loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 248 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

PassMark-OSForensics OSForensics نرم افزاریست که اطلاعات کاملی از استفاده از کامپیوتر و فایل های ذخیره شده در آن به شما ارائه می کند. این نرم افزار به شما در کنترل کارکرد کودکان با سیستم کامپیوتری کمک می کند. همچنین مأموران امنیتی نیز می توانند در تحقیقات خود از این نرم افزار استفاده نمایند. از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت نصب بر روی حافظه یو اس بی می باشد. از طریق منوی سمت چپ این نرم افزار دسترسی به ابزار موجود در نرم افزار بر اساس موضوعات دسته بندی شده به کاربر داده شده است. به عناون مثال می توانید فایل های خاصی را در کامپیوتر جستجو کنید، فایل های حذف شده را بازگردانی کنید، آخرین فعالیت های سیستم را در یک گزارش کامل به همراه داده های تکنیکی در مورد کامپیوتر مشاهده نمایید.

admin بازدید : 245 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

Wise-Data-Recovery-3.36-Build-178

Wise Data Recovery  نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته یا حذف شده می باشد.این برنامه اطلاعات و داده های از دست رفته نظیر تصاویر، اسناد، فایل های صوتی و ویدئویی، فایل های فشرده یا ایمیل ها را بازیابی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سرعت و با خیال راحت فایل مورد نظر خود را بر اساس نام درایو، نوع فایل و نام فایل جستجو و آن را بازگردانی کنید. Wise Data Recovery امکان بازیابی اطلاعات از درایوهای قابل حمل نظیر آی پاد، پخش کننده های MP3، MP4 و … را دارد. همچنین سطح دشواری بازیابی را به شما نشان می دهد.


admin بازدید : 246 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

Ontrack-EasyRecovery-Professional-11.0.1.0 Ontrack EasyRecovery Professional یکی از بهترین برنامه های ریکاوری است که کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. با این برنامه ی قدرتمند می توانید خیلی ساده و با صرف اندکی وقت فایل حذف شده ی خود را پیدا و برگردانید . در سمت چپ این نرم افزار گزینه هایی وجود دارد که به کمک آنها می توانید اطلاعات حذف شده تان را به هرنوعی که حذف شده اند برگردانید . چه اطلاعاتی که در طریق shift + delete حذف شده اند ، و چه اطلاعاتی که به واسطه ی فرمت درایو از دست رفته اند و … . با توجه با اینکه اطلاعات مورد نظرتان که حذف شده اند از چه نوعی هستند (عکس ، فیلم و …) می توانید محدوده ی جستجوی نرم افزار را محدودتر کنید تا بتوانید سریع تر به اطلاعات مورد نظرتان برسید . همچنین با این برنامه می توانید فایل های آسیب دیده ی Access ،Excel ، Word ، Power Point و Zip را تعمیر کنید .

admin بازدید : 288 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

FileRestorePlus

 

 

FileRestorePlus که قبلا با نام Undelete Plus عرضه میشد، نرم افزاری سریع و موثر در بازیابی فایل های حذف شده از Recycle Bin و فایل های حذف شده از ویندوز توسط فرمان Shift+Delete می باشد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده، قدرتمند و کاربردی طراحی شده است. این نرم افزار به سرعت درایوهای انتخاب شده شما را اسکن کرده و لیستی از فایل هایی که قابل بازیابی می باشند را نمایش داده و در این حین وضعیت هر کدام را برای بازیابی آماده می کنند.


admin بازدید : 351 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

Raise-Data-Recovery

 

Raise Data Recovery for FAT / NTFS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

admin بازدید : 524 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Wise-Data-Recovery-3.36-Build-178

  Wise Data Recoveryنرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته یا حذف شده می باشد.این برنامه اطلاعات و داده های از دست رفته نظیر تصاویر، اسناد، فایل های صوتی و ویدئویی، فایل های فشرده یا ایمیل ها را بازیابی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سرعت و با خیال راحت فایل مورد نظر خود را بر اساس نام درایو، نوع فایل و نام فایل جستجو و آن را بازگردانی کنید. Wise Data Recovery امکان بازیابی اطلاعات از درایوهای قابل حمل نظیر آی پاد، پخش کننده های MP3، MP4 و … را دارد. همچنین سطح دشواری بازیابی را به شما نشان می دهد.

admin بازدید : 403 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

O&O-DiskRecovery-8.0-Build-345-x86

 

نرم افزار O&O DiskRecovery  ابزاریست که می تواند در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و با ذخیره سازی دوباره آن ها را به کاربر به نوعی هدیه دهد. این نرم افزار با تمامی سیستم فایل های موجود کاملا سازگار بوده و از همه آن ها پشتیبانی کاملی را به عمل می آورد. از FAT12 که در اولین نسخه های ویندوز مورد استفاده قرار می گرفت تا NTFS و NTFS5 که در جدیدترین نسخه های سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد در نرم افزار مورد نظر پشتیبانی خواهد شد. البته در مورد حافظه ها هم به همین صورت است که تمامی انواع حافظه های موجود نظیر هارد دیسک ها ، انواع حافظه های فلش و … به طور کامل قابل پشتیبانی خواهند بود. در نرم افزار O&O DiskRecovery به دلیل وجود یک محیط کاربری ساده اما کارآمد استفاده از آن فوق العاده آسان است. همین عامل هم نقش مهمی را در انتخاب کاربران مبتدی ایفا می کند.

admin بازدید : 330 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود IsoBuster Pro v3.0 - نرم افزار کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار

توسط نرم افزار IsoBuster قادر خواهید بود انواع فایل ها از قبیل پرونده ها، عکس ها، فیلم ها  را از سی دی ها و دی وی دی های خش خورده بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی همچنین از تمامی فایل سیستم ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر به نمایش تمامی ترک های رایت شده می باشد و ترک هایی که به هر دلیل مخفی شده است و توسط ویندوز قابل دسترسی نمی باشد را می توانید به راحتی ببینید و محتویات آن را استخراج کنید.
کار اصلی این برنامه بازیابی اطلاعات هست ولی برای کپی کردن سی دی های قفل دار هم می توانید از آن بهره بگیرید، به عنوان مثال این نرم افزار قدرتمند، قادر به کپی کردن انواع قفل های کاراکتری و حجمی می باشد. همچنین محتوای سی دی هایی که کاملاً مخفی شده ند را می توانید مشاهده و کپی کنید.

admin بازدید : 405 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Nsasoft SpotAuditor 4.3.6.0 - نرم افزار بازیابی رمز عبور

SpotAuditor نرم افزاری کارآمد و حرفه ای برای بازیابی رمز عبور و دیگر اطلاعات تجاری مهم و ضروری ذخیره شده روی کامپیوترها می باشد. این نرم افزار می تواند رمز عبور را از بیش از 40 نرم افزار مختلف به خوبی بازیابی کند.
امکانات کلیدی نرم افزار SpotAuditor :
- بازیابی رمز عبور Autocomplete و رمز وب از روی مرورگرهای Internet Explorer 7-8-9.
- بازیابی رمز عبورهای Cache شده روی Mozilla Firefox.
- بازیابی رمز عبور مرورگر Opera.
- بازیابی رمزعبور MSN messenger 6.0 - 7.5 و Windows Live Messenger 8.
- بازیافت پسوورد Windows Messenger.
- بازیابی پسووردهای Dial Up، RAS و VPN با داشتن مجوز مدیریت سیستم.
- بازیابی رمز عبور Outlook Express و Microsoft Office Outlook.

- بازیابی رمزهایی که به شکل ستاره مخفی شده اند.
- رمزگشایی از RDP (رمز دسکتاپ راه دور).
- پیدا کننده رمز ICQ.
- بازیابی رمز Trillian.
- بازیابی رمز عبور Miranda IM.
- بازیابی رمز عبور Google Talk (GTalk) .
- بازیابی رمز عبور Google Desktop.
- بازیابی پسوورد Camfrog Video Chat و Easy Web Cam.

SpotAuditor

- بازیابی رمز عبور VNC 4.xxx.
- بازیابی رمز عبور WinProxy Administrator.
- بازیابی رمز Total Commander (Windows Commander).
- بازیابی رمز عبور Coffeecup Direct FTP.
- بازیابی پسوورد IpSwitch Messenger, IpSwitch Messenger, IM server, IMail server, WS_FTP.
- بازیابی رمز عبور CuteFTP و Smart FTP 3.x.
- آشکارسازی رمز عبور FlashFXP ftp.
- بازیابی رمز عبور سرور پروکسی و اکانت های FTP متعدد در نرم افزار Filezilla از رجیستری و Filezilla.xml.
- کشف رمز عبور FTP Navigator.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,302
  • بازدید ماه : 1,849
  • بازدید سال : 38,417
  • بازدید کلی : 1,614,315
  • کدهای اختصاصی