loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 383 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود VMware Fusion 6.0.4 Professional MacOSX – مجازی سازی سیستم عامل در مک

 

VMware Fusion نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.

admin بازدید : 269 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Movienizer Movienizer نرم افزار بی نظیر برای مدیریت و دسته بندی فیلم ها و ویدئوهای شماست. اگر DVD و CD فیلم زیادی دارید و هربار مجبورید برای پیدا کردن فیلم مورد نظرتان زمان زیادی صرف کنید، این برنامه بهترین راه حل برای شماست. با کمک Movienizer می توانید آرشیو فیلمهای خود را به آسانی مرتب کنید. همچنین این نرم افزار اطلاعات کاملی از دیتابیس خود نظیر نام کارگردان، بازیگران و … برای فیلمهای شما فراهم می نماید .

admin بازدید : 220 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

Apple-Remote-Desktop-3.7.3051-MacOSX Apple Remote Desktop نام نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید به راحتی به سایر رایانه های مک متصل شده و آنها را مدیریت کنید. این نرم افزار همانند Remote Desktop Connection شرکت ویندوز می باشد با این تفاوت که برای اتصال به سرور ها و یا رایانه های مک می باشد. از جمله امکاناتی که می توان به آن اشاره نمود قابلیت برداشتن فایل از رایانه شما و قراردادن فایل بر روی رایانه مقصد بدون نیاز به استفاده از نرم افزار خاصی و فقط به وسیله سیستم Drag&Drop می باشد.

admin بازدید : 407 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

Presonus-Studio-One-Professional-v2.6-MacOSX Presonus Studio One Pro ابزار بسیار قدرتمند و فوق حرفه ای که تقریبا تمامی امکانات لازم را گرد هم جمع کرده تا حرفه ای ترین کاربران برای ویرایش موزیک های خود هیچ گونه کمی یا کاستی را حس نکنند. این ابزار که نسخه های ابتدایی آن در حال عرضه است و قدمت زیادی ندارد از یک واسط کاربری بسیار جذاب و البته بسیار حرفه ای بهره می برد که تمامی افراد را برای رسیدن به خواسته های خود یاری خواهد داد. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی به همراه استفاده و پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها برای موزیک ها جز اولین و مهم ترین امکاناتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند. سازگاری با MIDI که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و امکان کار بر روی Track ها به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردها خصوصیات کلیدی نرم افزار Presonus Studio One Pro را تشکیل می دهند. ضبط ، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی سه خصوصیتی هستند که این ابزار به عنوان اصلی ترین بخش ها در خود جای داده و کاربران می توانند به راحتی کار ضبط یا Import را از انواع ورودی ها انجام داده و پس از ویرایشی فوق العاده ساده اما حرفه ای کار تبدیل یا Export را به یک فایل صوتی امکان پذیر سازند.

mohammad بازدید : 371 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

CleanMyMac-2.0.6-MacOSX

CleanMyMac  نرم افزاری کوچک اما بسیار قدرتمند است که می تواند در عرض چند ثانیه سیستم عامل مک را را تمیز کنید.این نرم افزار می تواند کوکی ها ، صفحات مرور شده ، تاریخچه وب گردی و … را پاک کند و صدها مگابایت از فضای هارد را که توسط این گونه فایل ها پر شده به شما بازگرداند.

admin بازدید : 343 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ویرایشگر دیجیتالی تصاویر در مک, Adobe Photoshop Lightroom v5.0 MacOSX

Adobe-Photoshop-Lightroom-v5.0-MacOSX

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom یک جعبه ابراز ضروری برای عکاسان حرفه ای دیجیتال است که یک محیط ساده برای مدیریت، تنظیم کردن و نمایش و عرضه ی، تعداد بیشماری عکس دیجیتالی را برای شما فراهم می سازد. با استفاده از Lightroom شما می توانید زمان بیشتری را در پس لنز دوربین به عکاسی بپردازید و در زمان کوتاهی پشت کامپیوتر عکس های گرفته شده را اصلاح نمائید. اگر عکاس حرفه ایی هستید Lightroom با محیط ساده خود به شما این امکان را می دهد که عکس ها را که در طول روز گرفته اید به سرعت مشاهده کنید و روی آنها کار کنید همانند تمامی عکسی های دیگری که در طول زندگی خود گرفته اید. Lightroom به شما این توانایی را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، مرتب ، دسته بندی ، تصحیح ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و با تنظیم نور و رنگ عکس ها بهترین حالت را برای بالا بردن کیفیت عکس خود بدست آورید. واسط کاربری Lightroom بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس ها را با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom:
- پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ فرمت های تصویر برداری و فراهم ساختن قابلیتی منحصر بفرد را برای کار بر روی فایلهای JPEG, TIFF, DNG یا ردیف های تصویری
- برخورداری از رابطه های منظم و زیبا
- ابزار حرفه ای برای ویرایش و بهترین امکانات لازم برای: تنظیم روشنایی، آهنگ منحنی ها، اعوجاج لنزها و قالب های رنگ
- قابلیت بارگزاری، ذخیره، تنظیم و دریافت خروجی از دریف های تصویری
- ویرایش غیر مخرب
- نمایه های عکس ها
- راحتی در فراگیری و کار با نرم افزار
- سازگار با ویندوز ۷
- و …

admin بازدید : 703 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

Universal USB Installer برنامه ای جهت بوت، نصب و اجرای انواع سیستم عامل از روی حافظه USB می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی و با چند کلیک می توانید فایل iso نصب سیستم عامل مورد نظرتان را به فلش درایوتان منتقل کرده و آن را از روی فلش نصب کنید. این نرم افزار از توزیع های مختلف لینوکس و ویندوز، دیسک های بوت آنتی ویروس و همچنین بوت دیسک هایی مانند Hirens Boot CD و… پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 358 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

MacX-iPhone-Video-Converter-v3.2.3-MacOSX

نرم افزارهای بسیار زیادی در زمینه تبدیل فرمت های ویدئویی در دنیای کامپیوتر موجود است. ولی یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه نرم افزار MacX iPhone Video Converter می باشد. این نرم افزاری فرمت های ویدئویی نظیر MKV, AVCHD, AVI, M2TS, MP4, WMV را برای شما به فرمت های iPhone, iPod, iPad, MOV, MP4 تبدیل خواهد کرد. مهمترین ویژگی این نرم افزار حفظ کیفیت ویدئوها پس از تبدیل می باشد. شما می توانید با خیال آسوده و راحت از عدم افت کیفیت ویدئو خود آن را تبدیل به فرمت هایی کنید که در دستگاه های Ipod , Ipad , Iphone قابل اجرا باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های معروف ویدئویی از قبیل : MKV, M2TS, AVCHD, MTS, TOD, HD H.264/MPEG-4 AVC, HD MPEG AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, MOV, RM, RMVB, ASF, 3GP, WebM پشتیبانی می کند و شما می توانید به وسیله آن گستره وسیعی از فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کنید.
درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,249
  • بازدید ماه : 1,796
  • بازدید سال : 38,364
  • بازدید کلی : 1,614,262
  • کدهای اختصاصی