loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 543 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

3 امکان بروز ایده‌ها و افکارتان در مورد طراحی لباس را فراهم میکند. توانایی طراحی الگوهای دقیق با دقت بسیار بالا را ایجاد میکند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید آزادانه برای خود انواع لباس‌ها با هر گونه پوششی را طراحی کنید و لذت ببرید. این نرم افزار توانایی هماهنگ سازی و ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می‌باشد. همچنین این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا شما تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار کاربردی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD توانایی اقدام به طراحی لباس و پوشش‌های مختلف را دارد و شما در این کار سرعت بیشتری دارید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه‌ها پشتیبانی شده و این امر باعث می‌شود که شما در در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده موفق تر باشید. از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می‌کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده کمک می‌کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله ۳ds Max، مایا و … سازگار می‌باشد .

admin بازدید : 437 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

TechSmith-Camtasia

TechSmith Camtasia Studio  یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصا آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مونیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ایست . حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است Camtasia Studio Screen Recorder  راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

admin بازدید : 362 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Ashampoo-Slideshow-Studio-HD

Ashampoo Slideshow Studio HD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر به ساخت آلبوم های عکس به صورت Slide Show برای دیسک های DVD می باشند. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای راحتی کار برای کاربران قرار داده شده است . در این نرم افزار می توان اقدام به طراحی منوهای زیبا برای آلبوم نمود و همچنین می توان از قالب های مختلف و زیبایی که به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Ashampoo Software می باشد.

admin بازدید : 278 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ColorWasher

ویژگی ColorWasher طیف وسیعی از ابزارهای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک راهنما برای اصلاح، بهبود و بازسازی تصاویر می باشد. استفاده از این ویژگی بسیار آسان است به این علت که توضیحات تعاملی و راهنماهایی برای هر ویژگی ارائه می کند. با استفاده از این ویژگی شما می توانید در عرض چند ثانیه عکس های خود را به صورت کاملاً حرفه ای تصحیح کنید و همچنین به صورت خیلی سریع یک حالت پنهان سازی برای ده ها تصویر ارائه می دهد. این پلاگین می تواند برای عکس های دیجیتالی نیز به خوبی عکس های اسکن شده استفاده شود. حتی این نرم افزار می تواند برای کار بر روی عکس های قدیمی و فاقد کیفیت نیز نتیجه بخش باشد. همچنین شما می توانید از این پلاگین برای بهبود گرافیک های وب، کارتون ها، نقاشی ها یا اسکریت شات ها استفاده کنید. بعضی از نرم افزار های مبدل فرمت RAW، خروجی های با تصحیح رنگ کامل ایجاد نمی کنند، ولی شما می توانید با استفاده از این پلاگین به صورت مستقیم بر روی تصاویر با فرمت RAW کار کنید و دیگر نیازی به تبدیل آنها نخواهید داشت. همچنین می توانید فایل های RAW تبدیل شده به فرمت های دیگر را نیز با استفاده از این ویژگی بهبود ببخشید. اگر شما می خواهید رنگ های هنرمندانه و زیبا و یا افکت های b/w ایجاد کنید، با استفاده از ColorWasher می توانید تصاویر را تصحیح کرده و افکت های رنگ مؤثری را تنها در یک گام اعمال کنید.

 

admin بازدید : 322 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

PixelGenius-PhotoKit-Color

نرم افزار PixelGenius PhotoKit Color در واقع یک پلاگین اصلاحات رنگ آمیزی، تعادل اتوماتیک رنگ و خلق افکت رنگ آمیزی می باشد. PhotoKit مجموعه ای جامع از ابزار رنگ آمیزی برای فتوشاپ، CS2 CS3 و CS4 برای هر دو مکینتاش و ویندوز ارائه می دهد. رنگ نقش بزرگی در چگونگی درک ما و توصیف جهانی که می بینیم دارد، بنابراین یکی از اولین چیزهایی که ما می خواهیم بر روی عکس تنظیم کنیم رنگ می باشد.

 

admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 323 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

Adobe-After-Effects-CC-12.0.0.404

Adobe After Effects CC به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ویدیوهای موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می توانید بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف ، افکت های جذاب ایجاد کنید و برای زیبایی آنها بیافزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند.

 

admin بازدید : 250 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

AVS-Image-Converter-2.3.3.249

AVS Image Converter یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.


admin بازدید : 415 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

NeoPaint-5.1.0

NeoPaint نرم افزاری بسیار کارآمد برای خلق نقاشی های حرفه ای است. این نرم افزار قدرتمند که قابلیت‌های فراوانی دارد علاوه بر طراحی و نقاشی به واسطه داشتن یک جعبه ابزار کامل می‌تواند کار ویرایش تصاویر را هم فراهم سازد. پشتیبانی از فرمت‌های مختلف و البته رایجی نظیر GIF ،JPEG ،BMP ،ICO ،PCX ،TIF و … ، وجود انواع امکانات برای ویرایش تصاویر ، رنگ کردن تصاویر ، براش ها و افکت های متعدد ، امکانات لازم برای تهیه عکس از صفحه نمایش سیستم ، چاپ تصاویر ، امکان طراحی آیکن ، امکان از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر ، کم یا زیاد کردن نور تصویر ، افزایش کنتراست و قابلیت های متعدد دیگر که در یک نرم افزار کم حجم همه جای داده شده اند.

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,238
  • بازدید ماه : 1,785
  • بازدید سال : 38,353
  • بازدید کلی : 1,614,251
  • کدهای اختصاصی