loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 372 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

 

Python

Python پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور این زبان داره کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آن ها در عرض چند روز ممکن می باشد. این زبان، یک زبان آزاد و متن باز (Open Source) می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک، حتی گوشی های موبایل و … قابل اجرا می باشد . هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمان های بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و … به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزارهای Blender، Mailman، Civilization IV، BitTorrent و … از نرم افزارهایی هستند که به وسیله این زبان خلق شده اند. چنانچه به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستید پیشنهاد می شود این زبان برنامه نویسی را دانلود کنید، زیرا یادگیری آن بسیار آسان است و کاربردهای بسیار زیادی هم دارد .

admin بازدید : 477 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

Artisteer-4.1.0.60046

Artisteer یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت به صورت سریع و آماده است. با این نرم افزار شما به سرعت تبدیل به یک متخصص طراحی وبسایت می شوید. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش و برش گرافیک، برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS، طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke اشاره کرد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید قالب وبلاگ بسازید در عرض چند دقیقه البته بدون نیاز به فتوشاپ یا و یا داشتن محارت فنی.


admin بازدید : 261 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

TopStyle5

در این پست نرم افزار قدرتمندی به نام TopStyle را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر شما هم به دنبال یک راه حل برای ایجاد سایت‌های استاندار می‌گردید پیشنهاد می‌کنم برنامه TopStyle را آزمایش کنید. این نرم افزار یک برنامه ساده و کاربر پسند در عین حال دارای ویژگیهایی که به سهولت می توان طراحی و سفارشی سازی شیوه نامه های خود را در آن انجام داد. این نرم افزار امکان ویرایش کدهای HTML, XHTML و CSS را نیز فراهم می آورد. در این نرم افزار شما لازم نیست حتما فایل سی اس اس تان به یک صفحه وب لینک داده شده باشد، بلکه این نرم افزار تمامی آبجکت ها، کلاس ها و شناسه ها را برایتان به صورت مجازی ساخته و به نمایش می گذارد تا دیگر نیازی به ذخیره فایل و اجرا بر روی سایت اصلی که ممکن است زمان بر باشد را نداشته باشید .


admin بازدید : 388 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Xara-Web-Designer-Premium-9.0.1.27404

Xara Web Designer MX Premium نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی آسان صفحات وب می باشد. این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و برای ساخت وب سایت کافی است قالب و نمونه را انتخاب نمایید و سایز و رنگ و عکس و متن را انتخاب کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات سایت های مورد نظرتان را طبق برنامه نویسی دلخواه طراحی نمایید و از آنها بر روی سایت خود استفاده کنید. امکان تغییرات مستقیم بر روی صفحات، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی، رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی، سازگاری با CSS و HTML، بهینه سازی های انجام شده برای نمایش سریعتر و بهتر تصاویر در وب سایت و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Xara می باشد.


admin بازدید : 329 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Adobe-Dreamweaver-CC-v13.0-Build-6390 اکثر طراحان وب از نرم افزار قدرتمند و غنی Adobe Dreamweaver برای طراحی های وب خود استفاده می کنند که اکنون شرکت مشهور ادوبی نسخه جدید CC این نرم افزار را ارائه کرده است. ازجمله ویژگی های جدید Dreamweaver CC می توان به ابزارهای جدید تر و پیشرفته تر، افزایش سرعت برنامه و محیطی کاملاً گرافیکی و پویا اشاره کرد.

admin بازدید : 507 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Artisteer-4.1.0.60046

Artisteer یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت به صورت سریع و آماده است. با این نرم افزار شما به سرعت تبدیل به یک متخصص طراحی وبسایت می شوید. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش و برش گرافیک، برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS، طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke اشاره کرد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید قالب وبلاگ بسازید در عرض چند دقیقه البته بدون نیاز به فتوشاپ یا و یا داشتن محارت فنی.

 

admin بازدید : 249 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Axure-RP-Pro-6.5.0.3051

 

سایت بزرگ ایـ افـ دانلود نرم افزار قدرتمند Axure RP که ابزاری پیشرو جهت افزایش سرعت wireframes ها ،نمونه های اولیه و مشخصات برای برنامه های کاربردی و وب سایتها می باشد را در اختیار شما قرار داده است.Axure RP طراحان را قادر می سازد تا از ویژگی Mockups برخوردار باشند و با ابزار های فعلی خود ساده تر برخورد کنند.این نرم افزار قابل استفاده ی افزاد حرفه ای همچون تحلیلگران کسب و کار، معماران اطلاعاتی، کارشناسان، مدیران محصول ها و IT در سراسر جهان از جمله ۱۰۰۰ شرکت مشاور به سازمان های مستقل مورد استفاده قرار می گیرد.Axure RP به یک ابزار ضروری برای طراحی موفقیت آمیز تبدیل شده است.

admin بازدید : 342 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

3D-PageFlip-Professional-1.6.8

نرم افزار ۳dPageFlip ، ابزاری قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید کتاب هایی زیبا در حال ورق خوردن به صورت فلش تهیه کرده و از این اسلایدشوی بسیار زیبا روی پروژه های PowerPoint خود به خوبی استفاده کنید. این نرم افزار راهی ساده برای خلق Peresentation های ۳ بعدی و زیبا برای انتشار و به اشتراک گذاری آنلاین می باشد. شما با استفاده از ۳dPageFlip می توانید مجله، کاتالوگ، بروشور، کتاب یا روزنامه را با افکت های ۳ بعدی واقع گرایانه در PowerPoint خلق کنید و برای این کار نیازی به هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا دانستن زبان های Flash/HTML ندارید. با تبدیل اسناد Powepoint به فرمت Flash می توانید Presentation هایی با سایز کمتر، کارآیی بیشتر ، در دسترس تر و با امنیت بالا خلق کنید. صفحات با گزینه ی ورق خوردن کتاب به صورت ۳ بعدی تغییر شکل می دهند و حس ورق زدن یک کتاب واقعی را برای بیننده ایجاد می کنند. با استفاده از این افکت زیبا می توانید برای معرفی کتاب خود، افزایش فروش آن و یا تشریح آن به صورت بسیار واقع گرایانه و با انیمیشن های ۳ بعدی استفاده کنید.

admin بازدید : 402 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

LMSOFT-Web-Creator-Pro-6.0.0.12

Web Creator Pro یک نرم افزار حرفه ای و محبوب است که برای شما امکان ساخت وب سایت های بسیار زیبایی را بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و نیز استفاده از پلاگین، فراهم می کند. می توان این نرم افزار را یکی از برترین ها در این زمینه برشمرد چرا که اکثر نرم افزارهایی که در زمینه ی طراحی وب سایت ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند، اما رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، که کار کردن با آن را آسان می کند. در این نرم افزار کتابخانه ای از قالب ها گنجانده شده است که با استفاده از آن، تنها کافیست شما قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به صورت دلخواه رنگ، تصاویر، منوها و ابزارهای آن را تغییر دهید. اضافه کردن فریم ها، شفافیت های متناوب و پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop و وجود ابزارهای دیگر از ابزارهای ویرایشی این بخش هستند. همچنین در این نرم افزار امکان درج انیمیشن های فلش و آرم، درج و ویرایش کد های HTML و جاوا اسکریپت فراهم شده است. در این نرم افزار قابلیت ایجاد تب برای مدیریت چندین صفحه به صورت هم زمان گنجاده شده است. با استفاده از Web Creator Pro شما می توانید سایت های حرفه ای را در کوتاه ترین زمان و تنها در چند مرحله ساده طراحی کنید.

admin بازدید : 467 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Xara Photo & Graphic Designer ساده ترین و سریع ترین نرم افزار گرافیکی دنیا به همراه ابزار گرافیکی منعطف می باشد. این نرم افزار برای طراحی وکتور، ویرایش تصاویر ، DTP ، ترکیب عکس ها ، طراحی گرافیکی وب و انیمیشن های فلش کاربرد دارد. اگر شما به دنبال نرم افزاری برای نقاشی و طراحی عکس های خود هستید، Xara Photo & Graphic Designer می تواند راه حل موثری برای هدف شما در ساخت انواع طرح ها از یک لوگوی ساده تا تصاویر حیرت انگیز همراه با تمام جزئیات، باشد. رابط کاربری آسان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطحی از مهارت در طراحی، قادر به ایجاد طراح های گرافیکی و نقاشی باشند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,309
  • بازدید ماه : 1,856
  • بازدید سال : 38,424
  • بازدید کلی : 1,614,322
  • کدهای اختصاصی