loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 262 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer-3.7.0.107-Final

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.

admin بازدید : 217 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  برنامه VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا ۹۹ درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

admin بازدید : 308 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

QuickTime-Pro-7.7.4.80.86

QuickTime نرم افزاری است از نوع digital media ، از Company بزرگ Apple ، که برای دو System عامل Mac و Windows بر اساس System های با کیفیت ، جهت ساخت و پخش file های صوتی و تصویری بر روی internet می باشد. گذشته از پخش File های MPEG-4 و MP3 ، قابلیت پشتیبانی از track های timecode مانند MIDI ها همچون : Roland Sound Canvas و GS format extension ها را نیز دارا می باشد. QuickTime همچنین از format های Standard مخصوص web شامل : HTTP ، RTP و RTSP نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از format های مخصوص image شامل : JPEG ، BMP ، PICT ، PNG و GIF نیز پشتیبانی کرده است.


admin بازدید : 323 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

Tipard-Blu-ray-Player-6.1.12-Final

Tipard Blu-ray Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر TS, MTS, M2TS, MXF, TRP, TP, MP4, M4V, QT, MOV, MPG, MPEG, MPEG2, MPEG4, MJPG, MJPEG, AVI و … را با یک رابط کاربری زیبا و دوستانه برای شما تضمین می کند .


admin بازدید : 234 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

AVS-Media-Player-4.1.11.100

AVS Media Player به واسطه رایگان بودن علاوه بر این که بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می شود با شناسایی و پشتیبانی آخرین فرمت ها و محیط ساده نرم افزاری اکثر فایل های صوتی و تصویری را اجرا خواهد کرد. این ابزار علاوه بر فیلم ها و موزیک ها قادر است تا تصاویر را هم نمایش دهد و از این نظر هم می توان به آن به چشم یک Picture Viewer نگاه کرد. نکته مهم در مورد این نرم افزار پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی هاست که برای مثال قادر است تا صداها را به صورت سه بعدی اجرا کند یا صداهای چندکاناله را به همان صورت به گوش کاربران برساند. وجود Playlist هم باعث خواهد شد تا کاربران با دادن یک لیست از موزیک ها و فیلم های مورد علاقه آن ها را دائما اجرا کنند. AVS Media Player هرچند حجم زیاد پائینی ندارد اما به واسطه رایگان بودن و بسیاری امکانات دیگر فوق العاده مناسب برای تمامی کاربران است.


admin بازدید : 293 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

Aiseesoft-Blu-ray-Player-6.1.20

Aiseesoft Blu-ray Player یک پخش کننده ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.


admin بازدید : 610 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
KMPlayer 3.7.0.109 Final + Portable - کا ام پلیر پخش فايل های صوتی و تصويریReviewed by محمد on Sep 15Rating: 5.0

KMPlayer 3.0.0.1441 Final Portable KMPlayer 3.7.0.109 Final   کا ام پلیر پخش فايل های صوتی و تصويری

KMPlayer 3.7.0.109 Final  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل‌های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن‌ها کار بسیار دشواری به نظر می‌آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت‌ها هم باشد. همان طور که همه می‌دانیم نرم افزار‌های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن‌ها به شمار می‌آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار‌ها دارند این است که هم حجمی‌نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت‌ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می‌باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت‌های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت‌های مختلف کاربران را قادر می‌سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD‌ها و DVD‌ها هم با بهترین کیفیت ممکن می‌توانند اجرا شوند. پوسته‌های بسیار زیاد نرم افزار می‌توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 


admin بازدید : 270 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

BS.Player-PRO-2.64-Build-1073-Final

 

BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

admin بازدید : 544 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Nero-12-Multimedia-Suite-Platinum-HD-12.5.01900

 نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا در آن یکجا جمع شده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان عزیزان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها، ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ، بخش طراحی کاور و… قرار دارد.

mohammad بازدید : 450 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

MAGIX-Video-easy-5-HD-5.0.0.99

نرم افزار Video Easy اولین برنامه ویرایش فیلم برای تمام خانواده محصولی از MAGIX شرکت می باشد. استفاده از این نرم افزار حتی برای مبتذیان بسیار آسان می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به ساخت فیلم در زمانی کوتاه هستید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال نمایید. این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. ویرایش آسان فیلم، محیط کاربری ساده، دارای بخش نگهداری ویدئوها، ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد، آپلود ویدئو از درون نرم افزار در اینترنت، پشتیبانی از AVCHD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,375
  • بازدید ماه : 1,922
  • بازدید سال : 38,490
  • بازدید کلی : 1,614,388
  • کدهای اختصاصی