loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 268 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Emsisoft Anti-Malware  نرم افزاریست که از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، کرم‌ها، رباتها، کی لاگر‌ها و Rootkit‌ها محافظت می‌کند. این محصول شامل ۲ موتوراسکن کننده قدرتمند و ۳ لایه محافظ برای مقابله با تهدیدهای احتمالی می‌باشد. این نرم افزار هوشمند لحظه به لحظه تمامی‌نرم افزار‌ها و برنامه‌های در حال اجرا را بررسی کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک هشدار می‌دهد.

admin بازدید : 281 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

AVG-Antivirus-Pro-2014

AVG Anti-Virus Pro 2014 دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus  به صورت  بسیار با دقت و سریع انجام می‌گیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند. البته هدف اصلی AVG  Anti-Virus فراهم اوردن یه محیط امن برای شما می باشد در صورتی که قسمتی از  سیستم الوده به ویروسی شود این انتی ویروس به صورت هوشمند از سرایت کردن  ویروس یه مکانهای دیگر دستگاه جلوگیری میکند.ایمیل های صادره و  دریافتی را نیز به راحتی چک می کند و  شما میتوانید طبق نیاز خود انرا برنامه ریزی نمایید .

توجه: این نرم افزار فقط در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 272 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

Spybot-Search-&-Destroy-2.1.19.0-Final

Spybot Search & Destroy برای پیدا کردن و حذف انواع مختلفی از بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها استفاده می شود. علاوه بر این مرورگرهای اینترنت را نسبت به آلودگی با بدافزارهای شناخته شده، ایمن می کند. نصب و آپدیت (به روز رسانی) اسپای بات رایگان بوده و در تمامی نسخه های ویندوز قابل اجرا است.اسپای بات (Spybot Search & Destroy) یک نرم افزار شناخته شده و مطمئن برای مقابله با بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها است. این برنامه می تواند انواع مختلف جاسوسها را در سیستم شما شناخته و حذف نماید. جاسوسها، تهدیدات نسبتاً ناشناخته ای هستند که برنامه های ضد ویروس هنوز آنها را تحت پوشش بازدارندگی خود ندارند. اگر در اینترنت اکسپلورر خود ، میله ابزاری را مشاهده نمودید که بدون دخالت شما نصب شده باشد، اگر مرورگر شما دچار انقطعا کاری می گردد و یا اگر صفحه آغازین مرورگر شما بدون اطلاعتان تغییر یابد، پس حتماً سیستمتان شما آلوده به جاسوس شده است. اما حتی اگر هیچیک از این حالتها را نیز مشاهده ننمائید، باز هم امکان اینکه آلودگی به جاسوسها پدید آمده باشد نیز وجود دارد.


admin بازدید : 277 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

USB-AV-AntiVirus

USB-AV AntiVirus Free این نرم افزار با چک کردن حافظه USB، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربر را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر می کند. این ابزار برای محافظت در برابر برنامه های مخرب و مشکوک از طریق پورت USB از فناوری ابتکاری پیشگیرانه ای استفاده می نماید تا از انتقال و سرایت هرگونه تهدیدی از طریق پورت USB جلوگیری نماید .


admin بازدید : 291 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Comodo-Antivirus-6.2.285401.2860 Comodo Antivirus شرکت نرم افزاری Comodo Group به تازگی نرم افزار ویروس کش قدرتمند و در عین حال رایگانی را عرضه نمده اند که قادر به محافظت از سیستم شما در مقابل تعداد بسیاری زیادی و تقریبان تمامی ویروس ها , کرمها و تروجان های شناخته شده تا کنون است . بی شک ویژگی های خوب و مناسب نسبت به ویروس کش های مشابه و رایج بازار در کنار عرضه ی رایگان این محصول همراه با به قدرت بالای به روز رسانی دیتابیس نرم افزار سبب محوببیت سریع تر و پیدا کردن کاربران فراوانی برای این محصول خواهد شد .

admin بازدید : 198 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

AVG-Anti-Virus-Free

 

AVG Anti-Virus Free  اگر از آنتی ویروسهای کرک شده استفاده میکنید و همیشه مشکل Update‌ کردن دارید با دانلود و نصب این آنتی ویروس رایگان و قدرتمند می توانید بدون نیاز به هیچ گونه کرک هر روز آنرا Update کنید و از شر ویروسهای خطرناک در امان باشید.


admin بازدید : 743 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

USB Guardian 2.8

USB Guardian 2.8 ابزاری است که به شما کمک می کند از سیستم خود در برابر ویروسی شدن از طریق USB محافظت کنید و از ورود ویروسها و کرم هایی نظیر Conficker به کامپیوتر خود جلوگیری کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با خیال راحت به اشتراک گذاری فایل ها، تصاویر، فیلم ها و موزیک از کامپیوتر به USB خود بپردازید و از جهت ویروسی شدن سیستم خود نگرانی ای نداشته باشید. کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد. USB Guardian به طور مداوم در پس زمینه ی کامپیوتر اجرا می شود و امنیتی قدرتمند را از جهت جلوگیری از ویروس های USB برای شما به ارمغان می آورد .

admin بازدید : 340 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Avast-Free-Antivirus

آنتی ویروس رایگان Avast! Free Antivirus 7.0.1456 یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت پارسیان دانلود این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.


admin بازدید : 750 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Trojan-Killer

Trojan Killer نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم می‌باشد. این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Trojan Killer :
دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت
قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها
بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر
سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمندی که دارا میباشد.
امکان حذف ، پاکسازی ، و بلاک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد.
شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,402
  • بازدید ماه : 1,949
  • بازدید سال : 38,517
  • بازدید کلی : 1,614,415
  • کدهای اختصاصی