loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 475 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Readiris Readiris نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فنوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از رو تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست. برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. حال به وسیله این نرم افزار شما می توانید سندهای کاغذی خود را به وسیله اسکنر به سندهای متنی کامپیوتری با قابلیت ویرایش تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت I.R.I.S. s.a می باشد.

admin بازدید : 327 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

novaPDF-Professional-Desktop

novaPDF نرم افزاری برای ساخت PDF مخصوص ویندوز می باشد که به شما امکان ساخت فایل های PDF با کیفیت و با امکان جستجو را می دهد. توسط این نرم افزار تمامی افراد از کاربرهای مبتدی تا کاربرهای حرفه ای می توانند اسناد با کیفیت و حرفه ای در فرمت PDF تهیه کنند. تنها با انتخاب دستور Print به صورت مجازی از طریق هر نرم افزاری فایل PDF ساخته خواهد شد. novaPDF امکانات کاملا حرفه ای مانند ساخت بوکمارک ، لینک ، پرینت PDF های به اشتراک گذاشته شده ، ساخت واترمارک ، فشرده سازی PDF ، گذاشتن رمز روی PDF و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.


admin بازدید : 493 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Adobe-Acrobat-XI-Professional

در این پست نرم افزار قدرتمند Adobe Acrobat XI Pro که محصولی با سابقه و بسیار مطرح از شرکت معروف Adobe می باشد را در اختیار شما قرار داده ایم . این نرم افزار که سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است ، سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فرمت بسیار توانا و PDF یاری می کند


admin بازدید : 378 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Adobe-Reader-XI-11.0.3

در این پست نرم افزار قدرتمند Adobe Reader XI را که نرم افزاری رایگان از شرکت معروف adobe می باشد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این نرم افزار بسیار قدرتمند به راحتی و سادگی قادر به نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن از آنها می باشد. همچنین مهم نمی‌باشد که درون فایل‌های Pdf شما چه چیزی باشد، از متن گرفته، عکس، ویدیو و دیگر فایل‌های مالتی مدیا در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. این نرم افزار که از طرف سایت بزرگ ایـ افـ دانلود برای شما آماده دانلود شده است امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود.


admin بازدید : 316 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)






novaPDF نرم افزاری برای ساخت PDF مخصوص ویندوز می باشد که به شما امکان ساخت فایل های PDF با کیفیت و با امکان جستجو را می دهد. توسط این نرم افزار تمامی افراد از کاربرهای مبتدی تا کاربرهای حرفه ای می توانند اسناد با کیفیت و حرفه ای در فرمت PDF تهیه کنند. تنها با انتخاب دستور Print به صورت مجازی از طریق هر نرم افزاری فایل PDF ساخته خواهد شد. novaPDF امکانات کاملا حرفه ای مانند ساخت بوکمارک ، لینک ، پرینت PDF های به اشتراک گذاشته شده ، ساخت واترمارک ، فشرده سازی PDF ، گذاشتن رمز روی PDF و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

admin بازدید : 247 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Wondershare-PDF-Editor-3.1.0.7

 

Wondershare PDF Editor برنامه ای است برای ویرایش فایل های PDF که نه تنها به شما امکان ویرایش سریع و آسان فایل های PDF را می دهد بلکه همچنین می تواند آن ها را به فرمت فایل های وورد، پاورپوینت، اکسل تبدیل کند.

admin بازدید : 491 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Rosetta-Stone-Irish-v3 زبان ایرلندی به عنوان زبان رسمی جمهوری ایرلند و یکی از زبان‌های رسمی اتحادیه اروپا است و حدود ۳۸۰هزار نفر به این زبان صحبت می کنند. در یادگیری یک زبان جدید ایجاد پایه و اساس از واژگان اساسی و ساختار زبان ضروری است. Rosetta Stone Irish در یادگیری زبان ایرلندی کمک به سزایی به شما خواهد نمود. هنگامی که با این برنامه یادگیری زبان را شروع می کنید قادر خواهید بود با اعتماد به نفس صحبت کنید و مهارت لازم را در مکالمات اولیه مانند سلام و احوالپرسی، معرفی خود، پرسش و پاسخ های ساده و … بدست آورید. این سطح آموزشی در یادگیری لغات اولیه، املا و نوشتن لغات، صحبت کردن، حفظ کردن آموزش ها، خواندن و درک زبان جدید به شما کمک خواهد نمود.

admin بازدید : 298 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت ۲۰ سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزارتلاش کرده اند. و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید. Serif PagePlus X6یک نرم افزار سریع و دارای استفاده آسان است. و طرح های غنی با خروجی دقیق حرفه ای تولید می کند.

admin بازدید : 335 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

FileConvert-Professional-Plus-8.0.0.16

 

FileConvert Professional Plus نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می‌باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد.

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,358
  • بازدید ماه : 1,905
  • بازدید سال : 38,473
  • بازدید کلی : 1,614,371
  • کدهای اختصاصی