loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1221 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آموزش ویدویی بالا آوردن بازی های HDبر روید کامپیوتر با نرم افزار BLUSTAKE برای شما بازدید کنندگان خوب سایت روید دانلود آماده کرده ایم  به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید

admin بازدید : 593 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

| آپدیت تا قسمت آخر ‍|

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

admin بازدید : 563 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Closing Ceremony 2014 - جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. در این دیدارها برزیل که میزبان این دوره از جام جهانی بود حذف شد و رتبه چهارم را به دست آورد. دیدار امشب که فینال این دوره جام جهانی می باشد بین تیم های آلمان و آرژانتین بعد از این مراسم برگزار شد.

مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در حالی برگزار می شود که قرار است خواننده ای کلمبیایی، همسر جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا به صورت زنده برنامه اش را اجرا کند. مراسم اختتامیه جام جهانی از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی و قبل از بازی آلمان و آرژانتین شروع خواهد شد. (بازی نهایی ساعت ۱۶ به وقت محلی شروع می شود.) محل برگزاری این مراسم نیز در ورزشگاه ماراکانا خواهد بود؛ استادیومی که میزبان هفت بازی در جام جهانی بود و برای این تورنمنت مورد بازسازی قرار گرفت. قرار است طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خواننده این مراسم با کمک یک طناب در محل مورد نظر فرود بیاید.
خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴، آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را نیز خوانده بود. او همسر جرارد پیکه است و این دو یک فرزند به نام میلان نیز دارند. در ادامه مراسم کارلس پویول، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا کاپ جام جهانی را در محل مورد نظر قرار خواهد داد تا به نوعی از این جام رونمایی شود.

admin بازدید : 291 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
Uluru که به نام ” آیرز راک ” هم شناخته شده است آبشاری بسیار زیبا در استرالیا است. این آبشار در میان سخره های سیمانی که تا 348 متر ارتفاع دارند در جریان است.
 
 در این منطقه در مرکز استرالیا بارش باران بسیار کم و سالانه حدود 300 میلیمتر است ولی در اواسط ماه های آذر و فروردین بارش های سنگینی در این منطقه روی میدهد که باعث تشکیل این آبشار شده و منظره ای بسیار زیبا را پدید می آورد.
 
تخمین زده شده که تنها 1٪ از بازدید کنندگان Uluru شانس دیدن این آبشار را دارند.برای دیدن دیگر عکس ها به ادامه مطلب بروید
admin بازدید : 376 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ویندوز نرم افزار ارتباطی لاین – Line v3.4.0.21

 

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید.برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 428 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)


برای اولین بار در ایران !

دانلود فیلم آموزشی پارکور به سبک آمریکایی - از مبتدی تا پیشرفته 
( بخش ویژه دانلود فور یو )

این مجموعه یک فیلم آموزشی است که در یادگیری ورزش پارکور به شما کمک بسیار زیادی میکند. همچنین سازنده این فیلم آموزشی یکی از مشهور ترین تیم های ورزش پارکور با نام ۳RUN است که تا به حال در مسابقات مختلف ورزش پارکور مقام های بسیار مهمی را کسب کرده است. در این فیلم آموزشی انواع حرکات و تکنیک های ورزش پارکور به شما آموزش داده می شود تا شما بتوانید با تمرین این حرکات، تبدیل به یک پارکور کار حرفه ای شوید. یکی از ویژگی های مهم این مجموعه دارا بودن سطوح مختلف آموزشی می باشد. در واقع این مجموعه از ۳ سطح اصلی مبتدی، متوسط و پیشرفته تشکیل شده که شما با توجه به اطلاعات و توانایی های خود از ورزش پارکور می توانید، برای شروع از یکی از سطوح ذکر شده استفاده کنید. علاوه بر این دو سطح دیگر با عناوین Conditioning و Starter در این مجموعه قرار دارد که شما هر بار که می خواهید تمرینات موجود در سطوح اصلی را انجام دهید ابتدا باید فیلم سطح Starter را تماشا کنید و سپس حرکات اصلی را تمرین کنید.

 

حرکاتی که در سطح مبتدی آموزش داده می شوند عبارتند از:
Warm up, Parkour roll, Dive roll, Gap jump, Monkey vault, Speed Vault, Feedthrough vault, Dash vault, 360 vault, Kong vault, Handspring vault, Double vaults, Back handspring, Precision jump, Roundoff, Cartwheel, Lache, Cat leap, Prince of Persia, Handstand.i

 حرکاتی که در سطح متوسط آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, Aerial, Front flip, Webster, Back tuck, Side flip, Kip up, Cartwheel back tuck, Roundoff back tuck, Kick the moon, Corkscrew, Aerial twist, Butterfly kick, Butterfly twist, Butterfly twist swing through, Butterfly twist vault, Wallspin, Wallflip, Planche, Swing gainer, Standing gainer.i

حرکاتی که در سطح حرفه ای آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, 2 Step Wall Flip, Backflip 360, Cast away Back, Ping Back, Roundoff Arabian, Round off Back 360, Macacou, Macacou 360, Roundoff Back 720, Raiz / Touch Down, Gainer 360, Palm Spin Gainer, Wall Front, Palm Flip, Chuck uip front / back, Swing frontflip, Double B Twist, Double cork.i
  

admin بازدید : 259 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

مجموعه استاتوس های فیس بوکی3(مخصوص اعضا)

مجموعه استاتوس های فیس بوکی3 - مخصوص اعضا

 

 

 

دقت کردین اونایی که میگن کادوت محفوظه دروغ میگن
و هیچوقتم بهتون کادو نمیدن !؟
آقا من یه خواهر زاده دارم مامانم اینا چن ماهه دسشویی رفتنو به این بچه یاد میدن اینم ماشالا کند ذهنه یاد نمیگیره :|
بعد امروز رفتم دسشویی نشستم دارم به میانترم فردام فک میکنم دیدم یهویی مامانم در توالتو باز کرده بچه رو آورده میگه پویا جون میبینی داییتو چجوری نشته..!
اونجوری میشینی جیشتو میکنی بعد منو صدا میکنی میام میشورمت:|

کل اون مدت :|
خواهر زاده ام :))))))
ادامه مطلب بروید
 
admin بازدید : 302 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

هم اکنون برای شما مجموعه اس ام اس و پیام کوتاه های خنده دار و جملات طنز و جک جدید را برای شما در دانلود فور یو برای شما عزیزان به انتشار در آورده ایم . امیدواریم مورد رضایت شما واقع گردد.

مجموعه اس ام اس خنده دار و جک آذر ماه ۹۲ – سری 70

admin بازدید : 319 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

امروز در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از قالب های اختصاصی رزبلاگ. این قالب مناسب سایت های تفریحی می باشد که نمونه دوم قالب Fun است. این قالب ،مدتی پیش در لیست فروش قالب های رزبلاگ قرار داشت که قیمت آن هم 5000 تومان بود; اما امروز بصورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و می توانید از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. از ویژگی های این قالب می توان ، امکان تغییر لوگو ، زیبایی منحصر بفرد فیلد ها و... را نام برد. تمام امور مربوط به این قالب توسط یک تمپ انجام شده و شامل حق کپی رایت نیز می باشد.

برای دریافت کد قالب به ادامه مطلب بروید.

مشاهده دمو

 

admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 9

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,418
  • بازدید ماه : 1,965
  • بازدید سال : 38,533
  • بازدید کلی : 1,614,431
  • کدهای اختصاصی