loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 3769 شنبه 09 آبان 1394 نظرات (3)

نحوه تغییر لینک دعوت به گروه

دوستان تغییر لینک دعوت رو هم یاد گرفتم

یه گروهه اولش لینک دعوت می دین به افراد

عضو می شن

شما بعد یک روز می خواین اون لینکو عوضش کنین

به ترتیب زیر:


(ادامه مطلب بروید)

بنابراین لینک دعوت عوض می شه

و افراد دیگه نمی تونند بدون اجازه وارد شن...

برخی افراد که لینک داشته باشن، هر چقدر هم اخراج کنید دوباره چون لینک دعوت دارند به گروه اضافه می شن
بنابراین نیازه که لینک دعوت رو تغییر بدین.

admin بازدید : 3820 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

نسخه PC بازی GTA V دیروز منتشر گردید و حال نوبت به انتشار رمز های آن رسیده است. همه می دانیم که رمز ها قسمتی جدا ناپذیر از GTA V هستند. برای مشاهده رمز ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

admin بازدید : 3875 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)
ساخت کوچکترین دریل جهان با استفاده از چاپ ۳ بعدی در نیوزلند

تکنولوژی چاپ سه بعدی یکی از جذاب ترین موضوعات روز است که می تواند به کمک آن خیلی از موارد مانند نمونه های اولیه، دستگاه های مورد استفاده در صنعت پزشکی، اسلحه و … را تولید کرد. اخیراً مردی در نیوزلند از تکنولوژی چاپ ۳ بعدی برای ساخت یک دریل واقعی استفاده کرده است. اما نکته جالب آنجاست که این دریل تنها ۷٫۵ میلیمتر ضحامت دارد که آن را بسیار جالب و بی نظیر ساخته است.

admin بازدید : 3787 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (1)
Vessel رقیب جدید یوتیوب در دسترس عموم قرار گرفت

سرویس های استریم ویدئو زیادی وجود دارند که هم اکنون به کاربران خدمات آنلاین ارائه می دهند. برخی از مشهورترین آن ها یوتیوب، Vimeo و Dailymotion هستند. بنابر این سوال اینجاست که آیا واقعا به سرویس دیگری احتیاج هست؟ یا بهتر بگوییم، آیا واقعا به سرویس های اشتراک ویدئو پولی بیشتری نیاز است؟ مدیر عامل شرکت Hulu اینگونه فکر می کند و به همین منظور سرویس Vessel vرا راه اندازی نموده و از هم اکنون در دسترس عموم است.

 

 

 

 

 

 

admin بازدید : 3748 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

آیا تا کنون آرزو کرده اید ای کاش می توانستید پیش نمایش  سریعی از یک ترانه  را بدون نیاز به پخش آن گوش دهید؟ امروز ما راه سریع و آسان برای انجام چنین کاری در ویندوز مدیا پلیر 12 را به شما آموزش می دهیم.

ویندوز مدیا پلیر  را باز کرده به کتابخانه (Library) رفته و کتابخانه موسیقی خود را انتخاب کنید. نشانگر ماوس خود را بر روی عنوان آهنگ برده تا پنجره پیش نمایش پس از چند ثانیه ظاهر شود.

 


admin بازدید : 1699 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (2)

 

 

حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس آموزشی جامع را در اختیارتان بگذاریم.برای دانلود این آموزش ار سایت روید دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 593 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

| آپدیت تا قسمت آخر ‍|

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

admin بازدید : 563 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Closing Ceremony 2014 - جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. در این دیدارها برزیل که میزبان این دوره از جام جهانی بود حذف شد و رتبه چهارم را به دست آورد. دیدار امشب که فینال این دوره جام جهانی می باشد بین تیم های آلمان و آرژانتین بعد از این مراسم برگزار شد.

مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در حالی برگزار می شود که قرار است خواننده ای کلمبیایی، همسر جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا به صورت زنده برنامه اش را اجرا کند. مراسم اختتامیه جام جهانی از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی و قبل از بازی آلمان و آرژانتین شروع خواهد شد. (بازی نهایی ساعت ۱۶ به وقت محلی شروع می شود.) محل برگزاری این مراسم نیز در ورزشگاه ماراکانا خواهد بود؛ استادیومی که میزبان هفت بازی در جام جهانی بود و برای این تورنمنت مورد بازسازی قرار گرفت. قرار است طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خواننده این مراسم با کمک یک طناب در محل مورد نظر فرود بیاید.
خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴، آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را نیز خوانده بود. او همسر جرارد پیکه است و این دو یک فرزند به نام میلان نیز دارند. در ادامه مراسم کارلس پویول، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا کاپ جام جهانی را در محل مورد نظر قرار خواهد داد تا به نوعی از این جام رونمایی شود.

admin بازدید : 291 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
Uluru که به نام ” آیرز راک ” هم شناخته شده است آبشاری بسیار زیبا در استرالیا است. این آبشار در میان سخره های سیمانی که تا 348 متر ارتفاع دارند در جریان است.
 
 در این منطقه در مرکز استرالیا بارش باران بسیار کم و سالانه حدود 300 میلیمتر است ولی در اواسط ماه های آذر و فروردین بارش های سنگینی در این منطقه روی میدهد که باعث تشکیل این آبشار شده و منظره ای بسیار زیبا را پدید می آورد.
 
تخمین زده شده که تنها 1٪ از بازدید کنندگان Uluru شانس دیدن این آبشار را دارند.برای دیدن دیگر عکس ها به ادامه مطلب بروید
admin بازدید : 383 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

FIFA-World-Cup-Opening-Ceremony-2014

FIFA World Cup Opening Ceremony 2014 جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,426
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 38,541
  • بازدید کلی : 1,614,439
  • کدهای اختصاصی