loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1202 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

TEncoder نرم افزاری ساده و با استفاده آسان برای تبدیل ویدئوها بین فرمت های مختلف و یک رمزگذاری پیچیده که برای Mencoder و FFMpeg مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. این برنامه می تواند تقریبا هر نوع فایل ویدیویی را به یکدیگر تبدیل و زیرنویس فیلم ها را پخش کند. اکنون شما می توانید ویدئوها و فایل های صوتی خود را بر روی PSP، PS3، iPod، iPhone، Apple TV، Xbox، Zune، iPad و سایر دستگاه های دیجیتالی اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر به ویرایش ویدئو یی می باشد و توسط آن می توانید قطعات غیر ضروری و اضافی فیلم ها را حذف و یا قطعه ای به فیلم های خود اضافه کنید و پیش نمایشی از آن را مشاهده نمائید. همچنین این برنامه به کاربران امکان اضافه کردن مجموعه کدک، تنظیم بیت ریت و … را می دهد.

admin بازدید : 268 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Emsisoft Anti-Malware  نرم افزاریست که از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، کرم‌ها، رباتها، کی لاگر‌ها و Rootkit‌ها محافظت می‌کند. این محصول شامل ۲ موتوراسکن کننده قدرتمند و ۳ لایه محافظ برای مقابله با تهدیدهای احتمالی می‌باشد. این نرم افزار هوشمند لحظه به لحظه تمامی‌نرم افزار‌ها و برنامه‌های در حال اجرا را بررسی کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک هشدار می‌دهد.

admin بازدید : 281 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

AVG-Antivirus-Pro-2014

AVG Anti-Virus Pro 2014 دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus  به صورت  بسیار با دقت و سریع انجام می‌گیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند. البته هدف اصلی AVG  Anti-Virus فراهم اوردن یه محیط امن برای شما می باشد در صورتی که قسمتی از  سیستم الوده به ویروسی شود این انتی ویروس به صورت هوشمند از سرایت کردن  ویروس یه مکانهای دیگر دستگاه جلوگیری میکند.ایمیل های صادره و  دریافتی را نیز به راحتی چک می کند و  شما میتوانید طبق نیاز خود انرا برنامه ریزی نمایید .

توجه: این نرم افزار فقط در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 380 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

FarStone-DriveClone

FarStone DriveClone امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایلهای پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند.

admin بازدید : 291 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

  OpenPuff یک نرم افزار حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد برای پنهان کردن فایل ها و اطلاعات می باشد. شما می توانید برای انتقال اطلاعات بسیار حساس خود از این نرم افزار استفاده کنید. ممکن است برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به فایل های محرمانه خود، آن ها را رمزگذاری و یا حتی مخفی کنید. اما زمانی که فایل های خودتان را مخفی می کنید با یک جستجو در ویندوز قابل دسترسی هستند و راه چندان مطمئنی نیست. OpenPuff ابزاری رایگان و قابل حمل (بدون نیاز به نصب) است که به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های محرمانه خود را درون فایل های دیگر جاسازی کنید. شما می توانید به راحتی فایل های خودتان را درون تصاویر، فایل های صوتی و یا حتی ویدئو جاسازی نمایید. این برنامه برای رمزگذاری روی فایل ها از ۳ رمز عبور استفاده می کند. این نرم افزار از پسوند های فایل های تصویر نظیر BMP, JPG, PCX, PNG, TGA و …، فایل های صوتی AIFF, MP3, NEXT/SUN, WAV و …، فایل های ویدئویی ۳GP, MP4, MPG, VOB و …، فایل های فلش ادوبی FLV, SWF, PDF و … پشتیبانی می کند. این نرم افزار از لایه های امنیتی، رمزگذاری و کدگذاری حرفه ای برای امنیت اطلاعات شما استفاده می کند.

admin بازدید : 277 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 User Control نرم افزاری قدرتمند در زمینه فیلتر کردن وب و اینترنت و جلوگیری از برنامه های ناخواسته و مسدود کردن دسکتاپ محصول شرکت Salfeld Software می باشد. این برنامه به شما اجازه مسدود کردن هر برنامه یا فایل EXE را می دهد. توسط این نرم افزار همچنین می توانید برنامه های کاربردی مجاز و یا آدرس های اینترنتی را استفاده نمایید و ایجاد محدودیت استفاده از اینترنت و یا تنها قابلیت مشاهده وب سایت های خاص نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما می توانید از این نرم افزار به منظور ایجاد محدویت های لازم برای کاربران استفاده نمایید. به وسیله این برنامه می توان تمامی بخش هایی که یک کاربر سیستم نباید به آن ها دسترسی پیدا کند و یا نیازی به آن ها ندارد را محدود نمود. همچنین می توان قسمت های مهم سیستم همانند قسمت های حساس تنظیمات برنامه ها و سیستم عامل ویندوز را نیز محدود نمود.

admin بازدید : 309 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced-System-Protector

با استفاده از Advanced System Protector می توانید فایل های مخربی که در برنامه ها، کوکی ها ، رجیستری و فایل ها و پوشه ها به صورت مخفی قرار دارند را به طور کامل شناسایی و آن را حذف نمایید ، سیستم های پیشرفته اسکن در این نرم افزار قرار داده شده است که شما با استفاده از آن می توانید به جستجو در کامپیوتر خود بپردازید و فایل های مخرب را بیابید.


admin بازدید : 263 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

Lazesoft-Recover-My-Password-Unlimited گاهی با فراموش کردن Password یا User account مربوط به Admin سیستم همچنان قفل باقی خواهد ماند، در این صورت توانایی انجام هرکاری از بین رفته و نمی توان به Account مورد نظر دسترسی داشت. نرم افزار Recover my password این امکان را فراهم می کند تا فقط با چند کلیک موس بتوان Administrator’s password را به جای خالی پسورد باز گرداند آنگاه می توان با وجود یک جای خالی برای رمز عبور، به administrator account خود، دسترسی پیدا کرد. این نرم افزار بروی تمامی لپ تاپ ها از جمله Legend, Toshiba, Dell, IBM و …. قابل راه اندازی می باشد.

admin بازدید : 302 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

InfoSafe-plus

InfoSafe Plus یک نرم افزار کاربردی ایمن برای مدیریت اطلاعات است که قابل استفاده بر روی سیستم عامل Palm، کامپیوتر های جیبی، ویندوز موبایل و ویندوز کامپیوتر های شخصی می باشد. از این نرم افزار می توانید برای ذخیره ی اطلاعاتی چون نام کاربری، پسورد، login وب سایت ها، شماره های ID، شماره سریال ها، کدهای نرم افزار، اطلاعات بیمه، حساب بانکی، کارت های اعتباری، کارت های تلفن، متون شخصی و … استفاده کنید. در این نرم افزار امکان انتخاب یک پسورد برای محافظت از دسترسی غیر مجاز افراد به داده های شما فراهم شده است و نکته مهمی که وجود دارد این است که این پسورد در کامپیوتر یا هر ابزاری که در حال استفاده از نرم افزار است، ذخیره نمی شود و در نتیجه هیچ کس قادر به بازگردانی پسورد گذاشته شده توسط شما نخواهد بود. و همچنین در این نرم افزار برای حصول امنیت بیشتر، رکورد ها با استفاده از رمز گذاری ۱۲۸ بیتی رمز گذاری می شوند. و نیز لیستی از فیلد های سفارشی را فراهم نموده است و تغییر نام هر فیلد از هر رکوردی امکان پذیر است.

admin بازدید : 267 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

Password-Memory Password Memory نرم افزاری است که شما می توانید اطلاعات محرمانه خود نظیر نام کاربری و رمز عبور و نیز اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود را در این برنامه ذخیره کنید. حال پس از ذخیره اینگونه اطلاعات دیگر نیازی نیست که هر بار جهت ورود به سایت ها نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در واقع شما تمامی اطلاعات محرمانه خود را درون این برنامه ذخیره کرده اید و هربار که مایل باشید از آن ها استفاده کنید کافیست تا نرم افزار را اجرا و آن ها را از طریق یک رمز واحد فعال کنید. که نرم افزار این رمز عبور تصادفی را به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما همه ی نام کاربری ها و پسوردهای خود را به یاد داشت باشید و تنها بایستی یک رمز عبور را به ذهن خود بسپارید. همچنین می توانید از امنیت بالای این نرم افزار در حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در آن وارد می کنید کاملاً اطمینان داشته باشید. همچنین این نرم افزار زمان تغییر کلمه عبور را به شما یاد آوری می کند.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 493
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2,003
  • بازدید سال : 38,571
  • بازدید کلی : 1,614,469
  • کدهای اختصاصی