loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 383 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود VMware Fusion 6.0.4 Professional MacOSX – مجازی سازی سیستم عامل در مک

 

VMware Fusion نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.

admin بازدید : 437 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

TechSmith-Camtasia

TechSmith Camtasia Studio  یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصا آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مونیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ایست . حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است Camtasia Studio Screen Recorder  راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

admin بازدید : 415 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WebcamMax

اجرای ویدئو، فیلم، فلش، صفحه دسکتاپ و عکس روی یک وبکم مجازی، اضافه کردن متن های شناور، فریم، افکت های احساسی و… از امکانات نرم افزار WebcamMax می باشد. WebcamMax با تمامی نرم افزارهایی که از وبکم پشتیبانی می کنند سازگار است. مهمترین این نرم افزارها عبارتند از MSN, ICQ, AIM, Skype, Camfrog, Paltalk, Yahoo Messenger و… بیش از ۱۵۰۰ افکت آنلاین، ضبط ویدئوی وبکم، عکس گرفتن از تصویر وبکم، به اشتراک گذاری وبکم در ۱۶ نرم افزار از دیگر امکانات WebcamMax می باشد. شما می توانید خیلی سریع ، تصویر خود را از روی وبکم واقعی روی وبکم مجازی انتقال دهید. شما با استفاده از WebcamMax می توانید فشن، رمانتیک یا عصبانی شوید و آن احساس را به طرف مقابل خود انتقال دهید. تهیه عکس با بک گراندهای ساختگی از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 281 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

AVG-Antivirus-Pro-2014

AVG Anti-Virus Pro 2014 دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus  به صورت  بسیار با دقت و سریع انجام می‌گیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند. البته هدف اصلی AVG  Anti-Virus فراهم اوردن یه محیط امن برای شما می باشد در صورتی که قسمتی از  سیستم الوده به ویروسی شود این انتی ویروس به صورت هوشمند از سرایت کردن  ویروس یه مکانهای دیگر دستگاه جلوگیری میکند.ایمیل های صادره و  دریافتی را نیز به راحتی چک می کند و  شما میتوانید طبق نیاز خود انرا برنامه ریزی نمایید .

توجه: این نرم افزار فقط در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 564 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود جدیدترین نهایی ویندوز شرکت میکروسافت - بدون دستکاری و اورجینال - ویندوز8.1
نسخه ی RTM - شامل ورژن Pro و اینترپرایز - به همراه کرک

تغییرات ویندوز ۸٫۱ نسبت به ویندوز ۸ :

بخش‌ها :
برنامه‌های‌تازه:ماشین حساب، ساعت هشدار، ضبط صدا، برنامه ویرایش ویدیو ،خوراک و نوشیدنی ،تندرستی و سازگاری یک کاوشگرفایل تلفیق شده با برنامه‌ی اسکای درایو .
اینترنت اکسپلورر ۱۱ :دارای پشتیبانی از وب‌جی‌ال و اسپیدی ، همراه با ابزار برنامه نویسی .
ویندوز دیفندر :ویژگی های سیستم بازرسی شبکه (NIS)و سیستم تشخیص نفوذ شبکه (NIDS).
فروشگاه ویندوز (Windows store) 2.0:بروزرسانی خودکار برنامه های نصب شده و یک طراحی بهتر .
برنامه PC Settings:دارای گزینه‌های بیشتر که ویژهٔ کنترل پنل پیشین بود .
ویندوز پاورشل ۴٫۰ :ویژگی‌ها: میزبانی برای دستورهای تازهٔ مدیریت صفحه شروع،ویندوز دیفندر، اجزا ویندوز‏ و سخت‌افزار و شبکه .
منوی استارت :
بخش "All Apps" ، در حال حاضر با یک فلش رو به پایین پنهان است و یا با حرکت لمسی رو به بالا دیده می‌شود و دارای یک نوار جستجو قابل مشاهده است .
در صفحه شروع کاشی‌ها می‌توانند در جای خود قفل شود که این ویژگی از جابجایی تصافی آن‌ها جلوگیری می‌کند .
گزینه‌های اندازه بیشتر برای کاشی‌های زنده بر روی صفحه شروع:کوچک، میانه ​​و بزرگ به علاوه اندازه خیلی بزرگ برای کاشی دسکتاپ; اندازه "کوچک " یک چهارم از اندازه پیش فرض در ویندوز 8 است .
گزینه‌های رنگ گسترده در صفحه شروع، که در حال حاضر اجازه می‌دهد تا کاربران را به سفارشی کردن رنگ و سایه به جای انتخاب از رنگ‌های محدود تصویر زمینه دسکتاپ و همچنین تصویر زمینه دسکتاپ نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد .
دستور "حذف نصب" در حال حاضر می‌تواند یک برنامه از فروشگاه ویندوز را از چند رایانه پاک کند .

فناوری‌های تازه :
ReFS
چاپ با ان اف سی
چاپ با Wi-Fi Direct
رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار بومی برای چاپ سه بعدی
Miracast
اتصال به اینترنت با استفاده از پهنای باند تلفن همراه
Auto-triggered VPN
رمزگذاری دستگاه برای همهٔ نسخه‌های ویندوز ۸
دایرکت ایکس ۱۱٫۲
بهبود پشتیبانی از صفحه نمایش‌های با وضوح بالا .

رابط کاربری :
قابلیت ورود مستقیم به دسکتاپ
قابلیت بازگردانی دکمه Start به حالت پیشین
گزینهٔ "Take screenshot"در نوار چارم
گزینه‌ی "Play"چارم دستگاه‌ها برای پخش محتوی دستگاه‌های دیگر
محیط مترو /Windows Runtime
سبک کیوسک:با این ویژگی می‌توان دستگاه را به اجرای یک برنامه واحد قفل کرد .

admin بازدید : 407 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

Presonus-Studio-One-Professional-v2.6-MacOSX Presonus Studio One Pro ابزار بسیار قدرتمند و فوق حرفه ای که تقریبا تمامی امکانات لازم را گرد هم جمع کرده تا حرفه ای ترین کاربران برای ویرایش موزیک های خود هیچ گونه کمی یا کاستی را حس نکنند. این ابزار که نسخه های ابتدایی آن در حال عرضه است و قدمت زیادی ندارد از یک واسط کاربری بسیار جذاب و البته بسیار حرفه ای بهره می برد که تمامی افراد را برای رسیدن به خواسته های خود یاری خواهد داد. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی به همراه استفاده و پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها برای موزیک ها جز اولین و مهم ترین امکاناتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند. سازگاری با MIDI که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و امکان کار بر روی Track ها به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردها خصوصیات کلیدی نرم افزار Presonus Studio One Pro را تشکیل می دهند. ضبط ، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی سه خصوصیتی هستند که این ابزار به عنوان اصلی ترین بخش ها در خود جای داده و کاربران می توانند به راحتی کار ضبط یا Import را از انواع ورودی ها انجام داده و پس از ویرایشی فوق العاده ساده اما حرفه ای کار تبدیل یا Export را به یک فایل صوتی امکان پذیر سازند.

admin بازدید : 298 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت ۲۰ سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزارتلاش کرده اند. و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید. Serif PagePlus X6یک نرم افزار سریع و دارای استفاده آسان است. و طرح های غنی با خروجی دقیق حرفه ای تولید می کند.

mohammad بازدید : 394 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



DVDFab-Passkey-8.1.0.1-Final
نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

mohammad بازدید : 498 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

VMware-Workstation-v9.0.2.1031769 شاید تا به حال اتفاق افتاده باشد روبه روی رایانه تان بنشینید و در دل آرزو کنید کاش رایانه تان یک خواهر یا برادر دیگر هم داشت تا هم او تنها نبود و هم شما … نرم افزاری را که نوشته اید تحت شبکه تست کنید و ببینید جواب می دهد یا خیر. بدون این که نیازی به دوباره بوت کردن رایانه تان باشد، به یک سیستم عامل دیگر به طور همزمان دسترسی داشته باشید. نرم افزار جدیدی را که اصلا نمی دانید قرار است چه بلایی سر سیستم شما بیاورد، قبلا روی آن دیگری امتحان می کردید. به کشت ویروس هایی بپردازید که فقط برای ارتقای سطح امنیت سیستم های رایانه ای و پیدا کردن چالش های نرم افزاری مبادرت به تولید آن ها کرده اید. و … همه این ها با برپایی یک ایستگاه کاری مجازی امکان پذیر است. با ایستگاه کاری VMware آشنا شوید:

mohammad بازدید : 371 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

CleanMyMac-2.0.6-MacOSX

CleanMyMac  نرم افزاری کوچک اما بسیار قدرتمند است که می تواند در عرض چند ثانیه سیستم عامل مک را را تمیز کنید.این نرم افزار می تواند کوکی ها ، صفحات مرور شده ، تاریخچه وب گردی و … را پاک کند و صدها مگابایت از فضای هارد را که توسط این گونه فایل ها پر شده به شما بازگرداند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,335
  • بازدید ماه : 1,882
  • بازدید سال : 38,450
  • بازدید کلی : 1,614,348
  • کدهای اختصاصی