loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 387 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

WonderFox-HD-Video-Converter-Factory

WonderFox HD Video Converter Factory Pro نرم افزاری کاربردی برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد که به سادگی هرچه تمام فیلمهای HD شما را به دیگر فایل های ویدئویی و بلعکس تبدیل خواهد کرد، شما توسط این نرم افزار می توانید ویدیو مورد نظر را به بیش از ۱۵ فرمت دیگر نظیر: AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MKV to HD TS, HD ASF, HD AVI, HD MP4, HD MOV, HD WMV, IPod, IPAD, iPhone, BlackBerry, PSP, PS3, Nokia و … تبدیل کنید، از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان استخراج صدا از ویدیو می باشد .

admin بازدید : 356 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

AshampooSnap-6

Ashampoo Snap نرم افزار بسیار خوبی برای گرفتن عکس از محیط های مختلف کامپیوتر میباشد. این نرم افزار که در زمینه ساخت نرم افزارهای اموزشی تبهر بسیار زیاادی دارد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که به اسانی از محیط نرم افزارها ، بازیها و سایرمحیط های کامپیوتر خود عکس بگیرید و انرا در فرمتهای مختلف عکسی ذخیره نمایید. این نرم افزار پس از گرفتن عکس ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که با کمک انها میتوانید قسمتهای مختلف عکس را ویرایش کنید مثلا کلمه یا جمله ای را در گوشه ی تصویر اضافه کنید و یا با استفاده از یک نشانگر قسمت مورد نظر را نشان دهید و بسیاری از کارهای دیگر را با کمک این ابزارها انجام دهید.


admin بازدید : 262 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Video-Booth-Pro-2.4.8.8

نرم افزار Video Booth Pro به شما کمک می کند تا بجای داشتن عکس ها و فیلم های جدی، به عکس های فوری و فیلم هایی که از طریق وب کم خود ضبط می کنید افکت های جالب، سرگرم کننده و طنز گونه اضافه کنید. این نرم افزار فیلم ها را به صورتی شفاف و بدون افت کیفیت ضبط می کند و امکان اضافه کردن کاریکاتور و خلق تصاویر خنده دار و سرگرم کننده را نیز برای کاربران فراهم می کند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا فیلم تولید شده را در محیط یوتیب برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.


admin بازدید : 235 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Movienizer-6.1.371

Movienizer نرم افزار بی نظیر برای مدیریت و دسته بندی فیلم ها و ویدئوهای شماست. اگر DVD و CD فیلم زیادی دارید و هربار مجبورید برای پیدا کردن فیلم مورد نظرتان زمان زیادی صرف کنید، این برنامه بهترین راه حل برای شماست. با کمک Movienizer می توانید آرشیو فیلمهای خود را به آسانی مرتب کنید. همچنین این نرم افزار اطلاعات کاملی از دیتابیس خود نظیر نام کارگردان، بازیگران و … برای فیلمهای شما فراهم می نماید .


admin بازدید : 286 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

Cinematographer-Pro

Cinematographer Pro نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد برای ذخیره و ضبط مستقیم ویدئو ازدوربین های Nikon D7000 یا D5100 است. چرا هزینه زیادی برای خرید مانیتور ویدئو صرف کنید در حالی که می توانید روی لپ تاپ خود به همان امکان دست پیدا کنید؟


admin بازدید : 389 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

BB-FlashBack

BB FlashBack Pro نرم افزاری با کابرد آسان به منظور کپچر و ضبط تمامی بخش های ویندوز در قالب یک ویدیو می باشد. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. و همچنین امکانات فراوانی همچون نمایش نوشته ، پخش صدا در هنگام اجرای ویدیو و ابزارهای ویرایشی مختلف را فراهم می سازد. در این نرم افزار از جدیدترین تکنولوژی ها به منظور ضبط از محیط کار رایانه های مدرن استفاده شده است. نرم افزار BB FlashBack Pro محصولی از شرکت نرم افزار Blueberry می باشد.


admin بازدید : 329 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

Extreme-Movie-Manager-8.0.5.7

 

شاید بتوان گفت Extreme Movie Manager حرفه ای ترین نرم افزار برای مدیریت مجموعه های فیلم و سریال های تلویزیونی می باشد. این نرم افزار می تواند کاتالوگی از فیلم ها به همراه تمامی اطلاعات مانند کدک ، رزولوشن و غیره را تنها در چند ثانیه روی هارد دیسک یا حافظه قابل حمل ذخیره کند. وارد کردن اطلاعات فیلم و کاورها در فرمت XMM به صورت مستقیم از پایگاه داده های آنلاین ، باعث محبوبیت این نرم افزار شده است.


admin بازدید : 208 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

iZotope-RX2-Advanced

iZotope RX نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترمیم فایل های صوتی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های صوتی خود در صورت بروز مشکلات ، اصلاح نموده و در رفع مشکلات پخش و موارد مشابه آن اقدام نمایند. این نرم افزار با استفاده از یک ظاهر گرافیکی کاملا زیبا و با استفاده از ابزارهای مختلفی که دسترسی به آن به صورت سریع قابل انجام می باشد می توانند بسیاری از نیازهای خود را در زمینه یاد شده بر طرف نمایند. همچنین در این نرم افزار کاربران می توانند از ابزارها و ویژگی های مربوط به ویرایش فایل ها و انجام تغییرات بر روی فایل های صوتی نیز بهره مند شوند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت iZotope Inc می باشد.

admin بازدید : 188 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

Presonus-Studio-One-Pro-2.5.1

 

Studio One Pro نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت آهنگ می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه این نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی PreSonus Audio Electronics می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی بسیار حرفه ای می باشد .

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,100
  • بازدید ماه : 1,647
  • بازدید سال : 38,215
  • بازدید کلی : 1,614,113
  • کدهای اختصاصی