loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 229 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با استفاده VSO ConvertXtoDVD به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت DVD نموده و همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با کمک نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید. نرم افزار VSO ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 262 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer-3.7.0.107-Final

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.

admin بازدید : 237 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود KMPlayer 3.8.0.122 – نسخه نهایی پلیر قدرتمند

KMPlayer-3.7.0.107-Final

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امکان تعریف کردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می کند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- و …

admin بازدید : 217 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  برنامه VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا ۹۹ درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

admin بازدید : 321 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

AVCWare-Video-Converter-Ultimate-7.7.2.20130722 AVCWare Video Converter Ultimate مبدلی قدرتمند برای ویدئوها به شمار می رود ؛ ابزاری کارآمد که با سرعت مناسب هم در اجرا و هم در زمان تبدیل بدون افت کیفیت و با پشتیبانی از فرمت های مختلف فیلم ها یا ویدئو کلیپ ها را تبدیل خواهد کرد. بهره گیری از بالاترین کیفیت یعنی کیفیت HD در هنگام تبدیل فیلم ها ، امکان ویرایش ساده فیلم ها ، تبدیل همزمان چند فیلم به فرمت های مختلف ، تبدیل فیلم به صدا ، چسباندن ویدئو کلیپ های کوچک به یکدیگر و ساخت یک فیلم بلند ، محاسبه زمان مورد نیاز برای تبدیل ، سازگاری با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل و پشتیبانی از استانداردهای استفاده شده در آن ها و گزین های مختلف دیگر که از ویژگی هایی هستند که در این برنامه دیده می شوند. 

admin بازدید : 224 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

BS.Player-Pro-2.66-Build-1075 BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

 

admin بازدید : 381 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

Virtual-DJ-Studio-6.4 Virtual DJ Studio نرم افزاری ایده ال برای آهنگ سازی است که با استفاده از آن می توانید به طور حرفه ای به ساخت و میکس آهنگ ها بپردازید. محیط کار این نرم افزار به گونه ایست که هر کس صرف نظر از سطح تجربه خود می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. این نرم افزار با در اختیار داشتن محیط ویرایشی حرفه ای و قدرتمند، بهره گیری از فیلترهای مختلف و سایر امکانات مورد نیاز شما برای کار با فایل های صوتی، بسیار مناسب و آسان خواهد بود .

mohammad بازدید : 450 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

MAGIX-Video-easy-5-HD-5.0.0.99

نرم افزار Video Easy اولین برنامه ویرایش فیلم برای تمام خانواده محصولی از MAGIX شرکت می باشد. استفاده از این نرم افزار حتی برای مبتذیان بسیار آسان می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به ساخت فیلم در زمانی کوتاه هستید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال نمایید. این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. ویرایش آسان فیلم، محیط کاربری ساده، دارای بخش نگهداری ویدئوها، ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد، آپلود ویدئو از درون نرم افزار در اینترنت، پشتیبانی از AVCHD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 442 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (1)

 

 

Adobe-Audition-CC-v6.0-Build-732

شرکت ادوبی نسخه ی CC نرم افزار Adobe Audition را نیز منتشر کرده است. Adobe Audition CC یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ است که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد.تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است. سازگاری با اکثرا تکنولوژِی های جدید، فرمت های صوتی، ورودی ها، انواع خروجی ها و به طور کلی استانداردهایی که در رابطه با فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد جز کلیدی ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شوند. اما به واسطه سازگاری های Adobe Audition با سخت افزارها، سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده بالاست و زمان لازم برای Render کردن ها بسیار کم، سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی جز مواردی هستند که دست کاربران حرفه ای را بازتر خواهند کرد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 436
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,396
  • بازدید ماه : 1,943
  • بازدید سال : 38,511
  • بازدید کلی : 1,614,409
  • کدهای اختصاصی