loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 802 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

{ یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های ایرانی برای اندروید }

بازی زیبای آفتابه ، نام یک بازی ایرانی و پارسی اندرویدی می باشد که می توانید ساعت ها بوسیله ی آن سرگرم شوید . در این بازی ، در هر مرحله تصویری به شما نشان داده می شود که باید عبارتی کاملا بی ربط را پیدا کنید که آن عکس غیرمستقیم بیان می کند . مثلا ، در اسکرین شات ادامه مطلب میبینیم که در یکی از مراحل عدد ۳ بصورت تار و مات نمایش داده شده است . به همین دلیل ، پاسخ این مرحله عبارت ” ستاره ” می باشد . بازی با همکاری پیج ” غلط نامه دهخدا ” طراحی و ساخته شده است و در هر بروزرسانی مراحل تازه ای به آن افزوده می شود .

admin بازدید : 646 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

admin بازدید : 330 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم  فکری هدایت توپ سفید به بلوک قرمز

 

با دانلود یک بازی فکری متفاوت برای اندروید موافقید؟بازی هدایت توپ سفید از دسته بازی ها است.برای این ساعت از شما اندرویدیها، با معرفی یک بازی کم حجم در سبک سری بازی های فکری در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. آیا دوست دارید که با دانلود بازی Unroll Me 1.4 ، مهارت خود را در خارج کردن این توپ سفید رنگ به چالش بکشید؟ پس با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Unroll Me عنوان بازی جدیدی است که تیم نیو فور آندروید ، در این مطلب برای شما دوست داران سری بازی های فکری تدارک دیده است. در این بازی فکری و دوست داشتنی شما باید مهارت و دقت خود را به کار ببندید تا توپ سفید رنگ این بازی را به بلوک قرمز رنگ Goal برسانید ؛ کل قوانین این بازی در همین چند جمله ی ساده گنجانده شده است ؛ اما مراقب حرکات اشتباه باشید ! زیرا هر حرکت اشتباه منجر به طولانی تر شدن روند کامل شدن مراحل می انجامد ؛ پس حرکات بلوک ها را با دقت انجام دهید و امتیازات خود را افزایش دهید.

admin بازدید : 397 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی حذف توپ های رنگی در سبک زوما

 

با دانلود بازی های گرافیکی موافقید؟برای این ساعت از اوقات فراغت شما کاربران وب سایت فارسی نیو فور آندروید ، بازی جدید و دوست داشتنی توپ های رنگی را در سبک سری بازی های زوما و یا لوکسور آماده کرده ایم ؛ از این پس می توانید لذت بازی های توپ های رنگی و دوست داشتنی را در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خود تجربه کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

admin بازدید : 443 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Angry-Birds-Star-Wars-II

بازی Angry Birds Star Wars II از سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد که دارای محبوبیت بسیاری است. در نسخه دوم این بازی شما هم میتوانید خوک ها را نابود کنید و از بین ببرید و یا اینکه با خوک ها به مبارزه با پرندگان بپردازید. امتیاز بازی بسته به نوع بازی شما و میزان مهارت شما است و هرچه عملکرد بهتری داشته باشید سه ستاره را خواهید گرفت و امتیاز کامل را از ان مرجله به دست می آورید.

admin بازدید : 323 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Android-Collection-Pack

Android Collection Pack – به احتمال زیاد جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک هم همانند خیلی ها برای شما سخت باشد . از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندروید استفاده کنید . 

admin بازدید : 248 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود High School Fighter v1.4 – بازی مبارزه در دبیرستان

برای اندروید

High-School-Fighter

ماجرای بازی High School Fighter درون یک دبیرستان اتفاق می افتد. شما باید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در این بازی شما با مشکلات و ناراحتی های مختلفی روبرو می شوید که باید برای انتقام به مبارزه بپردازید. شما می توانید در صورت ناراحتی از معلم او را بزنید و با دیگر دانش آموزان دعوا کنید. از سکه هایی که بدست می آورید می توانید باند، کمک های اولیه، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا بخرید. در این ورژن پول شما نامحدود است.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

admin بازدید : 242 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت دانلود فور یو  ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

admin بازدید : 373 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

LAWLESS

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

حرفه ای ترین جنایت کارها را جمع کرده و در شهر به تیراندازی بپردازید . بی قانونی در شهر بیداد می کند . شما تازه از زندادن آزاد شده اید . ناگهان با شما مجددا تماس گرفته می شود . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا تجارت خود را گسترش داده و به اهداف خود برسید . تمامی این ها در بازی LAWLESS  وجو دارند . گروهی از متخصصان را جمع نموده و دشمنان را را از بین ببرید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۰۰ نوع سلاح مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و امتیازات متعددی جمع آوری کنید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن محیط های سه بعدی

وجود بیش از ۱۰۰ سلاح در بازی

ساخت خیل عظیمی از تبهکاران

admin بازدید : 247 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

The.Oregon.Trail.Settler.v1.1.7

در بازی جذاب The Oregon Trail: Settler مرحله دیگری از داستان آغاز می شود. جایی که شما و خانواده تان در نهایت می توانید محل سکونت خود را بدست آورید و در غرب وحشی خانه ای برای خود بسازید. این بازی بسیار جذاب طراحی شده است بطوری که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد. تلاش کنید بزرگنرین شهری که تاکنون غرب وحشی آن را دیده بسازید. می توانید مرز شهر خود را کنترل کنید و آن را مدیریت نمایید. صدها ساختمان بسازید و شخصیت خود را با تجهیزات گوناگون تنظیم کنید. برای بدست آوردن منابع می توانید به انجام مینی بازی های شکار کردن و یا ماهیگیری بپردازید. با خطرات غرب وحشی مانند طوفان ها و یا رم کردن گله ها و… روبرو شوید و جایزه هایی را نیز به طور روزانه دریافت کنید. با ملاقات کردن دهکده دوستان خود می توانید قلب ها را جمع آوری کنید و در رشد دهکده خود مورد استفاده قرار دهید.


تعداد صفحات : 7

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,148
  • بازدید ماه : 1,695
  • بازدید سال : 38,263
  • بازدید کلی : 1,614,161
  • کدهای اختصاصی