loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 372 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

 

Python

Python پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور این زبان داره کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آن ها در عرض چند روز ممکن می باشد. این زبان، یک زبان آزاد و متن باز (Open Source) می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک، حتی گوشی های موبایل و … قابل اجرا می باشد . هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمان های بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و … به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزارهای Blender، Mailman، Civilization IV، BitTorrent و … از نرم افزارهایی هستند که به وسیله این زبان خلق شده اند. چنانچه به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستید پیشنهاد می شود این زبان برنامه نویسی را دانلود کنید، زیرا یادگیری آن بسیار آسان است و کاربردهای بسیار زیادی هم دارد .

admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 366 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

Syncovery-6.32-Build-154

 

Syncovery نرم افزاریست که هدف از ساخت آن هماهنگ سازی و یکسان سازی بهتر فایل ها برای کاربران است .از این نرم افزار جهت کپی کردن فایل ها در هرکجا که نیاز است استفاده میشود.استفاده از این نرم افزار در تهیه بک آپ از سیستم های خانگی ، مک بوک ، سرور ها ، نوت بوک ها و سیستم های آن لاین، این نرم افزار را جزو نرم افزار های محبوب قرار داده. نرم افزار Syncovery که امروزه جزو نرم افزارهای محبوب دنیاست بسیار پرکاربرد و قابل انعطاف است که بسیاری از کاربران با مشاغل مختلف میتوانند از آن استفاده نمایند.

admin بازدید : 189 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

O&O-AutoBackup-2.5-Build-27

از بهترین، حرفه ای ترین و قوی ترین نرم افزارها در زمینه همگام سازی و بک آپ گیری از اطلاعات سیستم ها می توان از O&O AutoBackup نام برد. یه کمک این نرم افزار قادرید تا از همه اطلاعات مورد نیاز مانند فایلها و فولدرها بک آپ گیری کنید . پس از این کار میتوانید اطلاعات را همگام سازی کرده یک نسخه پشتیبان مطمئن از آن برای خود تهیه نمایید.این فرایند به صورت خودکار و تنها با فشردن یک دکمه امکان پذیر خواهد بود.از دیگر مزایای این نرم افزار ، قابلیت همگام سازی خودکار اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک , هاردهای قابل حمل و اکسترنال , فلش مموری و کارت های حافظه است. برای نمونه شما قادرید تا تعیین کنید زمانی که فلش خود را به سیستم متصل کردید اگر تغییراتی بر روی یک فایل از پیش تعیین شده صورت گرفته است. نرم افزار فایل ها جدید را بلافاصله بر روی فلش داریو کپی و آپدیت کند ، که این همان فرایند همگام سازی اطلاعات است.


admin بازدید : 203 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Genie Timeline 2013 Professional 4.

 

Genie Timeline 2013 Professional نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران بدنبال آن هستند را تامین کند.در ۳ مرحله ساده و مستقیم شما می توانید از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته ، استفاده کنید، بدین طریق دیگر نگران مشکلات سیستم خود نباشید. Genie Timeline Professional می تواند تمامی اطلاعات و تنظیمات شما را بازگردانی کند. شما می توانید به صورت انتخابی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیسک های Startup از نسخه های پشتیبان روی یک پارتیشن مجازی، یک دیسک USB یا یک ایمیج ISO بسازید تا در صورت ایجاد مشکل در سیستم ، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید .

admin بازدید : 491 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Rosetta-Stone-Irish-v3 زبان ایرلندی به عنوان زبان رسمی جمهوری ایرلند و یکی از زبان‌های رسمی اتحادیه اروپا است و حدود ۳۸۰هزار نفر به این زبان صحبت می کنند. در یادگیری یک زبان جدید ایجاد پایه و اساس از واژگان اساسی و ساختار زبان ضروری است. Rosetta Stone Irish در یادگیری زبان ایرلندی کمک به سزایی به شما خواهد نمود. هنگامی که با این برنامه یادگیری زبان را شروع می کنید قادر خواهید بود با اعتماد به نفس صحبت کنید و مهارت لازم را در مکالمات اولیه مانند سلام و احوالپرسی، معرفی خود، پرسش و پاسخ های ساده و … بدست آورید. این سطح آموزشی در یادگیری لغات اولیه، املا و نوشتن لغات، صحبت کردن، حفظ کردن آموزش ها، خواندن و درک زبان جدید به شما کمک خواهد نمود.

mohammad بازدید : 439 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

Wise-Registry-Cleaner-7.73-Build-509

در این پست (دانلود فور یو) نرم افزار قدرتمند بهینه سازی رجیستری Wise Registry Cleaner  را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم. این نرم افزار رایگان و قدرتمند که وظیفه پاک کردن رجیستری از آلودگی‌های سیستم و بهینه سازی آن را دارد، سرعت سیستم شما را نیز با این عملیات افزایش خواهد داد. این نرم افزار رجیستری شما را اسکن نموده و کدهای مخرب را برای شما شناسایی و مقدار هرکدام را به شما نشان می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد که کدهایی را که حس می‌کنید برای سیستم مضر است را حذف نموده و یا کدهایی را به اشتباه مخرب شناسایی کرده را حذف نکنید. برای اطمینان و امنیت بیشتر می‌توانید قبل از اسکن از رجیستری خود پشتیبان تهیه نموده تا در صورت خراب شدن رجیستری آن را بتوانید بازگردانید.

admin بازدید : 337 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
TotalRecovery Pro تمامی احتیاجات شما را برای محفاظت کامل از PC در مقابل حوادث غیر منتظره، فراهم می کند. TotalRecovery تضمین می کند که عکس ها، موزیک، اسناد و دیگر فایل های مهم موجود در کامپیوتر به خوبی محافظت می شوند و در صورت لزوم می توانید به راحتی آن ها را دوباره به دست آورید. این نرم افزار امکان یک پشتیبان گیری و ریکاوری جامع را در اختیار شما قرار می دهد، از جمله می توان به پشتیبان گیری فایل ها و پوشه، پشتیبان گیری کامل سیستم و پشتیبان گیری تدریجی تصویر، اشاره کرد. با به کارگیری این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را برای پشتیبان گیری از اطلاعات خود به صورت اتوماتیک و بدون تاخیر، در زمان های خاص، تنظیم کنید.

mohammad بازدید : 309 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



Leawo-Blu-ray-Player-1.3.0.6-Final

Leawo Blu-ray Player  پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش با کیفیت فیلم های بلوری و سایر فرمتهای مالتی مدیا نظیر AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, RM, MOV, Xvid, 3GP, MP4, HD AVI, HD MOV, HD TS, HD TRP, HD VOB, HD MPG, HD WMV, HD ASF, AAC, AC3, MP3, M4A, MKA, WAV, WMA را با رابط کاربری جذاب و دوستانه خود به همراه پشتیبانی کامل از ویندوز ۸ برای شما به ارمغان می آورد .

mohammad بازدید : 394 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



DVDFab-Passkey-8.1.0.1-Final
نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,120
  • بازدید ماه : 1,667
  • بازدید سال : 38,235
  • بازدید کلی : 1,614,133
  • کدهای اختصاصی