loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 269 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

The-Vacation-Rental-v2.0

The Vacation Rental پوسته ای است زیبا و حرفه ای برای رهن و اجاره گذاشتن ساختمان و آپارتمان . صفحه مخصوص هر آپارتمان دارای یک فرم مخصوص رزرو با در دسترس بودن تقویم یکپارچه، لیست کامل قابل تنظیم از جزئیات و فرم تماس با عامل است. همچنین دارای نقشه و موقعیت هر ساختمان می باشد. شما می توانید پیش نمایشی از این پوسته را از طریق این لینک ببینید.

admin بازدید : 345 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Alterna-v4.2.1-WordPress-Theme

Alterna پوسته ای است زیبا و چند منظوره که برای وردپرس آماده شده است. این پوسته به شما کمک می کند که سایتی حرفه ای و زیبا در زمینه های: کسب و کار و تجارت، شرکت ها، نمونه کارها، وبلاگ، محصولات، مجلات، فروشگاه و… می باشد. همچنین این پوسته برای WooCommerce، WPML و صفحات فیس بوک و … ادغام شده است.  پیش نمایشی از این پوسته زیبا را می توانید از این لینک ببینید.

admin بازدید : 332 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

WebStudio-v3.0-WordPress-Theme

در این پست پوسته زیبا و حرفه ای WebStudio را که طراحی شده توسط برای ورد پرس می باشد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . با استفاده از پوسته شما می توانید یک وب سایت گالری عکس، نمونه کار و به نمایش گذاشتن عکس های هنری، نقاشی ها و یا طراحی های خود بپردازید و از وب سایت خود لذت ببرید. شما می توانید پیش نمایشی از این پوسته را از این لینک ببینید.

admin بازدید : 373 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Evolution-v2.6-WordPress-Theme

Evolution پوسته ای بسیار زیبا و کاملا پاسخگو می باشد به طوری که می تواند با اندازه های مختلف صفحه نمایش انطباق پیدا کند. این پوسته با ۴ طرح بندی مختلف، هر کدام به منظور تجربه ای بهتر از یک وب سایت عالی به کمک شما می آید. پیش نمایش این پوسته را می توانید از این لینک ببینید.

admin بازدید : 939 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

ePhoto-v6.6-WordPress-Theme

ePhoto پوسته ای حرفه ای است برای کسانی که می خواهند یک نگاه نو به تصاویر و عکس های خود ایجاد کنند. در حالی که این پوسته برای عکاسان ایجاد شده است، ولی می توان از آن برای به نمایش گذاشتن هر نوع تصویر دیجیتال استفاده کرد. همچنین می توان در کنار عکس ها ، متن های توضیحاتی برای هر عکس اضافه نمود. پیش نمایش این پوسته زیبا که توسط شرکت Elegant طراحی و برای وردپرس آماده شده است را می توانید از طریق این لینک ببینید.

admin بازدید : 435 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (2)

 

Roya-v1.2.1-AJAX-Portfolio-WordPress-Theme

Roya پوسته ای بسیار زیبا و حرفه ای برای وردپرس می باشد. این پوسته برای راه اندازی یک وب سایت گالری عکس، یک صفحه شخصی نمونه کار و یا فروش و به نمایش گذاشتن عکس ها و طرح ها و حتی به نمایش گذاشتن ویدیو بسیار مناسب می باشد. در این پوسته از AJAX برای بارگزاری مطالب استفاده شده است که شما می توانید دسترسی سریع تری به مطالب داشته باشید. شما می توانید پیش نمایشی از این پوسته زیبا را از این لینک ببینید.

admin بازدید : 373 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

Olympus پوسته ای است بسیار زیبا و حرفه ای مناسب برای راه اندازی وب سایت کسب و کار و تجارت. شما با این پوسته می توانید یک وب سایت تجاری و یا یک وب سایت نمونه کار شسته و رفته و تمیز داشته باشید. این پوسته دارای بی نهایت رنگ برای پس زمینه و همچنین قابلیت drag and drop می

admin بازدید : 439 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Sahifa-v3.4.0-WordPress-Theme

Sahifa پوسته ای بسیار زیبا و با طراحی عالی برای ایجاد و راه اندازی یک وب سایت خبری یا مجله می باشد. از امکانات این پوسته می توان به پشتیبانی از متن های راست به چپ یا همان قابلیت RTL نام برد که به خوبی در آن گنجانده شده است، علاوه بر آن ۳۵ ابزارک مفید و استفاده از رنگ دلخواه برای پس زمینه سایت از دیگر امکانات این پوسته می باشد. پیش نمایشی از این پوسته را از این لینکببینید.
admin بازدید : 1812 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (4)

 

 

 

Nictitate قالبی زیبا و حرفه ای بر اساس HTML5  می باشد که تقریبا برای همه انواع کسب و کار استفاده می شود. طرح شگفت انگیز و خیره کننده این قالب می تواند رضایت بینندگان و مشتریان شما را دریافت کند. شما می توانید پیش نمایشی از این قالب را از طریق این لینک ببینید.
admin بازدید : 173 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
Lucid-v2.2-WordPress-Theme

Lucid پوسته ای است مدرن، زیبا و حرفه ای برای وردپرس که با آن می توانید مطالب را به طور گسترده بدون اینکه درهم و برهم و شلوغی در آن احساس کنید ، به نمایش بگذارید. به خاطر طراحی زیبا و تمیز این پوسته شما از خواندن مطالب در این پوسته بسیار لذت خواهید برد. این پوسته همچنان کاملا پاسخگو می باشد بدین معنی که شما می توانید بر روی انواع سیستم ها، انواع لپ تاپ ها، تبلت، تلفن های همراه و … از آن استفاده کنید و یک سایت زیبا را به نمایش بگذارید.

 


تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,256
  • بازدید ماه : 1,803
  • بازدید سال : 38,371
  • بازدید کلی : 1,614,269
  • کدهای اختصاصی