loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 178 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

France-Wallpapers

عکس های زیبا برای صفحات دسکتاپ آرامش و لذت خاصی را به انسان دست می دهد که با شوق و شور بیشتری می تواند از کار و یا انجام برنامه های خود در ویندوز کمال استفاده را ببرد. این عکس های زیبا هرچند که بسیار زیبا هم باشند ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد. به همین منظور سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده ایم. این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.


admin بازدید : 278 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ColorWasher

ویژگی ColorWasher طیف وسیعی از ابزارهای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک راهنما برای اصلاح، بهبود و بازسازی تصاویر می باشد. استفاده از این ویژگی بسیار آسان است به این علت که توضیحات تعاملی و راهنماهایی برای هر ویژگی ارائه می کند. با استفاده از این ویژگی شما می توانید در عرض چند ثانیه عکس های خود را به صورت کاملاً حرفه ای تصحیح کنید و همچنین به صورت خیلی سریع یک حالت پنهان سازی برای ده ها تصویر ارائه می دهد. این پلاگین می تواند برای عکس های دیجیتالی نیز به خوبی عکس های اسکن شده استفاده شود. حتی این نرم افزار می تواند برای کار بر روی عکس های قدیمی و فاقد کیفیت نیز نتیجه بخش باشد. همچنین شما می توانید از این پلاگین برای بهبود گرافیک های وب، کارتون ها، نقاشی ها یا اسکریت شات ها استفاده کنید. بعضی از نرم افزار های مبدل فرمت RAW، خروجی های با تصحیح رنگ کامل ایجاد نمی کنند، ولی شما می توانید با استفاده از این پلاگین به صورت مستقیم بر روی تصاویر با فرمت RAW کار کنید و دیگر نیازی به تبدیل آنها نخواهید داشت. همچنین می توانید فایل های RAW تبدیل شده به فرمت های دیگر را نیز با استفاده از این ویژگی بهبود ببخشید. اگر شما می خواهید رنگ های هنرمندانه و زیبا و یا افکت های b/w ایجاد کنید، با استفاده از ColorWasher می توانید تصاویر را تصحیح کرده و افکت های رنگ مؤثری را تنها در یک گام اعمال کنید.

 

admin بازدید : 322 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

PixelGenius-PhotoKit-Color

نرم افزار PixelGenius PhotoKit Color در واقع یک پلاگین اصلاحات رنگ آمیزی، تعادل اتوماتیک رنگ و خلق افکت رنگ آمیزی می باشد. PhotoKit مجموعه ای جامع از ابزار رنگ آمیزی برای فتوشاپ، CS2 CS3 و CS4 برای هر دو مکینتاش و ویندوز ارائه می دهد. رنگ نقش بزرگی در چگونگی درک ما و توصیف جهانی که می بینیم دارد، بنابراین یکی از اولین چیزهایی که ما می خواهیم بر روی عکس تنظیم کنیم رنگ می باشد.

 

admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 355 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

FastPictureViewer-Pro-1.9-Build-298

 

FastPictureViewer  نرم افزاری برای مشاهده کردن عکس است که سرعت و قابلیتهایی را به شما ارائه می نماید که به شما کمک می نمایند تا تصاویر دیجیتال خود را سریعتر از همیشه مورد بازیبنی قرار دهید. FastPictureViewer نرم افزاری با کارایی عالی است که به منظور بالا بردن سرعت جریان کاری عکاسان حرفه ای و فراهم نمودن مدیریت رنگ کامل شامل پشتیبانی برای کنترل کننده های نیمرخ دلخواه ، عملکردهای درجه بندی جوابگو برای ویندوز ویستا و استانداردهای Adobe XMP، سابقه نمای فوری RGB و پنجره های EXIF، بزرگنما کننده فوری، پیش بارگذاری و کش نمودن تصویر و شتاب دادن Direct3D بهینه برای مشاهده با نهایت سرعت برروی کامپیوترهای مردن و پیشرفته می باشد. ویژگی مهم این نرم افزار پشتیبانی آن تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ می باشد. با استفاده ازاین نرم افزار می توانید سریعتر از هر نرم افزار دیگری تصاویر مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

 

 

admin بازدید : 178 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Image-Tuner-4.1

Image Tuner 4.1 نرم افزاری ساده و کم حجم به منظور ویرایش سریع تصاویر می باشد، به واسطه آن می توانید عکس های دیجیتالی خود را به دیگر فرمت های عکس تبدیل کنید، ابزار دیگر این نرم افزار تغییر سایز تصاویر است که امکان تغییر سایز عکس ها به صورت بسیار ساده را برای شما فراهم می آورد، از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قرار دادن Watermark بر روی تصویر، انجام عملیات به صورت دسته ای و پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس همچون JPEG, BMP, PNG, TIFF و … اشاره کرد .

admin بازدید : 521 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

France-Wallpapers-(1)

عکس های زیبا برای صفحات دسکتاپ آرامش و لذت خاصی را به انسان دست می دهد که با شوق و شور بیشتری می تواند از کار و یا انجام برنامه های خود در ویندوز کمال استفاده را ببرد. این عکس های زیبا هرچند که بسیار زیبا هم باشند ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد. به همین منظور سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده ایم. این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.(این نرم افزار را میتوانید هم اکنون از دانلود فور یو دانلود نمایید)

admin بازدید : 342 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

3D-PageFlip-Professional-1.6.8

نرم افزار ۳dPageFlip ، ابزاری قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید کتاب هایی زیبا در حال ورق خوردن به صورت فلش تهیه کرده و از این اسلایدشوی بسیار زیبا روی پروژه های PowerPoint خود به خوبی استفاده کنید. این نرم افزار راهی ساده برای خلق Peresentation های ۳ بعدی و زیبا برای انتشار و به اشتراک گذاری آنلاین می باشد. شما با استفاده از ۳dPageFlip می توانید مجله، کاتالوگ، بروشور، کتاب یا روزنامه را با افکت های ۳ بعدی واقع گرایانه در PowerPoint خلق کنید و برای این کار نیازی به هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا دانستن زبان های Flash/HTML ندارید. با تبدیل اسناد Powepoint به فرمت Flash می توانید Presentation هایی با سایز کمتر، کارآیی بیشتر ، در دسترس تر و با امنیت بالا خلق کنید. صفحات با گزینه ی ورق خوردن کتاب به صورت ۳ بعدی تغییر شکل می دهند و حس ورق زدن یک کتاب واقعی را برای بیننده ایجاد می کنند. با استفاده از این افکت زیبا می توانید برای معرفی کتاب خود، افزایش فروش آن و یا تشریح آن به صورت بسیار واقع گرایانه و با انیمیشن های ۳ بعدی استفاده کنید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,226
  • بازدید ماه : 1,773
  • بازدید سال : 38,341
  • بازدید کلی : 1,614,239
  • کدهای اختصاصی