loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 513 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

 

admin بازدید : 416 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امکان تعریف کردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می کند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- و …

admin بازدید : 253 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

PrintFolders

نرم افزار PrintFolders امکانی را برای شما فراهم می نماید تا قادر باشید نام تمام زیرشاخه ها و یا فایل های درون یک شاخه (پوشه اصلی) را در یک فایل متنی و یا HTML ذخیره کرده و آن را چاپ کنید. یکی از مواردی که کاربرد فوق العاده این برنامه را نشان می دهد، تهیه لیست از نام فایل های موجود در آرشیو ها (مجموعه های خاصی) است که شما آن ها را جمع آوری نموده اید. قبلاً در داس فرمانی بود که امکانی را ایجاد کرده بود تا این کار را به راحتی انجام دهید ولی توسط PrintFolders تنها با چند کلیک و انتخاب نوع فایل خروجی، می توانید لست مورد نظر خود را بدست آورید. شما می توانید نوع نمایش نام ها را در یک لیست مانند نمایش نام فایل به تنهایی، پسوند فایل و یا مسیر کامل فایل و همچنین تعیین عمق زیرشاخه های نمایش داده شده در لیست را تعیین کنید.

admin بازدید : 237 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 

mac-osx

FrostWire یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایلها می باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد, این برنامه رایگان و کامل است ! سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است ! از شیر مرغ تا جون آدمیزاد میتوانید از طریق این برنامه و داشتن یک خط اینترنت پیدا کنید !

admin بازدید : 387 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

WonderFox-HD-Video-Converter-Factory

WonderFox HD Video Converter Factory Pro نرم افزاری کاربردی برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد که به سادگی هرچه تمام فیلمهای HD شما را به دیگر فایل های ویدئویی و بلعکس تبدیل خواهد کرد، شما توسط این نرم افزار می توانید ویدیو مورد نظر را به بیش از ۱۵ فرمت دیگر نظیر: AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MKV to HD TS, HD ASF, HD AVI, HD MP4, HD MOV, HD WMV, IPod, IPAD, iPhone, BlackBerry, PSP, PS3, Nokia و … تبدیل کنید، از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان استخراج صدا از ویدیو می باشد .

admin بازدید : 369 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

cFosSpeed

cFosSpeed  به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.

admin بازدید : 381 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Maxthon

Maxthon نام یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند که تا کنون ۴۹۱ میلیون بار توسط کاربران در اینترنت دانلود شده است از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر bookmark های شما ، ابزار تغییر پراکسی خودکار ، ابزار Screen Capture پیشرفته ، ابزار تعیین لینک فایل های تصویری که لینکشان در سورس مخفی شده است و … برخوردار می باشد. این مرورگر محصولی از شرکت Maxthon International می باشد.

admin بازدید : 380 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

FarStone-DriveClone

FarStone DriveClone امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایلهای پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند.

admin بازدید : 376 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ویندوز نرم افزار ارتباطی لاین – Line v3.4.0.21

 

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید.برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 291 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

  OpenPuff یک نرم افزار حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد برای پنهان کردن فایل ها و اطلاعات می باشد. شما می توانید برای انتقال اطلاعات بسیار حساس خود از این نرم افزار استفاده کنید. ممکن است برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به فایل های محرمانه خود، آن ها را رمزگذاری و یا حتی مخفی کنید. اما زمانی که فایل های خودتان را مخفی می کنید با یک جستجو در ویندوز قابل دسترسی هستند و راه چندان مطمئنی نیست. OpenPuff ابزاری رایگان و قابل حمل (بدون نیاز به نصب) است که به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های محرمانه خود را درون فایل های دیگر جاسازی کنید. شما می توانید به راحتی فایل های خودتان را درون تصاویر، فایل های صوتی و یا حتی ویدئو جاسازی نمایید. این برنامه برای رمزگذاری روی فایل ها از ۳ رمز عبور استفاده می کند. این نرم افزار از پسوند های فایل های تصویر نظیر BMP, JPG, PCX, PNG, TGA و …، فایل های صوتی AIFF, MP3, NEXT/SUN, WAV و …، فایل های ویدئویی ۳GP, MP4, MPG, VOB و …، فایل های فلش ادوبی FLV, SWF, PDF و … پشتیبانی می کند. این نرم افزار از لایه های امنیتی، رمزگذاری و کدگذاری حرفه ای برای امنیت اطلاعات شما استفاده می کند.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,382
  • بازدید ماه : 1,929
  • بازدید سال : 38,497
  • بازدید کلی : 1,614,395
  • کدهای اختصاصی