loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 3731 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

Republique-Remastered-pc-cover-large

توضیحات: بازی Republique Remastered یک بازی بسیار زیبا و جذاب می باشد که امروز قصد داریم تا بطور رایگان در وبسایت ارم دانلود برای شما آماده دریافت نماییم. بازی Republique Remastered در واقع یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Camouflaj تولید و عرضه شده است. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود قرار داده شده، نسخه ی Delux می باشد، که تمامی ۵قسمت این بازی را شامل می شود. داستان بازی از آن جایی شروع می شود که شما تماسی از طرف Hope که زنی به دام افتاده در منطقه ای مرموز است، دریافت می کنید. با دستکاری یک شبکه ی پیچیده، شما راهبری و راهنمایی Hope را بدست می گیرید و وی را در راه رهایی از شبکه ای از حوادث خطرناک راهنمایی می کنید. امید است از این بازی زیبا لذت ببرید…

admin بازدید : 6841 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون ۴ نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل ۴۷ نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.

admin بازدید : 2422 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

  بازی بی نظیر جی تی ای ۵ فشرده شده (۷۱۲ مگابایت) – کرک شده
بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

admin بازدید : 446 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Machinarium Machinarium از جمله بازی های دارای سبک خاص خود است که نمی توان با بازی های دیگر مقایسه کرد. جریان بازی بدین گونه است که ربات کوچکی که به انبار ضایعات صنعتی و آهن آلات بیرون شهر انداخته شده الان باید برگردد و دوست خود را از دست دشمنان نجات دهد. باید خود و رهبر شهر و همچنین دوستتان را از شر ربات ستمگر و خشن نجات دهید. در طی مراحل بازی مغز شما در هر لحظه در تکاپو خواهد بود، چون با جریانات و مسائل معماگونه و منطقی روبرو خواهید شد که باید با کمال دقت و تمرکز سعی به حل آن ها نمایید. جهانی که این بازی در آن جریان دارد مشتمل است بر انواع ربات ها و آهن آلات که یکی از قدیمی ترین مناطق آن مکانی است که بازی در آن جریان دارد. موزیک ویژه این بازی بر جذابیت آن افزوده است.

admin بازدید : 283 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 جدیدترین نسخه از سری بازی های Farm Frenzy تا حدودی با نسخه های دیگر متفاوت بوده و حالا کاربر باید به جای خشکی در یک دریاچه به دنبال مزرعه داری باشد. این نسخه از بازی که Farm Frenzy: Gone Fishing نام گرفته است به جای خشکی در یک دریاچه کوچک قابل انجام است و به جای حیوانات ماهی ها هستند که فرمانبر کاربر خواهند بود ، از ماهی های ساده گرفته تا کوسه و دلفین های زیبا که در آب شنا می کنند و محصولاتی را برای فروش در اختیار کاربر قرار می دهند.

admin بازدید : 486 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PS3-DUPLEX

 

LEGO marvel super heroes xbox360 cover دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای XBOX360

 

admin بازدید : 353 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag XBOX360-COMPLEX

 

Assassins Creed IV xbox360 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای XBOX360

 

admin بازدید : 393 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)


 بتمن یکی از سوپر هیرو های همین داستان های دلنشین است که در سال های اخیر فیلم های موفقی مثل سه گانه The Dark Knight را در کارنامه خود ثبت نموده و در دنیای بازی نیز پس از انتشار نخستین نسخه از سری Arkham یعنی Arkham Asylum به محبوبیت و موفقیت بزرگی دست یافته است، نسخه دوم با عنوان Arkham City منتشر شد و توانست باز هم نظر منتقد ها و بازیکنان را به سوی خود جلب کند، نسخه ای که در آن محیط بازی بسیار بزرگ تر شده بود، افراد جدیدی نیز اضافه شده بودند، بزرگ ترین دستاوردش ماموریت های جانبی پر تعداد و سرگرم کننده آن بود، چندی پیش اعلام شد که بازی بعدی از این سری دیگر توسط سازنده دو نسخه اول Rocksteady Studios ساخته نخواهد شد و Warner Bros Games Montréal وظیفه به تکمیل رساندن این سه گانه را بر عهده خواهد گرفت، Arkham Origins سومین نسخه این فرانچایز است که این بار نویسنده آن نیز تغییر نموده است.

 بعد موفقیت نسخه اول بازی Batman Arkham Asylum در سال ۲۰۰۶ سازندگان بازی نسخه Batman Arkham City را در سال ۲۰۱۱ منتشر کردند و وقتی که این نسخه در دل بازی ها جا گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد سازندگان بازی تصمص گرفتن تا برای ذضایت بیشتر گیمرها نسخه سوم از سری بازی های بتمن ارکهام ( بتمن آرخام ) یعنی Batman Arkham Origins را منتشر کنند تا گیمر ها لذت یک بازی اکشن با سختی های زیاد و گیم پلی عالی و گرافیک فوق العاده را تجربه کنند.
  
استان بازی Batman Arkham Origins به پنج سال قبل از وقایع دو نسخه قبلی در شب کریسمس بر میگردد. شخصیت منفور این نسخه Black Mask نام دارد که برای کشتن و یا دستگیری بتمن جایزه گذاشته است و حالا بتمن وظیفه دارد که بفهمد که چرا این فرد خطرناک و منفور دوست دارد او کشته شود. BM بر تمام مجرمان شهر ارکهام خدایی میکند و پلیس های شهر هم به بتمن آشنایی کامل ندارند با BM همراه شده اند تا بتوانند بتمن را دستگیر کنند. گیم پلی بازی Batman Arkham Origins تغییرات زیادی نکرده است. مثلا نحوه ی مبارزات همانند نسخه قبلی است ولی فقط دراین نسخه یک درجه سختی اضافه شده است که گیمر میتواند با انتخاب این درجه سختی و فقط با داشتن یک جان و بدون Save به بازی بپردازد که این امر میتواند برای نوید بخش بازی جذاب برای گیمرها باشد.

 

 

admin بازدید : 330 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

 

Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

 

admin بازدید : 378 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

داستان این بازی که در سال ۱۹۳۸ و در مصر قبل از زمان نازی ها به وقوع میپیوندد در مورد شخصیتی به نام جیمز لی میباشد که به دنبال شی ای باستانی به نام the heart of Atlantis (قلب آتلانتیس) میباشد. از آن سو یک گروه از نمایندگان دولت آمریکا نیز در تلاش هستند تا این شی را به چنگ بیاورندهمان طور که میبینید با داستانی تکراری طرف هستیم. همان گونه که از اسم بازی نیز مشخص است بازی به سبک ماجرایی میباشد ولی بر خلاف روال این سبک که از دوربین سوم شخص بهره میبرند این بازی دارای دوربین اول شخص میباشد. این بازی قرار است به روی PC و X360 منتشر گردد و تهیه کننده آن Nordic Games میباشد که تعدادی از عناوین شرکت ورشکسته THQ از قبیل Darksiders و Red Faction را خریداری نموده است وسازنده آن شرکت The Farm 51 میباشد که عنوان  Painkiller: Hell & Damnation را در کارنامه خود دارد

Deadfall Adventures XBOX360-COMPLEX

 

Deadfall Adventures xbox360 cover small دانلود بازی Deadfall Adventures برای XBOX360

 

 


تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,388
  • بازدید ماه : 1,935
  • بازدید سال : 38,503
  • بازدید کلی : 1,614,401
  • کدهای اختصاصی