loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 3820 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

نسخه PC بازی GTA V دیروز منتشر گردید و حال نوبت به انتشار رمز های آن رسیده است. همه می دانیم که رمز ها قسمتی جدا ناپذیر از GTA V هستند. برای مشاهده رمز ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

admin بازدید : 3731 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

Republique-Remastered-pc-cover-large

توضیحات: بازی Republique Remastered یک بازی بسیار زیبا و جذاب می باشد که امروز قصد داریم تا بطور رایگان در وبسایت ارم دانلود برای شما آماده دریافت نماییم. بازی Republique Remastered در واقع یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Camouflaj تولید و عرضه شده است. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار داده شده، نسخه ی Delux می باشد، که تمامی ۵قسمت این بازی را شامل می شود. داستان بازی از آن جایی شروع می شود که شما تماسی از طرف Hope که زنی به دام افتاده در منطقه ای مرموز است، دریافت می کنید. با دستکاری یک شبکه ی پیچیده، شما راهبری و راهنمایی Hope را بدست می گیرید و وی را در راه رهایی از شبکه ای از حوادث خطرناک راهنمایی می کنید. امید است از این بازی زیبا لذت ببرید…

admin بازدید : 4003 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

توضیحات: گیم پلی بازی کانتر Counter-Strike Global Offensive v1.34.7.2 مبتنی بر یک سیستم ساده است که قبلاً هم در دیگر عناوین سری Counter-Strike شبیه به آن را مشاهده کرده ایم. همانند گذشته، دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist در بازی وجود دارند که باید در مپ های مختلف بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند. اما اینبار آیتم ها، مپ ها، اسلحه ها و بسیاری دیگر از قابلیت های جدید به بازی افزوده شده است که در ادامه به توضیح آنان خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم نگاه کلی و اجمالی به گیم پلی بازی کانتر Counter-Strike Global Offensive v1.34.7.2 بیندازیم، متوجه می شویم که کمپانی Valve قصد در دگرگونی سبک و نوع گیم پلی بازی نداشته است، بنابراین نمی توان این عنوان را Counter-Strike 2 نامید و قطعاً بار دیگر با یک Spin-Off یا بهتر است بگوییم Remake ای از این سری رو به رو هستیم. همانند عناوین دیگر این سری، در این بازی برای شروع یک کاربر باید سروری درست کند و پس از آن کاربران دیگر می توانند در این سرور وارد شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند و انتخاب کنند که در کدام گروه قرار بگیرند. حداقل تعداد بازیکنان در بخش مولتی پلیر آن، دو نفر است. البته همانند عنوان کانتر Counter-Strike Source ،می توان یک نفره هم بازی کرد ولی در منوی بازی باید حداقل یک بازیکن را در گروه مقابل انتخاب کنید، شایان ذکر است این امر تنها برای بازیکنان PC محقق می شود و بازیکنان کنسول حق انجام این کار را ندارند. پس از شروع بازی، بازیکنان دو گروه باید با استراتژی هایی که به کار می گیرند، به گروه مقابل خود تیراندازی کنند، در حین انجام بازی کسی که در گروه Terroristبمب را در اختیار دارد باید در محل مخصوص، آن را کار بگذارد. از این پس وظیفه ی گروه Counter-Terrorist است که بمب را در مدت زمان معینی خنثی کند و در غیر اینصورت راند به نفع گروه Terrorist به پایان می رسد. یک سیستم دیگر نیز در بازی به نام Matchmaking وجود دارد که با استفاده از آن به مپ های کوچک تری منتقل می شوید که در آن ۵ بازیکن از هر دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist وجود دارد که باید با یکدیگر به مقابله بپردازند. اگر بخواهیم توضیح بیشتری در رابطه با گیم پلی بازی بدهیم، قطعاً کار بیهوده ای قلمداد می شود، چرا که اکثر بازیکن ها با گیم پلی آن آشنایی دارند.

admin بازدید : 3792 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

 


توضیحات: اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگهای هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه بازی به عنوان Unity نیز ارتباط دارد

admin بازدید : 6841 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون ۴ نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل ۴۷ نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.

admin بازدید : 2422 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

  بازی بی نظیر جی تی ای ۵ فشرده شده (۷۱۲ مگابایت) – کرک شده
بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

admin بازدید : 1322 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (1)

 

(۹۳/۵/۱۱ تریلر بازی اضافه شد)

بازی کامپیوتر Far Cry 4 فارکرای ۴ یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , جهان باز و شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . در این نسخه به Kyrat , سرزمینی واقع در کوهستان های هیمالیا سفر خواهید کرد . سرزمینی نفسگیر , خطرناک و وحشی که حاکمان مستبد بر آن حکومت می کنند . در این بازی , پلیر کنترل شخصی به نام Ajay Ghale را برعهده دارد که برای تحقق آرزوی مادرش به سرزمین Kyrat سفر کرده و در همین حین درگیر جنگ های داخلی آن منطقه شده و دیگر راه فراری ندارد. تصویری که مشاهده می کنید شخصیتی با نام Pagan Min است که کاراکتر قابل کنترل بازی است .

admin بازدید : 678 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی‌های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۱۳ آبان ۱۳۹۳ توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد. کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد . همراه خبر بازی تریلر و باکس آرت بازی نیز منتشر شد. داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد درست زمانی که Kevin Spacey که به عنوان یک سیاستمدار قدرتمند در ایالات متحده امریکا شناخته می شود , رهبری گروهی نظامی موسوم به PMC را برعهده دارد . این گروه باید بشریت را از حمله نظامی که به آن صورت گرفته و باعث از بین رفتن بسیاری از زیر ساخت ها شده است , نجات دهد . در این نسخه همانند نسخه های قبلی پلیر کنترل سربازی را در دست دارد با این تفاوت که در این بازی پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در اختیار شماست . سلاح های قدرتمند و از همه مهمتر لباسی خاص که این امکان را به پلیر می دهد تا با پرش های بلند خود ساختمان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . بازی شما را به سمت تجربه ای سوق می دهد که تا به حال حتی آن را لمس نکرده اید . فناوری و تاکتیک های نبرد جدید و تکامل یافته تنها بخشی از ویژگی های میدان نبرد است . هنوز اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است و در صورت انتشار آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .

admin بازدید : 346 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

 

بازی Paranormal State Poison Spring یکی از زیبا ترین مینی گیم های سال ۲۰۱۴ در سبک اشیاء پنهان یا همان Hidden Object می باشد که با گیم پلی فکری و معمایی خودش ساعت ها شما را سرگرم می کند. اساس گیم پلی متکی بر پیدا نمودن اشیاء پنهان شده در صفحه بازی می‌باشد. یعنی در هر مرحله از این بازی لیستی از اشیاء موجود در صفحه به شما داده می شود که به صورت نامحسوسی در تصویر گنجانده شده اند و شما می بایست آنها را پیدا کنید. اما بازی علاوه بر سبک اشیاء پنهان مراحل اضافی دیگری را نیز به بازی اضافه کرده است که جذابیت بازی را برای مخاطبان بیشتر می کند. داستان این بازی درباره یک تیم تحقیقاتی می باشد که به بررسی یک رویداد وحشتناک می پردازند که شما باید طبق دستور العمل مراحل بازی را پشت سر گذاشته تا پرده از این راز بردارید و راز این جنایت بزرگ را کشف کنید.


admin بازدید : 432 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Kingdom Rush یک بازی در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه است که بعد از استقبال زیادی که این بازی در سیستم عامل های اندروید وآی او اس در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی مهیج شما در برابر پادشاهی عظیم خود در برابر امواج حملات شیطانی دفاع می کنید. به طوری که می توانید از برجک های مختلف و جادوهای مختلف استفاده کنید. مبارزه در جنگل ها و کوه ها از دیگر ویژگی های بازی Kingdom Rush است, شما باید در این بازی با بکارگیری استراتژی های مختلف دفاعی و با ارتقا برج های دفاعی سعی در غلبه بر دشمنان خود را داشته باشید. راه پیروزی شما در این نبرد هیجان انگیز ساماندهی نیروهای خودی و جذب رزمندگان و هیولاهای افسانه ای خواهد بود تا بتوانید سرزمین خود را از تاریکی نجات دهید. در بازی Kingdom Rush بیش از ۱۸ برج وجود دارد که باید در حالت های مختلفی آنها را سامان دهید. وجود بیش از چهل و پنج دشمن مختلف افسانه ای و زمینی و ۷ شیوه جنگی در بازی به ویژگی های می افزاید. با وجود بیش از ۱۴ مرحله مختلف در فصل های مختلف از جمله زمستان امید می رود تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,401
  • بازدید ماه : 1,948
  • بازدید سال : 38,516
  • بازدید کلی : 1,614,414
  • کدهای اختصاصی