loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 342 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

3D-PageFlip-Professional-1.6.8

نرم افزار ۳dPageFlip ، ابزاری قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید کتاب هایی زیبا در حال ورق خوردن به صورت فلش تهیه کرده و از این اسلایدشوی بسیار زیبا روی پروژه های PowerPoint خود به خوبی استفاده کنید. این نرم افزار راهی ساده برای خلق Peresentation های ۳ بعدی و زیبا برای انتشار و به اشتراک گذاری آنلاین می باشد. شما با استفاده از ۳dPageFlip می توانید مجله، کاتالوگ، بروشور، کتاب یا روزنامه را با افکت های ۳ بعدی واقع گرایانه در PowerPoint خلق کنید و برای این کار نیازی به هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا دانستن زبان های Flash/HTML ندارید. با تبدیل اسناد Powepoint به فرمت Flash می توانید Presentation هایی با سایز کمتر، کارآیی بیشتر ، در دسترس تر و با امنیت بالا خلق کنید. صفحات با گزینه ی ورق خوردن کتاب به صورت ۳ بعدی تغییر شکل می دهند و حس ورق زدن یک کتاب واقعی را برای بیننده ایجاد می کنند. با استفاده از این افکت زیبا می توانید برای معرفی کتاب خود، افزایش فروش آن و یا تشریح آن به صورت بسیار واقع گرایانه و با انیمیشن های ۳ بعدی استفاده کنید.

admin بازدید : 468 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
Adobe-Photoshop-CC-14.0-Final

Adobe Photoshop CC 14.0 Final شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

admin بازدید : 303 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 



در این پست از وب سایت دانلود فور یو  برای شما همراهان مجموعه کم نظیر آیکن نرم افزارهای مختلف را گردآوری نموده ایم. این مجموعه شامل 121 آیکن که با پسوند PNG  تدارک دیده شده اند . کاربران خوش ذوق می توانند به کمک این مجموعه بر زیبای محیط کاری خود بیفزایند. هم اکنون میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این مجموعه زیبا را دریافت و استفاده نمایید.

admin بازدید : 292 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
سری وکتورهای بنرهای رنگی با فرمت eps را برای وب مسترهای عزیز سایت فوردانلودز آماده دانلود کرده ایم که می توانید آنها را در ادامه مطلب به طور رایگان از سایت دریافت نمائید.

admin بازدید : 317 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

SmartsysSoft Business Publisher

SmartsysSoft Business Publisher ابزاری است قدرتمند که توانایی ساخت و ویرایش وکتور های گرافیکی را به شما می دهد . با این برنامه شما می توانید المنت های بسیاری نظیر متن ، لوگو ی اختصاصی خود ، شکل ، تصاویر و کلیپ آرت های دلخواه و هر آنچه که می خواهید و بدان نیاز دارید را به طرح هایان بیافزایید . همچنین شما می توانید با بهره گیری از کتابخانه ی نرم افزار که توسط تیم قدرتمند SmartsysSoft طراحی شده است گزینه های پیش روی خود را افزایش داده و از طرح های آماده استفاده کنید . نکته قابل توجه در طرح های ساخته شده توسط این نرم افزار کیفیت نهایی خارق العاده آنها می باشد که آنها را به گزینه هایی بسیار مناسب برای چاپ تبدیل کرده است . پس از طراحی می توانید فایلهای خود را در فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, GIF, PNG یا TIFF ذخیره سازید تا امکان استفاده از آنها در هر زمان و مکانی امکان پذیر باشد .

admin بازدید : 363 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 20 آیکون وکتور زیبا

Vector Icons

 

 

 

 

آیکون های وکتور (برداری)، این ویژگی را دارند که میتوانید آنها را به هر اندازه که دوست دارید بزرگ کنید، بدون اینکه ذره ای از کیفیت آنها کاسته شود. به همین دلیل استفاده از آیکون های وکتور برای طراحی پوستر، بنر، تصاویر گرافیکی با کیفیت بالا، و ... کاملا مناسب است.

 

در این مطلب، مجموعه ای شامل 20 آیکون Vector زیبا را برای شما آماده کرده ایم. این فایل ها با پسوند AI بوده و توسط نرم افزارهای گرافیکی مثل Adobe Illustrator قابل ویرایش هستند.

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 362
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,322
  • بازدید ماه : 1,869
  • بازدید سال : 38,437
  • بازدید کلی : 1,614,335
  • کدهای اختصاصی