loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 513 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

 

admin بازدید : 375 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ویندوز نرم افزار ارتباطی لاین – Line v3.4.0.21

 

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید.برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 524 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

skype Skype 6.7.73.102 Final   تماس رايگان با خارج از كشور

Skype 6.7.73.102 Final اسکایپ نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار‌های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می‌باشد.با استفاده از Skype می‌توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

 

 

admin بازدید : 626 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Yahoo Messenger 11 final Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final   یاهو مسنجر

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال‌هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می‌شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت‌های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می‌توان ده‌ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود.قابلیت‌های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می‌کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق‌های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی‌گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک‌های بسیار زیبا می‌توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می‌توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو‌ها ، آواتار‌های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت‌های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می‌رود. این‌ها مواردی هستند که در نسخه‌های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت‌های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می‌شود. امکان انتخاب زبان‌های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی‌آید اما طی گذشت زمان قابلیت‌های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می‌رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت‌های این ابزار محبوب محسوب می‌شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی‌های جدید Addlist‌ها دو قابلیتی است که در نسخه ۱۱ بسیار به چشم می‌آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می‌شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.

 


admin بازدید : 328 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

WinISO-Standard

با استفاده از WinISO Standard شما قادر خواهید بود تا به پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO وBIN بپردازید. در واقع این نرم افزار تنها برای تبدیل فرمت فایل های ایمیج مانند BIN ،ISO و… نیست، بلکه علاوه بر انجام این کار شما قادر به اکسترک نمون، استخراج، ویرایش و ایجاد مستقیم فایل های ISO خواهید بود. WinISO Standard امکانات مفیدی را به شما ارائه می دهد که از میان آن ها می توان به ساخت ایمیج های قابل بوت CD یا DVD، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت، تبدیل فرمت آن ها، استخراج و ویرایش ایمیج ها اشاره کرد. شما می توانید ویرایش هایی نظیر اضافه کردن یا حذف فایل/پوشه از فایل ISO، تغییر نام فایل های موجود، مشاهده و اجرای فایل های درون ایمیج و … را انجام ده

admin بازدید : 466 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

Balabolka-v2.5 Balabolka نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار است. شما می توانید فایل های متنی خودتان که با می توانند با فرمت های DOC, RTF, PDF, ODT, FB2 یا HTML باشند را به فایل های صوتی با فرمت های WAV, MP3, OGG یا WMA تبدیل کنید. این نرم افزار از نسخه های مختلف صدای مایکروسافت (SAIP) برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند که شما با استفاده از این قابلیت نرم افزار می توانید سرعت صدا، گام صوت و حجم صدا را تغییر دهید. این نرم افزار یک لیست دلخواه صدا دارد که شما برای بهبود تلفظ می توانید صدا را تغییر دهید. همچنین این نرم افزار قابلیت خواندن cantact ها از کلیپ برد ها را دارا می باشد.

admin بازدید : 369 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

شرکت Corel که یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه ایجاد نرم افزار های گرافیکی فعالیت دارد. اگر نرم افزار های این شرکت و شرکت Adobe را در کنار هم قرار دهیم بیش از ۷۵ درصد سهم گرافیک دو بعدی و نشر رومیزی (Desktop publishing) را بر دوش می کشند. مهمترین و مشهورترین تولید این شرکت نرم افزار کورل دراو (Corel Draw) می باشد. شرکت Corel به همراه این نرم افزار تعدادی نرم افزار کمکی قرار داده تا کاربران Corel Draw را از سایر برنامه ها تقریباً بی نیاز سازد. کورل به خاطر داشتن توانائی های گسترده و متنوع تا به حال مورد استفاده افراد زیادی برای حرفه های گوناگون قرار گرفته است. اولین موردی که درباره کورل باید بدانید این مسئله است که اصول کار کورل بر مبنای بردار – vector می باشد. موضوعات (objects) در کورل بر مبنای خط و نقطه (گره node) طراحی می شوند که در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل مهم نیست! یعنی در طرحهای برداری Resolution معنا ندارد! و هر چقدر مایل باشید می توانید اندازه طرح را بدون افت کیفیت زیاد کنید. البته Resolution در بعضی تنظیمات و Effest ها استفاده می شود که باز مربوط به عکس است.

admin بازدید : 349 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

CyberLink-YouCam-Deluxe-5.0.2931

CyberLink YouCam به عنوان یک برنامه چند منظوره در استفاده و مدیریت امکانات مختلف وب کم طراحی شده است. این برنامه تمام ابزار ها و ویژگی هایی که شما برای استفاده از وبکم به آن ها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این کاربر می تواند به سادگی افکت های بسیار جذاب و خارق العاده ای مانند تغییر رنگ چشم و حالات چهره را روی صورت خود در تصویر ارسالی اعمال کند. ضبط تصاویر با این برنامه هم به صورت ساده و هم به صورت افکت دار ممکن خواهد بود. YouCam با Yahoo Messenger و Youtube سازگار است.
admin بازدید : 290 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)
نرم افزار پیام رسان گوگل Google Talk 1.0.0.105
این روزها شاهد گسترش روز افزون کاربران اینترنت هستیم و به دنبال آن گفتگوهای اینترنتی هم در حال افزایش است. اغلب افراد در سرتاسر دنیا و از راه های گوناگون با هم گفتگو می کنند. نرم افزارهای مختلفی برای گفتگوها اینترنتی منتشر شده اند که نیازهای ارتباطی کاربران را فراهم می کنند.
در این قسمت، نرم افزار پیام رسان گوگل را به شما معرفی می کنیم. نرم افزار Google Talk یکی از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی است که توسط شرکت گوگل منتشر شده است و بسیاری از افراد از این برنامه برای گفتگوهای اینترنتی استفاده می کنند. این نرم افزار قادر است تا امکان برقراری گفتگوهای صوتی و متنی را برای شما فراهم کند. در صورتی که از سرویس پست الکترونیک گوگل Gmail استفاده می کنید، قادر خواهید بود تا با همان نام کاربری و رمز عبور در گوگل تاک آنلاین شوید. از قابلیت های مفید این نرم افزار می توان به کیفیت صدا در چت صوتی آن اشاره نمود که به مراتب کیفیت بیشتری نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر دارد. همچنین این نرم افزار نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر حجم بسیار کمتری دارد. همچنین این برنامه مقدار بسیار کمی از حافظه رم سیستم شما را نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر مورد استفاده قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق این برنامه برای دوستان خود عکس یا فایل ارسال کنید. از دیگر امکانات این پیغام رسان مفید می توان به مشاهده فایل های ویدئویی در آن اشاره نمود. این نرم افزار حجم کمی داشته و در نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 قابل اجرا می باشد.
قابلیت های دیگر این نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید ...


قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Talk 1.0.0.105:
- امکان برقراری گفتگوی متنی و صوتی در اینترنت
- چک کردن قابلیت پیش نمایش ویدیو
- قابلیت تماشای ویدیو
- امکان اضافه نمودن یا حذف دوستان به لیست
- تغییر وضعیت خود به چهار نوع متفاوت
- امکان ارسال فایل از طریق برنامه
- اشغال ناچیز حافظه رم
- حجم کم و استفاده بسیار آسان
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز همچون ویندوز 7
- و ...

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

admin بازدید : 237 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)


http://up.bestcloub.ir/pic/68.jpg

  • نکات ضروری پیش از نصب

 

  1. این برنامه بر روی سیستم های 32 و 64 بیتی قابل نصب است.
  2. این برنامه روی ویندوز XP و ویندوز 7 قابل نصب است.

   درباره این نرم افزار

نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است.

  • ویژگی های نرم افزار
  1. امكان اضافه نمودن كاربران جديد به ليست دوستان و قابليت طبقه بندي نمودن آن ها
  2. امكان برقراري تماس صوتي و تصويري با ديگر دوستان خود در نقاط مختلف جهان
  3. داراي قابليت Video Calls جهت مشاهده مستقيم مخاطب از طريق Webcam
  4. امكان جستجو و كشف ديگر مشتركين Skype در دنيا و برقراری تماس با آنها
  5. امكان تعيين تصوير دلخواه براي اشتراك خود و نمايش آن به مخاطبين
  6. داشتن دیوار آتشین قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر
  7. کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت
  8. استفاده از Skype Out جهت تماس های تلفنی معمولی
  9. امكان ايجاد كنفرانس هاي صوتي با ديگر مردم دنيا
  10. قابليت ارسال SMS به ديگر دوستان خود
  11. کم هزینه بودن این گونه مکالمات
  12. و ...

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,149
  • بازدید ماه : 1,696
  • بازدید سال : 38,264
  • بازدید کلی : 1,614,162
  • کدهای اختصاصی