loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 474 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک Windows .µTorrent برای استفاده ی cpu، فضا، حافظه های ناچیز طراحی شده و ارائه ای است ممکن و مورد استفاده که برای استفاده ی همگان به گونه ای پیشرفته پیش بینی شده است. با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File ها با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود.

admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 309 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

MyLanViewer-4.14.8

MyLanViewer نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن کامپیوترهای شبکه محلی و مدیریت منابع به اشتراک گذاشته شده می باشد. این نرم افزار یک اسکنر LAN برای شبکه های محلی می باشد. با استفاده از MyLanViewer می توانید تمامی کامپیوترهای موجود در شبکه را جستجو کنید و اطلاعات مربوط به هر کدام را ببینید. همچنین با قابلیت مانیتورینگ این نرم افزار می توانید کامپیوتر کسانی که در شبکه می باشند را ببینید و تمامی پوشه هایی که به اشتراک گذاشته شده اند و اطلاعات سخت افزاری تمامی سیستم ها را مشاهده کنید و نیز به مشاهده آی پی کامپیوترها بپردازید و در زمان تغییر وضعیت کامپیوترها، اخطارها را مشاهده نمایید. همچنین امکان مانیتورینگ تمامی وسیله های متصل به اینترنت شما توسط این برنامه امکان پذیر است. بطور مثال می توانید کسانی که به روتر WiFi یا شبکه وایرلس شما متصل هستند را مشاهده کنید. غیر فعال کردن منابع به اشتراک گذاشته شده، پایان دادن به جلسات کاربر، مشاهده جزئیات فنی هر کامپیوتر، استفاده آسان و رابط کاربری دوستانه و زیبا از سایر امکانات این نرم افزار می باشد.


admin بازدید : 777 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Tsarfin-NetInfo

Tsarfin NetInfo  مجموعه از ۱۵ ابزار تشخیصی شبکه در یک نرم افزار به همراه یک رابط گرافیکی کاربر پسند می باشد. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان طراحی شده است. کاربران تجاری توسط آن می توانند زمان از کار افتادگی شبکه را بررسی کنند. اینکار بوسیله اجازه دادن به مدیران شبکه، وبمسترها و ISP ها برای از بین بردن دقیق خطاها ، ساده کردن روند تشخیص اطلاعات و افزایش امنیت شبکه داخلی انجام می شود.


admin بازدید : 263 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Tsarfin-NetGong

Tsarfin NetGong  نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند و ضروری برای مدیران شبکه است. کاربران این نرم افزار می توانند از آن برای سازمان دادن و نظارت سرور یا یک LAN مربوط به شرکت های تجاری کوچک یا صدها دستگاه از طریق شبکه های بزرگ اداری و و یا TCP / IP شبکه  استفاده کنند.همچنین اگر ارتباط در شبکه با شکست مواجه شد این نرم افزار میتوانید از طریق ایمیل,اس ام اس یا  … به شما هشدار دهد و شما را از چگونگی وضعیت شبکه باخبر کند. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسانی است که هر کاربر آماتوری میتواند مدیریت یک سیستم شبکه را بدست بگیرد. همچنین دارا بودن clock coverage از قابلیت این نرم افزار است.


admin بازدید : 496 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

FotoWorks-XL-2013-12.0.3

نرم افزار FotoWorks XL  جزء نرم افزارهای ویرایش تصویر ساده به شمار میرود و با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا کارهای ساده گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهید. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار میگیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس ، ابزار چرخش تصویر ، ابزار نوشتن بر روی عکس ، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس ، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمتهای مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن ، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکتهای دیگر. این نرم افزار دارای محیط ساده ای میباشد و همه می توانند با سطح اطلاعات مختلف به راحتی با آن کار کنند.

mohammad بازدید : 394 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



DVDFab-Passkey-8.1.0.1-Final
نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

admin بازدید : 412 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

Microsoft-SkyDrive-17.0.2010.0530

Microsoft SkyDrive سرویسی جهت ذخیره سازی ، سازماندهی و دانلود فایل ها و عکس های مورد علاقه شما بر روی سرورهای آنلاین ویندوز می باشد. و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم مینماید. به اشتراک گزاری فایل ها با دوستان خود در محیطی با امنیت کاملا بالا.برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید نمونه YourID@live.com و یا YourID@hotmail.com

ذخیره سازی : دریافت یک محیط برای ذخیره نمودن فابل ها و دریافت مقدار فصایی که در حال حاضر استفاده نموده اید.

admin بازدید : 190 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Whos-Is-On-My-WiFi

Whos Is On My WiFi نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور مدیریت شبکه بی سیم می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید یک مدیریت کامل بر روی شبکه بی سیم (وایرلس) داشته باشید یکی از دغدغه های کاربران این است که مطلع شوند شخص دیگری بر روی شبکه خصوصی آنها قرار ندارند بنابراین یکی از کاربردهای ویژه این نرم افزار آن است که به شما اطلاع خواهد داد که آیا کسی از وایرلس شما استفاده می کند یا نه ، این نرم افزار همچنین دقت بسیار بالایی در این امر داشته و هرگونه حقه را نیز شناسایی می کند بنابراین با نصب این نرم افزار می توانید با خیال راحت به شبکه امن خود متصل شوید

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,307
  • بازدید ماه : 1,854
  • بازدید سال : 38,422
  • بازدید کلی : 1,614,320
  • کدهای اختصاصی