loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 432 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

WinSCP یک نرم افزار رایگان و منبع باز برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت اطلاعات به وسیله FTP و SFTP می باشد. این نرم افزار بصورت کاملا امن فایل ها را بین یک کامپیوتر محلی و یک کامپیوتر دور رد و بدل می کند. این نرم افزار یک کلاینت SFTP, SCP, FTPS و FTP برای ویندوز می باشد که عملکرد اصلی آن انتقال فایل بین یک کامپیوتر محلی و از راه دور می باشد. این نرم افزار امکاناتی فراتر از این مانند برنامه نویسی و مدیریت فایل بیسیک را در اختیار شما قرار می دهد.

 

admin بازدید : 415 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WebcamMax

اجرای ویدئو، فیلم، فلش، صفحه دسکتاپ و عکس روی یک وبکم مجازی، اضافه کردن متن های شناور، فریم، افکت های احساسی و… از امکانات نرم افزار WebcamMax می باشد. WebcamMax با تمامی نرم افزارهایی که از وبکم پشتیبانی می کنند سازگار است. مهمترین این نرم افزارها عبارتند از MSN, ICQ, AIM, Skype, Camfrog, Paltalk, Yahoo Messenger و… بیش از ۱۵۰۰ افکت آنلاین، ضبط ویدئوی وبکم، عکس گرفتن از تصویر وبکم، به اشتراک گذاری وبکم در ۱۶ نرم افزار از دیگر امکانات WebcamMax می باشد. شما می توانید خیلی سریع ، تصویر خود را از روی وبکم واقعی روی وبکم مجازی انتقال دهید. شما با استفاده از WebcamMax می توانید فشن، رمانتیک یا عصبانی شوید و آن احساس را به طرف مقابل خود انتقال دهید. تهیه عکس با بک گراندهای ساختگی از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 491 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Mozilla-Firefox-23.0 Mozilla Firefox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

admin بازدید : 381 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Maxthon

Maxthon نام یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند که تا کنون ۴۹۱ میلیون بار توسط کاربران در اینترنت دانلود شده است از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر bookmark های شما ، ابزار تغییر پراکسی خودکار ، ابزار Screen Capture پیشرفته ، ابزار تعیین لینک فایل های تصویری که لینکشان در سورس مخفی شده است و … برخوردار می باشد. این مرورگر محصولی از شرکت Maxthon International می باشد.

admin بازدید : 460 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

   دانلود XAMPP 1.8.2.2 Final – وب سرور رایگان ویندوزXAMPP  نرم افزاری است که مشکلات را برای برنامه نویسان و طراحان وب علاقه مند به این سورس از بین برده است تا آن ها با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند. در واقع می توان گفت این نرم افزار برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند کارهای خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی، بر روی کامپیوتر خود تست کنند و این باعث شده تا XAMPP یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان پی اچ پی است.

admin بازدید : 274 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود EMCO Network Malware Cleaner 4.9.12.110 – امنیت قدرتمند در شبکه

EMCO Network Malware Cleaner یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه از بین بردن ویروس ها، تروجان ها و ابزارهای جاسوسی می باشد. شما با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید تمامی ابزارهای مخرب و جاسوسی موجود در شبکه و در کامپیوترها را مورد اسکن قرار دهید و تنها با یک کلیک آنها را از روی سیستم حذف کنید. این برنامه بصورت پیش فرض بیش از ۱۰٫۰۰۰ ویروس، ابزارهای مخرب، تروجان، کیلاگر و… را شناسایی می کند و در زمان اسکن از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین این برنامه می تواند تمامی کرم ها و صفحات تبلیغاتی مزاحم و تمامی برنامه هایی که ممکن است بصورت آشکار و بصورت پنهانی در سیستم در حال فعالیت هستند را شناسایی و نابود کنید. این برنامه می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تمامی سیستم هایی باشد که در شبکه قرار دارند و می توانید از دیتابیس قدرتمند برنامه نیز بهره مند شوید زیرا می تواند به آسانی خود را بروز رسانی کند و همیشه دیتابیس این برنامه برنامه های مخرب را شناسایی کند.

admin بازدید : 235 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Salfeld-Child-Control

Salfeld Child Control 2013 امروزه با وجود افزایش نفوذ اینترنت در میان جامعه و گسترش سطح دسترسی ها بسیاری از والدین همیشه نگران این نکته هستند که بتوانند فرزندان خود را به طور کامل مدیریت کنند. نه تنها اینترنت بلکه خود سیستم های رایانه ای هم می توانند گاهی به جای مفید بودن نتیجه عکس داشته باشند و گاهی هم مضر شوند. اینجاست که اکثر خانواده ها بر این عقیده هستند که اگر بتوان فرزندان را به شکل های مختلف مدیریت نمود می توان جلوی منحرف شدن آن ها را هم گرفت ؛ ابزارهای مختلفی وجود دارند که هریک بسته به نیاز قابلیت های مختلف را ارائه می دهند. برای نمونه نرم افزاری به نام Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسی به قسمت های مختلف در اینترنت و همچنین یک سیستم رایانه ای باز دارد.


admin بازدید : 314 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

WebcamMax

 

اجرای ویدئو، فیلم، فلش، صفحه دسکتاپ و عکس روی یک وبکم مجازی، اضافه کردن متن های شناور، فریم، افکت های احساسی و… از امکانات نرم افزار WebcamMax می باشد. WebcamMax با تمامی نرم افزارهایی که از وبکم پشتیبانی می کنند سازگار است. مهمترین این نرم افزارها عبارتند از MSN, ICQ, AIM, Skype, Camfrog, Paltalk, Yahoo Messenger و… بیش از ۱۵۰۰ افکت آنلاین، ضبط ویدئوی وبکم، عکس گرفتن از تصویر وبکم، به اشتراک گذاری وبکم در ۱۶ نرم افزار از دیگر امکانات WebcamMax می باشد. شما می توانید خیلی سریع ، تصویر خود را از روی وبکم واقعی روی وبکم مجازی انتقال دهید. شما با استفاده از WebcamMax می توانید فشن، رمانتیک یا عصبانی شوید و آن احساس را به طرف مقابل خود انتقال دهید. تهیه عکس با بک گراندهای ساختگی از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.


admin بازدید : 213 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Connectify-Pro-4.3.0.26370

 

نرم افزار Connectify Pro لپ تاپ شما را به یک فرستنده WiFi برای به اشتراک گذاری اینترنت با دوستان، همکاران و دستگاه های موبایل تبدیل می کند. این نرم افزار در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و در حین استفاده جلوی دید شما را نمی گیرد.


admin بازدید : 524 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

skype Skype 6.7.73.102 Final   تماس رايگان با خارج از كشور

Skype 6.7.73.102 Final اسکایپ نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار‌های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می‌باشد.با استفاده از Skype می‌توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,156
  • بازدید ماه : 1,703
  • بازدید سال : 38,271
  • بازدید کلی : 1,614,169
  • کدهای اختصاصی