loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1202 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

TEncoder نرم افزاری ساده و با استفاده آسان برای تبدیل ویدئوها بین فرمت های مختلف و یک رمزگذاری پیچیده که برای Mencoder و FFMpeg مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. این برنامه می تواند تقریبا هر نوع فایل ویدیویی را به یکدیگر تبدیل و زیرنویس فیلم ها را پخش کند. اکنون شما می توانید ویدئوها و فایل های صوتی خود را بر روی PSP، PS3، iPod، iPhone، Apple TV، Xbox، Zune، iPad و سایر دستگاه های دیجیتالی اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر به ویرایش ویدئو یی می باشد و توسط آن می توانید قطعات غیر ضروری و اضافی فیلم ها را حذف و یا قطعه ای به فیلم های خود اضافه کنید و پیش نمایشی از آن را مشاهده نمائید. همچنین این برنامه به کاربران امکان اضافه کردن مجموعه کدک، تنظیم بیت ریت و … را می دهد.

admin بازدید : 343 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

SuperEasy Video Converter نرم افزاری کاربردی در زمینه ی تبدیل ساده و سریع فایل‌های ویدئویی می‌باشد که از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌نماید و قادر است فایل‌ها را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید، کافیست فایل مورد نظر را در نرم افزار وارد کرده و پس از انتخاب فرمت مورد نظر بر روی دکمه تبدیل کلیک کنید سپس خواهید دید که عملیات تبدیل چقدر ساده و راحت خواهد بود، SuperEasy Video Converter همچنین توانایی دانلود ویدیوهای آنلاین را نیز دارا می‌باشد، بدین صورت که قادر خواهید بود تا ویدیوهای سایت‌های معروف همچون YouTube را در نرم افزار وارد کرده و سپس ویدیوها را با بالاترین سرعت دانلود نمایید، از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از فرمت دستگاه‌های قابل حمل همچون iPod ,PSP و …، پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی، امکان تبدیل دسته ای ویدیوها و … اشاره کرد.

admin بازدید : 543 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

3 امکان بروز ایده‌ها و افکارتان در مورد طراحی لباس را فراهم میکند. توانایی طراحی الگوهای دقیق با دقت بسیار بالا را ایجاد میکند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید آزادانه برای خود انواع لباس‌ها با هر گونه پوششی را طراحی کنید و لذت ببرید. این نرم افزار توانایی هماهنگ سازی و ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می‌باشد. همچنین این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا شما تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار کاربردی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD توانایی اقدام به طراحی لباس و پوشش‌های مختلف را دارد و شما در این کار سرعت بیشتری دارید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه‌ها پشتیبانی شده و این امر باعث می‌شود که شما در در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده موفق تر باشید. از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می‌کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده کمک می‌کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله ۳ds Max، مایا و … سازگار می‌باشد .

admin بازدید : 432 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

WinSCP یک نرم افزار رایگان و منبع باز برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت اطلاعات به وسیله FTP و SFTP می باشد. این نرم افزار بصورت کاملا امن فایل ها را بین یک کامپیوتر محلی و یک کامپیوتر دور رد و بدل می کند. این نرم افزار یک کلاینت SFTP, SCP, FTPS و FTP برای ویندوز می باشد که عملکرد اصلی آن انتقال فایل بین یک کامپیوتر محلی و از راه دور می باشد. این نرم افزار امکاناتی فراتر از این مانند برنامه نویسی و مدیریت فایل بیسیک را در اختیار شما قرار می دهد.

 

admin بازدید : 268 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Emsisoft Anti-Malware  نرم افزاریست که از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، کرم‌ها، رباتها، کی لاگر‌ها و Rootkit‌ها محافظت می‌کند. این محصول شامل ۲ موتوراسکن کننده قدرتمند و ۳ لایه محافظ برای مقابله با تهدیدهای احتمالی می‌باشد. این نرم افزار هوشمند لحظه به لحظه تمامی‌نرم افزار‌ها و برنامه‌های در حال اجرا را بررسی کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک هشدار می‌دهد.

admin بازدید : 383 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود VMware Fusion 6.0.4 Professional MacOSX – مجازی سازی سیستم عامل در مک

 

VMware Fusion نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.

admin بازدید : 237 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 

mac-osx

FrostWire یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایلها می باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد, این برنامه رایگان و کامل است ! سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است ! از شیر مرغ تا جون آدمیزاد میتوانید از طریق این برنامه و داشتن یک خط اینترنت پیدا کنید !

admin بازدید : 327 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

Mozilla-Firefox-23.0

Mozilla Firefox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

admin بازدید : 323 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

iSkysoft-PDF-Editor

iSkysoft PDF Editor & OCR Plugin نرم افزاری مفید و جالب برای ویرایش فایلهای PDF می باشد که دارای ابزارهایی جهت ویرایش متن ها، عکس ها و لینک های موجود در فایل های PDF می باشد. این برنامه همچنین این امکان را به شما میدهد تا فایل های PDF خود را براحتی به فایل های وورد، اکسل، پاورپوینت و عکس تبدیل کنید.از قابلیت های دیگر این برنامه امکان رمزگذاری بر روی فایل های PDF می باشد و همچنین در مواردی که نیاز به تکه تکه کردن و بهم چسپاندن فایل های PDF می باشد این برنامه تنها با یک کلیک این کار را برای شما انجام می دهد. قابلیت ساخت فایل های PDF از اسناد متنی شما نیاز به دیگر برنامه های ساخت فایل های PDF را برای شما مرتفع می کند.

admin بازدید : 437 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

TechSmith-Camtasia

TechSmith Camtasia Studio  یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصا آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مونیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ایست . حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است Camtasia Studio Screen Recorder  راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,433
  • بازدید ماه : 1,980
  • بازدید سال : 38,548
  • بازدید کلی : 1,614,446
  • کدهای اختصاصی