loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1077 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان: در یک جنگل زیبا، بقایای یک پیک نیک وجود دارد که کلونی مورچه ها برای بدست اوردن آن ها جنگی راه می اندازند و…

مشخصات انیمیشن:
سال تولید: ۲۰۱۳
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی
زبان: انگلیسی
محصول فرانسه
مدت: ۸۹ دقیقه
زیرنویس فارسی: ندارد
فرمت: MKV

admin بازدید : 677 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان : پیتر پارکر با بازی Andrew Garfield زندگی پر مشغله ای خواهد داشت . از یک طرف  باید با چهره های بد خیابان مبارزه کند و از طرفی هم  گذراندن وقت زندگی اش با Gwen با بازی Emma Stone شخصی که دوستش دارد . Peter هنوز قولی که به پدر Gwen داده بود را فراموش نکرده است اما این از نوع قولهاییست که او نمی تواند نگه دارد . همینطور اوضاع زندگی پیتر تغییر می کند زمانیکه یک دشمن جدید بنام Electro با بازی  Jamie Foxx  وارد شهر می شود ، یک دوست قدیمی Harry Osborn  با بازی Dane DeHaan بازمیگردد و پیتر پارکر رازهایی بیشتری از گذشته ی خودش اشکار می کند .

برای دریافت فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید…

admin بازدید : 593 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

| آپدیت تا قسمت آخر ‍|

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

admin بازدید : 338 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان : یک سگ به همراه پسر خوانده اش که در زمان ماجراجویی می کنند ، باید در زمان سفر کنند تا شکاف زمانی که آنها ایجاد کرده اند را درست کنند اما در این راه …

admin بازدید : 563 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Closing Ceremony 2014 - جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. در این دیدارها برزیل که میزبان این دوره از جام جهانی بود حذف شد و رتبه چهارم را به دست آورد. دیدار امشب که فینال این دوره جام جهانی می باشد بین تیم های آلمان و آرژانتین بعد از این مراسم برگزار شد.

مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در حالی برگزار می شود که قرار است خواننده ای کلمبیایی، همسر جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا به صورت زنده برنامه اش را اجرا کند. مراسم اختتامیه جام جهانی از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی و قبل از بازی آلمان و آرژانتین شروع خواهد شد. (بازی نهایی ساعت ۱۶ به وقت محلی شروع می شود.) محل برگزاری این مراسم نیز در ورزشگاه ماراکانا خواهد بود؛ استادیومی که میزبان هفت بازی در جام جهانی بود و برای این تورنمنت مورد بازسازی قرار گرفت. قرار است طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خواننده این مراسم با کمک یک طناب در محل مورد نظر فرود بیاید.
خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴، آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را نیز خوانده بود. او همسر جرارد پیکه است و این دو یک فرزند به نام میلان نیز دارند. در ادامه مراسم کارلس پویول، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا کاپ جام جهانی را در محل مورد نظر قرار خواهد داد تا به نوعی از این جام رونمایی شود.

admin بازدید : 383 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

FIFA-World-Cup-Opening-Ceremony-2014

FIFA World Cup Opening Ceremony 2014 جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. 

admin بازدید : 1619 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود تمامی قسمتهای شوی شبهای کیش با لینک مستقیم
با دیدن این مجموعه از شدت خنده منفجر شوید
اختصاصی سایت 
چهارمین قسمت جدید اجرای شوی شبهای کیش نیز به پست اضافه شد

همین الان دانلود کنید و از دست ندهید
a
دانلود در ادامه مطلب
admin بازدید : 525 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

خلاصه داستان : دو بوقلمون باید در زمان سفر کنند و به جایی بروند که بوقلمون ها در منوی شام شب عید قرار گرفتند و از این کار جلوگیری کنند و بوقلمون ها را از منوی شام شب عید حذف کنند.

admin بازدید : 261 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Underdogs aka Metegol Bluray (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p به پست اضافه شد|

 

 

نام انیمیشن: Underdogs aka Metegol

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی:دارد

زبان انیمیشن: اسپانیایی

خلاصه داستان: فیلم ماجرای چند بازیکن فوتبال دستی ست که در یک بار محلی زندگی میکنند و می خواهند به متصدی بار که مرد جوان درمانده ای ست کمک کنند تا دهکده اش را حفظ و قلب دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد و …

admin بازدید : 252 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

The-Nut-Job خلاصه داستان : شخصیت اصلی این کارتون سنجابی به نام سارلی می باشد که از پارک تبعید می شود و مجبور است که در شهر زندگی کند و زنده بماند . خوش بختانه او با چیزی مواجهه می شود که می تواند زندگی او و تمامی اعضای پارک را نجات بدهد و فرصت مناسبی را در اختیار او قرار می دهد که …

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,281
  • بازدید ماه : 1,828
  • بازدید سال : 38,396
  • بازدید کلی : 1,614,294
  • کدهای اختصاصی