loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 217 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  برنامه VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا ۹۹ درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

admin بازدید : 269 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Movienizer Movienizer نرم افزار بی نظیر برای مدیریت و دسته بندی فیلم ها و ویدئوهای شماست. اگر DVD و CD فیلم زیادی دارید و هربار مجبورید برای پیدا کردن فیلم مورد نظرتان زمان زیادی صرف کنید، این برنامه بهترین راه حل برای شماست. با کمک Movienizer می توانید آرشیو فیلمهای خود را به آسانی مرتب کنید. همچنین این نرم افزار اطلاعات کاملی از دیتابیس خود نظیر نام کارگردان، بازیگران و … برای فیلمهای شما فراهم می نماید .

admin بازدید : 201 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Cinematographer-Pro Cinematographer Pro نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد برای ذخیره و ضبط مستقیم ویدئو ازدوربین های Nikon D7000 یا D5100 است. چرا هزینه زیادی برای خرید مانیتور ویدئو صرف کنید در حالی که می توانید روی لپ تاپ خود به همان امکان دست پیدا کنید؟

admin بازدید : 254 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

VideoMach VideoMach یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه کار روی فایل های ویدیویی است که امکاناتی را برای تبدیل تصاویر به فایل ویدیویی، تبدیل قطعات ویدیویی به عکس، افزودن صدا به انیمیشن ها، جداسازی صدا از فیلم، افزایش و یا کاهش سرعت ویدیو، تغییر سایز دادن، برش و چرخاندن را در اختیار شما قرار می دهد. VideoMach در اغلب موارد برای تبدیل فایل های ویدیویی با فریم بالا و همچنین Render نمودن فایل های سه بعدی، عکس برداری های سریع، ویدیوهای مربوط به بازی های کامپیوتری و متوقف سازی انیمیشن ها کاربرد فراوان دارد. این نرم افزار از فرمت های رایج و استاندارد AVI, MPEG, FLC, HAV, JPEG, PNG, BMP, DIB, TGA, PNM و … پشتیبانی می کند. در واقع با کمک این نرم افزار می توانید تصاویر JPEG ،PNG ،BMP ،TIFF ،BAYER ،CINE را به فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV, FLC, GIF و … تبدیل نموده و یا ویدیو های OGV برای وب سایت خود بسازید.

admin بازدید : 321 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

AVCWare-Video-Converter-Ultimate-7.7.2.20130722 AVCWare Video Converter Ultimate مبدلی قدرتمند برای ویدئوها به شمار می رود ؛ ابزاری کارآمد که با سرعت مناسب هم در اجرا و هم در زمان تبدیل بدون افت کیفیت و با پشتیبانی از فرمت های مختلف فیلم ها یا ویدئو کلیپ ها را تبدیل خواهد کرد. بهره گیری از بالاترین کیفیت یعنی کیفیت HD در هنگام تبدیل فیلم ها ، امکان ویرایش ساده فیلم ها ، تبدیل همزمان چند فیلم به فرمت های مختلف ، تبدیل فیلم به صدا ، چسباندن ویدئو کلیپ های کوچک به یکدیگر و ساخت یک فیلم بلند ، محاسبه زمان مورد نیاز برای تبدیل ، سازگاری با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل و پشتیبانی از استانداردهای استفاده شده در آن ها و گزین های مختلف دیگر که از ویژگی هایی هستند که در این برنامه دیده می شوند. 

admin بازدید : 246 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

AVS-Video-Editor-6.3.3.235

AVS Video Editor در زمینه ویرایش فیلم ها نرم افزار دیگری که می توان به آن به عنوان یک ابزار قدرتمند به چشم یک دستیار حرفه ای اعتماد کرد نرم افزاریست که AVS Video Editor نام دارد. نرم افزاری که به گفته سایت سازنده تمامی قابلیت های لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها را به طور کامل دارا بوده و می تواند با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج کار ویرایش را به صورت حرفه ای امکان پذیر سازد. این ابزار قابلیت Import از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل ، دوبین های فیلمبرداری و … را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود. وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف ، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد ، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل بخشی از قابلیت های کلیدی AVS Video Editor به شمار می رود.


admin بازدید : 311 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

Oposoft-Video-Editor

Oposoft Video Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش ویدئوها می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید چندین فرمت ویدئویی مختلف را در یک فایل ادغام کنید و نیز فایل های ویدئویی بزرگ تر را به چندین کلیپ کوچک تر تبدیل نمایید. همچنین می توانید قسمت های از فیلم را برش بزنید. این نرم افزار شامل رمزگذار و نیز برداشتن رمز می باشد. این نرم افزار از فرمت های AVI ،MPEG ،MPG ،MPEG-1 ،MPEG-2 ،MPEG-4 WMV ،MP4 ،MOV ،VOB ،ASF ،۳GP ،۳G2 ،MKV ،M4V ،DAT ،FLV پشتیبانی می نماید. نرم افزار OpoSoft Video Editor فرمت های ویدئویی را بسیار آسان و بدون استفاده از تنظیماتی با یک کلیک به یکدیگر تبدیل می نماید.


admin بازدید : 224 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

BS.Player-Pro-2.66-Build-1075 BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

 

admin بازدید : 386 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

iDeer-Blu-ray-Player-1.3.2.1351 iDeer Blu-ray Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و … را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. دیسک های بلوری از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها برخوردار می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های بلوری را حذف کند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,286
  • بازدید ماه : 1,833
  • بازدید سال : 38,401
  • بازدید کلی : 1,614,299
  • کدهای اختصاصی