loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1202 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

TEncoder نرم افزاری ساده و با استفاده آسان برای تبدیل ویدئوها بین فرمت های مختلف و یک رمزگذاری پیچیده که برای Mencoder و FFMpeg مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. این برنامه می تواند تقریبا هر نوع فایل ویدیویی را به یکدیگر تبدیل و زیرنویس فیلم ها را پخش کند. اکنون شما می توانید ویدئوها و فایل های صوتی خود را بر روی PSP، PS3، iPod، iPhone، Apple TV، Xbox، Zune، iPad و سایر دستگاه های دیجیتالی اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر به ویرایش ویدئو یی می باشد و توسط آن می توانید قطعات غیر ضروری و اضافی فیلم ها را حذف و یا قطعه ای به فیلم های خود اضافه کنید و پیش نمایشی از آن را مشاهده نمائید. همچنین این برنامه به کاربران امکان اضافه کردن مجموعه کدک، تنظیم بیت ریت و … را می دهد.

admin بازدید : 343 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

SuperEasy Video Converter نرم افزاری کاربردی در زمینه ی تبدیل ساده و سریع فایل‌های ویدئویی می‌باشد که از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌نماید و قادر است فایل‌ها را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید، کافیست فایل مورد نظر را در نرم افزار وارد کرده و پس از انتخاب فرمت مورد نظر بر روی دکمه تبدیل کلیک کنید سپس خواهید دید که عملیات تبدیل چقدر ساده و راحت خواهد بود، SuperEasy Video Converter همچنین توانایی دانلود ویدیوهای آنلاین را نیز دارا می‌باشد، بدین صورت که قادر خواهید بود تا ویدیوهای سایت‌های معروف همچون YouTube را در نرم افزار وارد کرده و سپس ویدیوها را با بالاترین سرعت دانلود نمایید، از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از فرمت دستگاه‌های قابل حمل همچون iPod ,PSP و …، پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی، امکان تبدیل دسته ای ویدیوها و … اشاره کرد.

admin بازدید : 513 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

 

admin بازدید : 583 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

Youwave Android نرم افزاری است بسیار کارآمد برای اجرای برنامه ها آندروید بر روی سیستم عامل کامپیوترتان بدون نیاز به هیچ گوشی با سیستم عامل آندروید. با این برنامه شما میتوانید برنامه های آندروید را پیش از نصب بر روی گوشی خود بر روی کامپیوتر شبیه سازی کرده و آن را تماشا کنید و سپس روی گوشی خود نصب نمایید! از ویژگی برتر این نرم افزار می توان به اجرای سریع و آسان و نصب برنامه ها آندروید اشاره کرد.

admin بازدید : 253 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

PrintFolders

نرم افزار PrintFolders امکانی را برای شما فراهم می نماید تا قادر باشید نام تمام زیرشاخه ها و یا فایل های درون یک شاخه (پوشه اصلی) را در یک فایل متنی و یا HTML ذخیره کرده و آن را چاپ کنید. یکی از مواردی که کاربرد فوق العاده این برنامه را نشان می دهد، تهیه لیست از نام فایل های موجود در آرشیو ها (مجموعه های خاصی) است که شما آن ها را جمع آوری نموده اید. قبلاً در داس فرمانی بود که امکانی را ایجاد کرده بود تا این کار را به راحتی انجام دهید ولی توسط PrintFolders تنها با چند کلیک و انتخاب نوع فایل خروجی، می توانید لست مورد نظر خود را بدست آورید. شما می توانید نوع نمایش نام ها را در یک لیست مانند نمایش نام فایل به تنهایی، پسوند فایل و یا مسیر کامل فایل و همچنین تعیین عمق زیرشاخه های نمایش داده شده در لیست را تعیین کنید.

admin بازدید : 237 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 

mac-osx

FrostWire یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایلها می باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد, این برنامه رایگان و کامل است ! سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است ! از شیر مرغ تا جون آدمیزاد میتوانید از طریق این برنامه و داشتن یک خط اینترنت پیدا کنید !

admin بازدید : 327 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

Mozilla-Firefox-23.0

Mozilla Firefox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

admin بازدید : 387 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

WonderFox-HD-Video-Converter-Factory

WonderFox HD Video Converter Factory Pro نرم افزاری کاربردی برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد که به سادگی هرچه تمام فیلمهای HD شما را به دیگر فایل های ویدئویی و بلعکس تبدیل خواهد کرد، شما توسط این نرم افزار می توانید ویدیو مورد نظر را به بیش از ۱۵ فرمت دیگر نظیر: AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MKV to HD TS, HD ASF, HD AVI, HD MP4, HD MOV, HD WMV, IPod, IPAD, iPhone, BlackBerry, PSP, PS3, Nokia و … تبدیل کنید، از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان استخراج صدا از ویدیو می باشد .

admin بازدید : 387 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Wondershare-TunesGo-2014

Wondershare TunesGo نرم افزاری قدرتمند با روش کاری بسیار ساده است که شما به کمک آن می توانید تمامی تلفن های همراه و سیستم های مجهز به سیستم عامل iOS را به راحتی، به یک روش و تنها توسط یک نرم افزار مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار از امکاناتی همچون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آنها با یک کلیک، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل های چندرسانه ای، ارسال پیام کوتاه گروهی از رایانه و مدیریت کامل نرم افزارهای نصب شده روی دستگاه iOS خود بهره مند می شوید .

admin بازدید : 437 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

TechSmith-Camtasia

TechSmith Camtasia Studio  یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصا آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مونیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ایست . حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است Camtasia Studio Screen Recorder  راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,371
  • بازدید ماه : 1,918
  • بازدید سال : 38,486
  • بازدید کلی : 1,614,384
  • کدهای اختصاصی