loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 278 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ColorWasher

ویژگی ColorWasher طیف وسیعی از ابزارهای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک راهنما برای اصلاح، بهبود و بازسازی تصاویر می باشد. استفاده از این ویژگی بسیار آسان است به این علت که توضیحات تعاملی و راهنماهایی برای هر ویژگی ارائه می کند. با استفاده از این ویژگی شما می توانید در عرض چند ثانیه عکس های خود را به صورت کاملاً حرفه ای تصحیح کنید و همچنین به صورت خیلی سریع یک حالت پنهان سازی برای ده ها تصویر ارائه می دهد. این پلاگین می تواند برای عکس های دیجیتالی نیز به خوبی عکس های اسکن شده استفاده شود. حتی این نرم افزار می تواند برای کار بر روی عکس های قدیمی و فاقد کیفیت نیز نتیجه بخش باشد. همچنین شما می توانید از این پلاگین برای بهبود گرافیک های وب، کارتون ها، نقاشی ها یا اسکریت شات ها استفاده کنید. بعضی از نرم افزار های مبدل فرمت RAW، خروجی های با تصحیح رنگ کامل ایجاد نمی کنند، ولی شما می توانید با استفاده از این پلاگین به صورت مستقیم بر روی تصاویر با فرمت RAW کار کنید و دیگر نیازی به تبدیل آنها نخواهید داشت. همچنین می توانید فایل های RAW تبدیل شده به فرمت های دیگر را نیز با استفاده از این ویژگی بهبود ببخشید. اگر شما می خواهید رنگ های هنرمندانه و زیبا و یا افکت های b/w ایجاد کنید، با استفاده از ColorWasher می توانید تصاویر را تصحیح کرده و افکت های رنگ مؤثری را تنها در یک گام اعمال کنید.

 

admin بازدید : 322 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

PixelGenius-PhotoKit-Color

نرم افزار PixelGenius PhotoKit Color در واقع یک پلاگین اصلاحات رنگ آمیزی، تعادل اتوماتیک رنگ و خلق افکت رنگ آمیزی می باشد. PhotoKit مجموعه ای جامع از ابزار رنگ آمیزی برای فتوشاپ، CS2 CS3 و CS4 برای هر دو مکینتاش و ویندوز ارائه می دهد. رنگ نقش بزرگی در چگونگی درک ما و توصیف جهانی که می بینیم دارد، بنابراین یکی از اولین چیزهایی که ما می خواهیم بر روی عکس تنظیم کنیم رنگ می باشد.

 

admin بازدید : 360 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

 

ویرایش اسناد آفیس در اندروید, OfficeSuite Pro v7.2.1336

 

شاید شما هم بارها به این مشکل برخورده باشید که یک فایل مهم آفیس ( مثل word و powerpoint و Excel و… ) را باید در زمانی کوتاه و بدون دسترسی به کامپیوتر اجرا کنید و یا در آن تغییراتی را اعمال کنید . این نرم افزار کم حجم و کاربردی امکانات نسبتا بالایی در اختیار کاربران برای مشاهده فایل ها قرار می دهد و پرینت کردن آن ها از جمله مزیت های آن می باشد . OfficeSuite Pro از تخصصی و کامل ترین نرم افزار های کار با انواع فایل های آفیس می باشد. دیگر قابلیت آن هم می توان به اجرا و ویرایش فایل های PDF اشاره کرد. سازگاری کامل با تبلت ها از دیگر ویژگی های برنامه می باشد .

 

admin بازدید : 468 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
Adobe-Photoshop-CC-14.0-Final

Adobe Photoshop CC 14.0 Final شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

admin بازدید : 303 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 



در این پست از وب سایت دانلود فور یو  برای شما همراهان مجموعه کم نظیر آیکن نرم افزارهای مختلف را گردآوری نموده ایم. این مجموعه شامل 121 آیکن که با پسوند PNG  تدارک دیده شده اند . کاربران خوش ذوق می توانند به کمک این مجموعه بر زیبای محیط کاری خود بیفزایند. هم اکنون میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این مجموعه زیبا را دریافت و استفاده نمایید.

admin بازدید : 331 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Flash Player 11.5

 

دانلود آخرین نسخه از نرم افزار معروف  Adobe Flash Player برای مروگرهای  Opera ، Google Chrome ، Internet Explorer ، Mozilla Firefox و Safari

برای بازشدن فایلهای فلش و همچنین کلیپهای تصویری در مرورگر اینترنت خود به این نرم افزار احتیاج خواهید داشت.

 

 

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,361
  • بازدید ماه : 1,908
  • بازدید سال : 38,476
  • بازدید کلی : 1,614,374
  • کدهای اختصاصی