loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 232 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

Virtual-DJ-Studio-6.4

Virtual DJ Studio نرم افزاری ایده ال برای آهنگ سازی است که با استفاده از آن می توانید به طور حرفه ای به ساخت و میکس آهنگ ها بپردازید. محیط کار این نرم افزار به گونه ایست که هر کس صرف نظر از سطح تجربه خود می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. این نرم افزار با در اختیار داشتن محیط ویرایشی حرفه ای و قدرتمند، بهره گیری از فیلترهای مختلف و سایر امکانات مورد نیاز شما برای کار با فایل های صوتی، بسیار مناسب و آسان خواهد بود .


admin بازدید : 224 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

BS.Player-Pro-2.66-Build-1075 BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

 

admin بازدید : 302 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

CyberLink-AudioDirector

 

CyberLink AudioDirector Ultra  بدون شک از بهترین نرم افزار های ویرایش صدا محسوب میگردد . امکانات بالای این نرم افزار در زمینه ویرایش ، اضافه یا حذف ، ضبط ، تبدیل ، انتشار و مدیریت صداهای مختلف در محیط ویندوز از این نرم افزار محصولی پرکاربرد ساخته است .


admin بازدید : 381 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

Virtual-DJ-Studio-6.4 Virtual DJ Studio نرم افزاری ایده ال برای آهنگ سازی است که با استفاده از آن می توانید به طور حرفه ای به ساخت و میکس آهنگ ها بپردازید. محیط کار این نرم افزار به گونه ایست که هر کس صرف نظر از سطح تجربه خود می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. این نرم افزار با در اختیار داشتن محیط ویرایشی حرفه ای و قدرتمند، بهره گیری از فیلترهای مختلف و سایر امکانات مورد نیاز شما برای کار با فایل های صوتی، بسیار مناسب و آسان خواهد بود .

admin بازدید : 282 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

WavePad.Sound.Editor.Masters.5.40

 

WavePad Sound Editor Masters نرم افزار ویرایشگر صوتی کامل با امکانات حرفه ای می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا هرگونه فایل صوتی را ویرایش کرده و یا بواسطه آن اقدام به ضبط صدا کنید و ویرایش های لازم را بر روی آن اعمال کنید. شما براحتی می توانید هرگونه فایل صوتی را در برنامه بارگذاری کنید و سپس با کمک ابزارهایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ویرایش آنها کنید.و بطور مثال می توانید قسمتی از فایلهای صوتی را برش داده، چندین فایل صوتی را به یکدیگر متصل کنید و افکت های مختلفی مانند اکو، تقویت و کاهش صدا، حذف نویزهای موجود در صدا، حذف صداهای ناخواسته و … را بر روی آنها اعمال کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید .

admin بازدید : 442 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (1)

 

 

Adobe-Audition-CC-v6.0-Build-732

شرکت ادوبی نسخه ی CC نرم افزار Adobe Audition را نیز منتشر کرده است. Adobe Audition CC یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ است که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد.تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است. سازگاری با اکثرا تکنولوژِی های جدید، فرمت های صوتی، ورودی ها، انواع خروجی ها و به طور کلی استانداردهایی که در رابطه با فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد جز کلیدی ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شوند. اما به واسطه سازگاری های Adobe Audition با سخت افزارها، سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده بالاست و زمان لازم برای Render کردن ها بسیار کم، سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی جز مواردی هستند که دست کاربران حرفه ای را بازتر خواهند کرد.

admin بازدید : 351 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Ashampoo-Music-Studio-4-v4.1.0

Ashampoo Music Studio یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت پخش، ویرایش، ضبط، تبدیل، بازسازی و رایت موزیک ها و آهنگ های دیجیتالی است. اگر شما از دوستداران موسیقی هستید و از کامپیوتر برای شنیدن موسیقی استفاده می کنید نیاز به یک نرم افزار قوی با کارایی کامل جهت استفاده و مدریت موزیک ها دارید. نرم افزار Ashampoo Music Studio ، نرم افزاری است که تمام نیاز های شما را در هنگام استفاده از موزیک ها جهت ویرایش و بطور کلی مدیریت موزیک هایتان برطرف می کند و استفاده نمودن از این نرم افزار تقریبا شبیه کار با یک CD player است.

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,293
  • بازدید ماه : 1,840
  • بازدید سال : 38,408
  • بازدید کلی : 1,614,306
  • کدهای اختصاصی