loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
mohammad بازدید : 541 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

PC Cleaner Pro 2013 نام نرم افزار مفید و کاربردی در جهت پاکسازی و بهینه سازی سیستم می باشد که به واسطه ی آن می توانید سرعت و عملکرد کامپیوتر خود را افزایش دهید و همیشه عملکرد آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کلیه مشکلات و عیب و نقص کامپیوتر خود را بر طرف کنید و به سرعت و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید .

mohammad بازدید : 439 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

Drag Racing یکی از بهترین و زیباترین بازی های مسابقه ماشین در اندروید می باشد که از سبک خاصی برخوردار می باشد . در این بازی زیبا باید با انتخاب یک ماشین وارد مسابقه شوید و با تعویض دنده در زمان مناسب حریف خود را شکست دهید . با گذشت مراحل و مسابقات بیشتر با پول بدست آمده خود می توانید ماشین خود را اسپورت کنید و یا یک ماشین جدید بخرید ! در این پست نسخه اصلی بازی به همراه نسخه پول بی نهایت را آماده کرده ایم تا در طول مراحل بازی دچار مشکل نشوید .

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

mohammad بازدید : 393 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

CCCP-2013-05-30-Final 

CCCP بسته حرفه ای کدک های ویدئویی است که بعد از نصب آن بدون هیچ مشکلی تمامی ویدئوها در سیستم شما اجرا خواهد شد نام اصلی این نرم افزار به زبان روسیه ای Soyuz Sovietskikh Sotsialisticheskikh Respublik است و در اصل بسته فیلترهای ویدئویی می‌باشد به هر حال این بسته برای جایگزینی با بسته هایی که اغلب درست کار نمی کنند طراحی شده است. این کدک قابلیت پخش تمامی فرمت های معروف و حتی چندین فرمت ناشناخته را داراست اگر همراه با این کدک، کدک دیگری نصب کنید احتمال کم شدن سرعت و درگیری آنها هست پس توصیه می‌شود این کدک تنها روی سیستم شما نصب شود.

 

mohammad بازدید : 541 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

به در خواست یکی از کاربران سایت

WampServer چیست؟ در ابتدا لازم است توضیحاتی را در مورد این نرم افزار ( صرفا جهت آشنائی مقدماتی برای مبتدیان ) بدهم. WampServer یک راه انداز سرور لوکال(با کاربری آسان) می باشد که به شما امکان کانفیگ  Apache, MySQL و PHP را بر روی سیستم شخصی شما تعریف کرده، و سیستم شما را به مانند یک سرور اینترنتی ، آماده ی اجرای زبان های برنامه نویسی فوق الذکر می کند. شما می توانید Wamp را به صورت رایگان از وبسایت سازنده دانلود کنید. اما از آنجائیکه ، این وبسایت نیز ، به جرگه ی تحریم کنندگان IP های ایرانی پیوسته است، لذا آنرا به سرور این سایت ترنسفر کرده ایم. اگر شما Wamp را بر روی سیستم خود دارد، چنانچه با این نسخه همخوانی دارد، نیازی به دانلود نیست.

mohammad بازدید : 546 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Math-Helper-v3.0.31

اگر در حل مسائل ریاضی در مقاطع دبیرستان و یا دانشگاه دچار اشکال هستید و پاسخ مستقیم ماشین حساب های مهندسی نیز به شما کمکی نمی کند Math Helper را امتحان کنید. این برنامه میتوانید حتی راه حل مسائل را هم به شما نمایش دهد. با این برنامه می توانید انواع مسائل جبر خطی، معادلات، ماتریس ها، جبر برداری، آنالیز ریاضی، تئوری احتمال و ترتیب اعداد را حل کنید.

mohammad بازدید : 514 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود Moto Striker HD v1.3 – بازی موتور مهاجم برای اندروید

MOTO-STRIKER-HD-v1.3

شما می توانید در بازی MOTO STRIKER HD با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . قطعا تجربه بسیار خوبی را با این بازی خواهید داشت . تنها کافی است موتور خود را انتخاب کرده و گاز دهید !  بدون شک تصاویر اچ دی و سه بعدی به کار رفته در این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . اکنون سوار بر موتور خود شده و با دوستان رقابت را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

mohammad بازدید : 474 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 دانلود Textgram Pro v2.3.8 – برنامه ایجاد تصاویر گرافیکی برای اندروید

 

Textgram-Pro-v2.3.8

با استفاده از اپلیکیشن Textgram Pro متن های بسیار زیبای گرافیتی ساخته و آنها را با استفاده از راه های مختلفی نظیر Instagram, Facebook, Twitter, Whtatsapp, Viber, Skype, SMS, MMS, EMail با دوستانتان به اشتراک بگذارید . از میان ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان چرخش متن ، استفاده از فریم و عدم نمایش تبلیغات اشاره نمود .

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

mohammad بازدید : 450 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

MAGIX-Video-easy-5-HD-5.0.0.99

نرم افزار Video Easy اولین برنامه ویرایش فیلم برای تمام خانواده محصولی از MAGIX شرکت می باشد. استفاده از این نرم افزار حتی برای مبتذیان بسیار آسان می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به ساخت فیلم در زمانی کوتاه هستید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال نمایید. این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. ویرایش آسان فیلم، محیط کاربری ساده، دارای بخش نگهداری ویدئوها، ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد، آپلود ویدئو از درون نرم افزار در اینترنت، پشتیبانی از AVCHD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

mohammad بازدید : 370 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

DivX-Plus-9.1.2-Build-1.9.1.2

در این پست نرم افزار قدرتمند DivX Plus که نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند برای پخش فیلم های DivX®, AVI, MKV, MOV و MP4 است را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. DivX Converter نام ابزاری است که کاربرانش را به تبدبل فرمت های مختلف به یکدیگر قادر می سازد. DivX Codec ، کدک های معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در این ابزار جای گرفته است. DivX Player و نهایت امر هم پلیر مخصوص این شرکت برای کاربران ویندوز که آن ها را قادر می سازد تا به سادگی فیلم های فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشینند و حالا هشتمین نسخه از سری نرم افزارهای DivX به تازگی ارائه شده که قابلیت های جدیدی را در خود جای داده است.

mohammad بازدید : 486 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

ACDSee-Photo-Manager-16.0.76

ACDsee نرم افزار محبوب دیدن تصاویر، پیش از آمدن ویندوز ایکس پی به دلیل اینکه ویندوز برای مشاهده عکس ها از اینترنت اکسپلورر استفاده می کرد و ابزار مناسبی نداشت، ACDSee تقریباً بر روی تمام سیستم ها یافت می شد اما با آمدن ویندوز ایکس پی و نرم افزار Windows Picture & fax Viewer حضور این برنامه کم رنگ شد، اما هنوز کاربران حرفه ای از این برنامه استفاده می کنند، البته با ارائه نسخه های جدید این نرم افزار و قابلیت ها زیادی که به آن افزوده شد این نرم افزار دوباره جایگاه خود را پیدا کرد. به کمک این برنامه می توانید به راحتی در بین عکس های خود به جستجو بپردازید و تک تک آنها را مشاهده کنید، تغییر سایز دهید، چاپ کنید و با کمک نرم افزار های جانبی آنها را ویرایش کنید. اگر دوربین دیجیتالی دارید به راحتی می توانید عکس های گرفته شده را توسط این برنامه به داخل کامپیوتر دانلود کنید، دسته بندی کنید و به آنها امتیاز بدهید و هزاران قابلیت دیگر که خود به وجود آنها پی خواهید برد پس درنگ نکنید و جدیدترین نسخه ی این برنامه را دریافت کنید.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,325
  • بازدید ماه : 1,872
  • بازدید سال : 38,440
  • بازدید کلی : 1,614,338
  • کدهای اختصاصی