loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 268 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Emsisoft Anti-Malware  نرم افزاریست که از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، کرم‌ها، رباتها، کی لاگر‌ها و Rootkit‌ها محافظت می‌کند. این محصول شامل ۲ موتوراسکن کننده قدرتمند و ۳ لایه محافظ برای مقابله با تهدیدهای احتمالی می‌باشد. این نرم افزار هوشمند لحظه به لحظه تمامی‌نرم افزار‌ها و برنامه‌های در حال اجرا را بررسی کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک هشدار می‌دهد.

admin بازدید : 281 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

AVG-Antivirus-Pro-2014

AVG Anti-Virus Pro 2014 دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus  به صورت  بسیار با دقت و سریع انجام می‌گیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند. البته هدف اصلی AVG  Anti-Virus فراهم اوردن یه محیط امن برای شما می باشد در صورتی که قسمتی از  سیستم الوده به ویروسی شود این انتی ویروس به صورت هوشمند از سرایت کردن  ویروس یه مکانهای دیگر دستگاه جلوگیری میکند.ایمیل های صادره و  دریافتی را نیز به راحتی چک می کند و  شما میتوانید طبق نیاز خود انرا برنامه ریزی نمایید .

توجه: این نرم افزار فقط در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 380 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

FarStone-DriveClone

FarStone DriveClone امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایلهای پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند.

admin بازدید : 316 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo WinOptimizer 2014 v11.00.10 – بهینه ساز ویندوز

 

Ashampoo-WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer نرم افزاری بسیار کارآمد برای بهینه سازی ویندوز می‌باشد. این نرم افزار با در اختیار داشتن تمامی ابزارهای مورد نیاز جهت بهینه سازی ویندوز که به آنها اشاره خواهد شد انتخابی بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای ۶ بخش اصلی به نام های General ، Analyze system ، Improve performance ، Maintain system ، File tools ، Customize Windows می باشد که این بخش ها خود دارای زیرمجموعه های فراوانی هستند که ابزارهای نرم افزار را تشکیل میدهند. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را توضیح خواهیم داد. بخش General شامل: تهیه نسخه های پشتیبان اتوماتیک و مدیریت تاریخ ها و فایل های مربوط به restore point ها در کنار امکانات مدیریت کارهای اتوماتیک ویندوز و بررسی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز. بخش Analyze system شامل: نمایش جزئیات سخت افزاری و نرم افزار سیستم و بنچمارک و تست قطعات مورد استفاده روی سیستم کاربر در کنار امکانات بررسی سلامتی هارد دیسک و کشف تمامی فایل ها و فرمت های موجود روی هارد دیسک و قابلیت دیگر مشاهده و نصب و حذف فونت های نصب شده روی ویندوز.

 

admin بازدید : 215 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Advanced-Registry-Clear-2.3.3.8

نرم افزار Advanced Registry Clear همانطور که از اسم نرم افزار معلوم هست برای پاک کردن خطاهای رجیستری ویندوز به کار میرود این نرم افزار جدید به صورت پیشرفته رجیستری سیستم شما رو پاک میکند مطمئناً بعد از مدتی کار با سیستم بر اثر کار با ویندوز و اینترنت و… سرعت سیستم یا به عبارتی سیستم عامل شما کاهش پیدا کرده این نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز به شما کمک خواهد کرد این کاهش سرعت رو ترمیم کنید و سرعت ویندوز خود رو به حال اولیه باز گردانید.


admin بازدید : 474 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک Windows .µTorrent برای استفاده ی cpu، فضا، حافظه های ناچیز طراحی شده و ارائه ای است ممکن و مورد استفاده که برای استفاده ی همگان به گونه ای پیشرفته پیش بینی شده است. با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File ها با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود.

admin بازدید : 304 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Registry-Life-1.60

Registry Life نام یک نرم افزار کاربردی و مفید برای ویندوز است که شاید بسیاری از مشکلات ویندوز شما را برطرف سازد و شما را از یک تعویض ویندوز وقت گیر بی نیاز کند. این نرم افزار امکانات بسیار جامعی را در زمینه بهینه سازی و پاکسازی رجیستری ارائه می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت ویندوز خود را تا حد زیادی افزایش دهید ، ارورهای بی دلیل را از ویندوز خود حذف نمایید ، رجیستری ویندوز را بهینه سازی کنید و عملکرد سیستم عامل را بهبود ببخشید. همچنین از جمله دیگر تأثیرات این نرم افزار بر روی ویندوز شما ، افزایش سرعت Start-up ویندوز است که بدین ترتیب مدت زمان کمتری را برای لود شدن کامل ویندوز و منتظر خواهید بود.


admin بازدید : 235 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

Clean-Space-2013.04

Clean Space  نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ی حذف تمامی ردپاهای موجود در ویندوز و حفظ حریم خصوصی می باشد که شما  قادر خواهید بود تمامی تاریخچه های مربوط به وبگردی و سایت هایی که مشاهده کرده اید را پاکسازی کنید و از فایلهای کوکی که در زمان بارگذاری سایت ها در سیستم شما ذخیره شده اند و بسیاری از آنها ممکن است سیستم شما را آلوده کرده باشند خلاص شوید، کش های مربوط به اینترنت که در مرورگرها و سیستم باقی مانده اند را پاک کنید و فایلهای index.dat را براحتی از روی سیستم حذف کنید. این نرم افزار می تواند تمامی تاریخچه های موجود در ویندوز و حتی برنامه هایی را که در خود ویندوز اجرا کرده اید و تاریخچه ای از آن در ویندوز باقی مانده را حذف کند و سبب شود تا کاربران دیگر نگران این نباشند که وقتی کاربر دیگری پشت سیستم نشسته است از تمامی حرکات آنها با خبر شود.


admin بازدید : 263 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

Lazesoft-Recover-My-Password-Unlimited گاهی با فراموش کردن Password یا User account مربوط به Admin سیستم همچنان قفل باقی خواهد ماند، در این صورت توانایی انجام هرکاری از بین رفته و نمی توان به Account مورد نظر دسترسی داشت. نرم افزار Recover my password این امکان را فراهم می کند تا فقط با چند کلیک موس بتوان Administrator’s password را به جای خالی پسورد باز گرداند آنگاه می توان با وجود یک جای خالی برای رمز عبور، به administrator account خود، دسترسی پیدا کرد. این نرم افزار بروی تمامی لپ تاپ ها از جمله Legend, Toshiba, Dell, IBM و …. قابل راه اندازی می باشد.

admin بازدید : 302 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

InfoSafe-plus

InfoSafe Plus یک نرم افزار کاربردی ایمن برای مدیریت اطلاعات است که قابل استفاده بر روی سیستم عامل Palm، کامپیوتر های جیبی، ویندوز موبایل و ویندوز کامپیوتر های شخصی می باشد. از این نرم افزار می توانید برای ذخیره ی اطلاعاتی چون نام کاربری، پسورد، login وب سایت ها، شماره های ID، شماره سریال ها، کدهای نرم افزار، اطلاعات بیمه، حساب بانکی، کارت های اعتباری، کارت های تلفن، متون شخصی و … استفاده کنید. در این نرم افزار امکان انتخاب یک پسورد برای محافظت از دسترسی غیر مجاز افراد به داده های شما فراهم شده است و نکته مهمی که وجود دارد این است که این پسورد در کامپیوتر یا هر ابزاری که در حال استفاده از نرم افزار است، ذخیره نمی شود و در نتیجه هیچ کس قادر به بازگردانی پسورد گذاشته شده توسط شما نخواهد بود. و همچنین در این نرم افزار برای حصول امنیت بیشتر، رکورد ها با استفاده از رمز گذاری ۱۲۸ بیتی رمز گذاری می شوند. و نیز لیستی از فیلد های سفارشی را فراهم نموده است و تغییر نام هر فیلد از هر رکوردی امکان پذیر است.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,312
  • بازدید ماه : 1,859
  • بازدید سال : 38,427
  • بازدید کلی : 1,614,325
  • کدهای اختصاصی