loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 738 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

  با استفاده از WinISO Standard شما قادر خواهید بود تا به پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO وBIN بپردازید. در واقع این نرم افزار تنها برای تبدیل فرمت فایل های ایمیج مانند BIN ،ISO و… نیست، بلکه علاوه بر انجام این کار شما قادر به اکسترک نمون، استخراج، ویرایش و ایجاد مستقیم فایل های ISO خواهید بود. WinISO Standard امکانات مفیدی را به شما ارائه می دهد که از میان آن ها می توان به ساخت ایمیج های قابل بوت CD یا DVD، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت، تبدیل فرمت آن ها، استخراج و ویرایش ایمیج ها اشاره کرد. شما می توانید ویرایش هایی نظیر اضافه کردن یا حذف فایل/پوشه از فایل ISO، تغییر نام فایل های موجود، مشاهده و اجرای فایل های درون ایمیج و … را انجام دهید.

admin بازدید : 232 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

AnyDVD AnyDVD & AnyDVD HD یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی، دی وی دی، دیسک های Blu-ray ، HD DVD ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست همچنین این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز می باشد. همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد اونو باز کرده و شما میتونین براحتى و بدون توجه به سیستم کد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش کرده و یا ازش کپى بگیرید.

admin بازدید : 238 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

VSO-CopyToDVD CopyToDVD نرم افزار قدرتمند جهت گرفتن نسخه پشتیبان و کپی نمودن انواع فورمت های مختلف CD و DVD می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود از فورمت های مختلف و اطلاعات ذخیره شده بروی انواع دی وی دی های بازی، موسیقی، فایل های ویدئویی، و سایر اطلاعات موجود تنها با فشردن یک کلیک نسخه پشتیبان تهیه فرمایید. این نرم افزار توانایی انتخاب بهترین فورمت ممکن را جهت رایت اطلاعات داشته و نیز می توانید در صورت تنظیم در بازه های زمانی مختلف اطلاعات را به صورت خودکار کپی نموده و توانایی ساخت سی دی های audio از فایل های صوتی خود جهت استفاده در انواع پخش کننده های صوتی را نیز خواهید داشت.

 

admin بازدید : 440 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

OpenCloner-DVD-Cloner-10.40-build-1207

OpenCloner DVD-Cloner امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVDتان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید.

admin بازدید : 344 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

OpenCloner Blue-Cloner یکی از ابزار ها و نرم افزار های ساخته شده برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلو ری می باشد . این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود . این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها رو روی هادر دیسک رایت کند . یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی یک ذره هم کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت می دهند . هم چنین جدید ترین نسخه از OpenCloner Blue-Cloner قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد .

admin بازدید : 544 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Nero-12-Multimedia-Suite-Platinum-HD-12.5.01900

 نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا در آن یکجا جمع شده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان عزیزان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها، ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ، بخش طراحی کاور و… قرار دارد.

mohammad بازدید : 394 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



DVDFab-Passkey-8.1.0.1-Final
نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

admin بازدید : 184 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

DVDFab-Passkey-8.1.0.1-Final

 

DVDFab Passkey نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

admin بازدید : 261 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

soft98

UltraISO Premium Edition 9.5.3.2901 Retail یک نرم افزار فوق العاده و حرفه ای برای گرفتن ایمیج (عکس گرفتن از روی دیسک) از روی CD/DVD های شما می باشد. این نرم افزار می تواند از روی دیسک فایل ایمیج تهیه کند یا فایل ایمیج را باز کند و فایل شما را استخراج کند و یا اینکه فایل ایمیج را ویرایش کند . همان طور که می دانید فایل های ایمیج معمولا ISO هستند . این برنامه قابلیت این را داراست که هرچه درون یک فایل ایمیج است را استخراج کند ، چه پوشه و یا فایل فرقی ندارد. شما با دانلود  این برنامه توانایی این را دارید که هر CD/DVD را که میخواهید رایت کنید و یا در سیستم خود نگه دارید. این نرم افزار بعد از ایمیج گرفتن از روی دیسک مورد نظر شما قابلیت این را داراست که با قسمت Burn خود همان فایل ایمیج شما را با بالاترین کیفیت روی دیسک رایت کند .

 

ویژگی های نرم افزار UltraISO:
  • ویرایش مستقیم فایل تصویر ISO
  • استخراج مستقیم فایل ها و پوشه ها از فایل تصویر ISO
  • اضافه کردن، حذف، ایجاد دایرکتوری جدید، تغییر نام محتوای تصویر فایل های ISO
  • ایجاد فایل خای ISO از روی هارد دیسک
  • امکان ایجاد ایمیج CD/DVD از CD/DVD-ROM
  • توانایی ایمیج گیری از روی دیسک های بوت
  • اضافه کردن، حذف کردن، استخراج بوت ایمیج از ایمیج ISO
  • پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های فایل تصویر CD/DVD نظیر ISO, BIN, IMG, CIF, NRG, MDS, CCD, BWI, ISZ, DMG, DAA, UIF, HFS و … و تبدیل آن ها به یکدیگر
  • تنظیم فایل یا پوشه به ویژگی پنهان به صورت مستقیم
  • پشتیبانی از استاندارهای ISO 9660 Level1/2/3 و Joliet extension
  • بهینه سازی خودکار ساختار فایل تصویر ISO، جهت صرفه جویی در فضای دیسک
  • مدیریت فایل ایمیج CD/DVD
  • مدیریت درایور مجازی CD/DVD
  • قابلیت ویرایش انواع image های فایل های صوتی
  • توانایی ایمیج گیری از روی دیسک های بوت
  • و ...
admin بازدید : 315 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

به جرات میتوان گفت که CloneCD یکى از بهترین نرم افزارهاى رایت سی دى بشمار می آید. توسط این نرم افزار میتوانید از فایلهاى صوتى ، تصویرى و هرگونه اطلاعات شخصی خود ، کپی تهیه کرده و از آن در سیستمهای مختلف استفاده کنید. CloneCD میتواند تنها با چند کلیک ساده ، تقریبا از هر نوع سی دى کپى بگیرد . این برنامه از ورژن ۵ به بالا ، نه تنها قادر به این است که از سی دى ها کپی تهیه کند بلکه توانایى کپى از فرمت هاى DVD نظیر DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer und DVD-RAM را نیز بهمراه دارد و همچنین از فرمت هاى iso و udf نیز پشتیبانى میکند.

 

clone نسخه جدید نرم افزار قدرتمند رایت سی دی   Clone CD 5.3.1.4 Final

 

از ویژگیهاى دیگر این نرم افزار فوق العاده عالى میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- اولین برنامه ساخت کپى که از قابلیت RAW-Mode استفاده میکند
- کپى سی دى هاى CD-Rs and CD-RWs
- بکارگیرى قابلیت SafeDisc 3 Copy Protection System
- تقویت سکتورهاى ضعیف هنگام رایت سی دى
- پشتیبانى از CD-ROMs, CD-Rs and CD-RWs
- ساخت کپى از روى CD/DVD drives, harddrive ، درایوهاى مجازى و ایمیج ها
- رایت سی دى بدون نیاز به ASPI driver

 

 

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,395
  • بازدید ماه : 1,942
  • بازدید سال : 38,510
  • بازدید کلی : 1,614,408
  • کدهای اختصاصی