loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 387 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

Wondershare-TunesGo-2014

Wondershare TunesGo نرم افزاری قدرتمند با روش کاری بسیار ساده است که شما به کمک آن می توانید تمامی تلفن های همراه و سیستم های مجهز به سیستم عامل iOS را به راحتی، به یک روش و تنها توسط یک نرم افزار مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار از امکاناتی همچون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آنها با یک کلیک، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل های چندرسانه ای، ارسال پیام کوتاه گروهی از رایانه و مدیریت کامل نرم افزارهای نصب شده روی دستگاه iOS خود بهره مند می شوید .

admin بازدید : 380 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار لانچر برای اندروید لانچر اندروید

آیا می خواهید با دانلود لانچری بسیار زیبا محیط اندروید خود را بسیار متفاوت تر از گذشته کنید و از میط کاربری جالب به وجود آماده لذت دو چندانی ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته جدیدی را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم. آیا از ظاهر یکنواخت آندروید خسته شده اید؟ آیا علاقمند هستید ظاهر نسخه جدید از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 7 را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از پکیج لانچر فوق العاده زیبای Ultimate iOS7 Launcher Theme است. با نصب این پکیج ، محیط سیستم عامل شما به طور کامل به سیستم عامل iOS 7 تبدیل می شود!

Ultimate iOS7 Theme نام پوسته جدیدی است که سازگار با تمامی لانچرهای اندرویدی نظیر GO Launcher EX, Apex, Nova, Next Launcher 3D, Smart Launcher, TSF Shell, ADW/EX, Action Launcher Pro, Atom Launcher, Holo Launcher HD, SS Launcher و… طراحی شده است. استایل جدید سیستم عامل iOS را به دستگاه های آندرویدی خود وارد کنید ! این پوسته شامل تمامی آیکون های اورجینال iOS 7 بوده و دارای طراحی خاص و تخت گونه ی این سیستم عامل می باشد. این پکیج دارای ۶۰ والپیپر فوق العاده زیبا و متناسب با موضوع این پوسته ، در سایزهای گوناگون می باشد که در انواع دستگاه ها نتیجه ای ایده آل را در پی خواهد داشت. والپیپرهای خود را به طور مستقیم از سیستم ابری انتخاب و بر روی هوم اسکرین دستگاه هایتان تنظیم کنید. دیگر نیازی نیست با نگهداری تعداد بسیاری از والپیپرها ، فضای حافظه دستگاه خود را اشغال کنید ! این پکیج با آیکون هایی با رزولیشن Full HD در نوع XX-HDPI ، در هر دستگاهی با هر سایزی از صفحه نمایش ، کیفیتی بی نظیر را ارائه می کند. بنابراین به هیچ وجه نگران عدم سازگاری این پوسته و سایز صفحه دستگاه های خود نباشید. توجه : برای استفاده از این پوسته ، باید یکی از لانچرهای ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه های خود نصب کرده باشید. امیدواریم لذت ببرید.

admin بازدید : 357 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

Wondershare Dr.Fone نرم افزاری کاربردی برای بازیابی عکس ها و ویدئوها ، کانتکت ها ، اس ام اس ها ، لیست تماس ها ، یادداشت ها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر Safari گوشی iPhone، iPad و iPod Touch شما می باشد که از نسخه جدید سیستم عامل iOS 6 نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در ۳ مرحله می توانید پیش نمایش فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت تمایل آنها را بازیابی کنید.

admin بازدید : 223 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

iExplorer-3.2.2.0-MacOSX

iExplorer برنامه ای برای مدیریت محتوای محصولاتی که دارای سیستم عامل iOS هستند . این نرم افزار به شما اجازه میدهد فایل های موجود بر روی دستگاه خود را به سادگی ببینید و با قابلیت Drop & Drog فایل مورد نظرتان را بین مک و آیفون یا آیپاد انتقال بدید. این برنامه با هر دو دستگاه جیلبرک شده یا نشده سازگاری کامل دارد فقط کافی است یک کابل USB استاندارد داشته باشید تا با سرعت بالا فایل هایتان را انتقال دهید.
admin بازدید : 468 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

ویرایش عکس iPhoto

نرم افزار iPhoto یکی دیگر از نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت Apple است. این نرم افزار قدرت خارق العاده ای در ویرایش تصاویر دارد و یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش تصویر در سیستم iOS می باشد. پس از انتشار نسخه ابتدایی آن، طرفداران بسیاری را جذب خود کرد به همین...

admin بازدید : 400 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش تصویر AVPlayer

نرم افزاری را که امروز در کافه اپل قرار دادیم، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تصویر می باشد. این نرم افزار بر خلاف کم حجم بودنش بسیار پیشرفته و کارآمد است که شما با از کار کردن با آن لذت می برید. اگر این نرم افزار را روی دستگاه خود نصب کنید، می توانید به راحتی و بدون نیاز به برنامه...

admin بازدید : 353 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت پسورد 1Password

اپلیکیشن 1Password یکی از معروف ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های مدیریت رمزهای عبور برای iOS می باشد. با 1Password شما قادر به حفاظت از رمز کارت اعتباری، یادداشت ها و... خود خواهید بود. شما در ابتدا یک پسورد برای...

admin بازدید : 516 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

بازی معروف و محبوب تخته نرد iBackgammon v1.0

بازی تخته نرد یکی از محبوب ترین بازی های فکری در تمام دنیا می باشد. بازی تخته نرد را بزرگمهر در جواب شطرنجی که پادشاه هندوستان برای او فرستاده بود ابداع کرد، با این حال بر خلاف دیگر کشورها در ایران آنچنان که باید و شاید مورد اقبال قرار نگرفته است.

در ویکی پدیا می خوانیم:

 

 مهره های خود را بر اساس اعدادی که دو عدد تاس تعیین می کنند در جهت حرکت عقربه های ساعت یا خلاف آن حرکت می دهند و درآخر از تخته خارج می سازند، بازیکنی برنده خواهد بود که زودتر مهره های خود را خارج نماید.

بازی iBackgammon، تخته نرد را با همان شکل کلاسیک و چوبی به دستگاه شما می آورد، این بازی از تمامی دستگاه های اپل (آیپد، آیفون و آیپاد) پشتیبانی می کند.

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,391
  • بازدید ماه : 1,938
  • بازدید سال : 38,506
  • بازدید کلی : 1,614,404
  • کدهای اختصاصی