loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 3731 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

Republique-Remastered-pc-cover-large

توضیحات: بازی Republique Remastered یک بازی بسیار زیبا و جذاب می باشد که امروز قصد داریم تا بطور رایگان در وبسایت ارم دانلود برای شما آماده دریافت نماییم. بازی Republique Remastered در واقع یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Camouflaj تولید و عرضه شده است. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار داده شده، نسخه ی Delux می باشد، که تمامی ۵قسمت این بازی را شامل می شود. داستان بازی از آن جایی شروع می شود که شما تماسی از طرف Hope که زنی به دام افتاده در منطقه ای مرموز است، دریافت می کنید. با دستکاری یک شبکه ی پیچیده، شما راهبری و راهنمایی Hope را بدست می گیرید و وی را در راه رهایی از شبکه ای از حوادث خطرناک راهنمایی می کنید. امید است از این بازی زیبا لذت ببرید…

admin بازدید : 4003 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

توضیحات: گیم پلی بازی کانتر Counter-Strike Global Offensive v1.34.7.2 مبتنی بر یک سیستم ساده است که قبلاً هم در دیگر عناوین سری Counter-Strike شبیه به آن را مشاهده کرده ایم. همانند گذشته، دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist در بازی وجود دارند که باید در مپ های مختلف بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند. اما اینبار آیتم ها، مپ ها، اسلحه ها و بسیاری دیگر از قابلیت های جدید به بازی افزوده شده است که در ادامه به توضیح آنان خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم نگاه کلی و اجمالی به گیم پلی بازی کانتر Counter-Strike Global Offensive v1.34.7.2 بیندازیم، متوجه می شویم که کمپانی Valve قصد در دگرگونی سبک و نوع گیم پلی بازی نداشته است، بنابراین نمی توان این عنوان را Counter-Strike 2 نامید و قطعاً بار دیگر با یک Spin-Off یا بهتر است بگوییم Remake ای از این سری رو به رو هستیم. همانند عناوین دیگر این سری، در این بازی برای شروع یک کاربر باید سروری درست کند و پس از آن کاربران دیگر می توانند در این سرور وارد شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند و انتخاب کنند که در کدام گروه قرار بگیرند. حداقل تعداد بازیکنان در بخش مولتی پلیر آن، دو نفر است. البته همانند عنوان کانتر Counter-Strike Source ،می توان یک نفره هم بازی کرد ولی در منوی بازی باید حداقل یک بازیکن را در گروه مقابل انتخاب کنید، شایان ذکر است این امر تنها برای بازیکنان PC محقق می شود و بازیکنان کنسول حق انجام این کار را ندارند. پس از شروع بازی، بازیکنان دو گروه باید با استراتژی هایی که به کار می گیرند، به گروه مقابل خود تیراندازی کنند، در حین انجام بازی کسی که در گروه Terroristبمب را در اختیار دارد باید در محل مخصوص، آن را کار بگذارد. از این پس وظیفه ی گروه Counter-Terrorist است که بمب را در مدت زمان معینی خنثی کند و در غیر اینصورت راند به نفع گروه Terrorist به پایان می رسد. یک سیستم دیگر نیز در بازی به نام Matchmaking وجود دارد که با استفاده از آن به مپ های کوچک تری منتقل می شوید که در آن ۵ بازیکن از هر دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist وجود دارد که باید با یکدیگر به مقابله بپردازند. اگر بخواهیم توضیح بیشتری در رابطه با گیم پلی بازی بدهیم، قطعاً کار بیهوده ای قلمداد می شود، چرا که اکثر بازیکن ها با گیم پلی آن آشنایی دارند.

admin بازدید : 3792 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

 


توضیحات: اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگهای هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه بازی به عنوان Unity نیز ارتباط دارد

admin بازدید : 6841 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون ۴ نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل ۴۷ نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.

admin بازدید : 2422 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

  بازی بی نظیر جی تی ای ۵ فشرده شده (۷۱۲ مگابایت) – کرک شده
بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

admin بازدید : 678 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی‌های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۱۳ آبان ۱۳۹۳ توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد. کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد . همراه خبر بازی تریلر و باکس آرت بازی نیز منتشر شد. داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد درست زمانی که Kevin Spacey که به عنوان یک سیاستمدار قدرتمند در ایالات متحده امریکا شناخته می شود , رهبری گروهی نظامی موسوم به PMC را برعهده دارد . این گروه باید بشریت را از حمله نظامی که به آن صورت گرفته و باعث از بین رفتن بسیاری از زیر ساخت ها شده است , نجات دهد . در این نسخه همانند نسخه های قبلی پلیر کنترل سربازی را در دست دارد با این تفاوت که در این بازی پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در اختیار شماست . سلاح های قدرتمند و از همه مهمتر لباسی خاص که این امکان را به پلیر می دهد تا با پرش های بلند خود ساختمان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . بازی شما را به سمت تجربه ای سوق می دهد که تا به حال حتی آن را لمس نکرده اید . فناوری و تاکتیک های نبرد جدید و تکامل یافته تنها بخشی از ویژگی های میدان نبرد است . هنوز اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است و در صورت انتشار آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .

admin بازدید : 496 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

admin بازدید : 613 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

 

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.


admin بازدید : 382 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Exorcist عنوانی از بازی های متعدد Hidden Object می باشد که توسط شرکت معروف Big Fish Games در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است . داستان بازی در مورد نجات دادن روح یک دخترجوان می باشد که می بایست او را از دست شیطان نجات دهید . درنهایت نیز می بایست اسرار عمارت را فاش کنید . آیا می توانید روح خود و دخترک جوان را از چنگال شیطان و تاریکی نجات دهید ؟ برای پاسخ می بایست مراحل گوناگون بازی را پشت سربگذارید و معماهای زیبای آن را حل کنید .

admin بازدید : 486 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PS3-DUPLEX

 

LEGO marvel super heroes xbox360 cover دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای XBOX360

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 470
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,430
  • بازدید ماه : 1,977
  • بازدید سال : 38,545
  • بازدید کلی : 1,614,443
  • کدهای اختصاصی