loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 336 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Parallels-Desktop-v9.0.23046-MacOSX با استفاده از نرم افزار Parallels Desktop for Mac می توانید هر دو سیستم عامل ویندوز و Mac OS X و نرم افزارهای آنها را بدون نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر در کنار یکدیگر داشته باشید. بدین ترتیب می توانید فایل ها را بین نرم افزارهای این دو سیستم عامل تنها با Drag & Drop جا به جا کنید. کارآیی بالای نرم افزار به شما امکان اجرای تمامی نرم افزارهای ویندوز روی Mac را می دهد.

admin بازدید : 496 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

FotoWorks-XL-2013-12.0.3

نرم افزار FotoWorks XL  جزء نرم افزارهای ویرایش تصویر ساده به شمار میرود و با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا کارهای ساده گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهید. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار میگیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس ، ابزار چرخش تصویر ، ابزار نوشتن بر روی عکس ، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس ، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمتهای مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن ، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکتهای دیگر. این نرم افزار دارای محیط ساده ای میباشد و همه می توانند با سطح اطلاعات مختلف به راحتی با آن کار کنند.

admin بازدید : 371 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

برای شما علاقه مندان به سری بازی های محبوب Call Of Duty ، تم های مخصوص ویندوز نسخه های مختلف این بازی را آماده کرده ایم . این تم ها به همراه عکس ها ، آیکون و صفحه لوگین ویندوز آماده شده اند . همچنین این تم ها مخصوص ویندوزهای ۷/۸/Vista می باشند که امیدواریم از آنها لذت ببرید .

 

 

admin بازدید : 292 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
سری وکتورهای بنرهای رنگی با فرمت eps را برای وب مسترهای عزیز سایت فوردانلودز آماده دانلود کرده ایم که می توانید آنها را در ادامه مطلب به طور رایگان از سایت دریافت نمائید.

admin بازدید : 466 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

Real Desktop نرم افزاری جالب برای سه بعدی و واقعی کردن میزکار شما در ویندوز می باشد که اینترفیس دسکتاپ سیستمان را بسیار جذاب و حرفه ای خواهد کرد .

با این نرم افزار قادر خواهید بود میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و دسکتاپ خود را از به هم ریختگی و شلوغی برهانید .

از ویژگی های نرم افزار Real Desktop می توان به مواردی نظیر قابلیت نشان دادن یا مخفی کردن نام فایل ها ، انواع مختلف نور و جهت تابش آن ، دارا بودن صدای جالب و سه بعدی ، دارا بودن چندین قالب شیک و حرفه ای و دارا بود پس زمینه های متعدد اشاره کرد.هم اکنون میتوانید این برنامه را در ادامه مطلب سایت دانلود فور یو دانلود کنید

 


admin بازدید : 271 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

WindowBlinds-8-Full

Stardock WindowBlinds به کاربران ویندوز این امکان را می دهد تا واسط کاربری ویندوز را مطابق سلیقه خود تغییر دهند و با استفاده از تم (پوسته) های این برنامه، محیط ویندوز را به محیطی جذاب و دوست داشتنی تبدیل کنند. این برنامه با پوسته های زیبا خود شکل ظاهری تمام قسمت های ویندوز از جمله پنجره ها، Tollbar، دکمه ها، منوی start و Title bars, borders, Task bars و … را تغییر می دهد و شما می توانید از میان پوسته های مختلف هریک را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. شما همچنین می توانید محیط ویندوز را شبیه محیط سایر سیستم عامل های معروف از جمله Linux و یا Mac در آورده و کار کردن در این گونه محیط ها را نیز تجربه کنید!
admin بازدید : 426 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

اسکین پک فوق العاده Angry Birds StarWars Skin Pack 1.0 برای ویندوز 7


دانلود اسکین پک فوق العاده Angry Birds StarWars Skin Pack 1.0 برای ویندوز ۷


Angry Birds StarWars Skin Pack نام اسکین پک فوق العاده زیبایی است که با نصب آن می توانید محیط زیبای بازی پرندگان خشمگین را در ویندوز ۷ خود تجربه کنید ، این اسکین پک دارای جذابیت خاصی بوده و تا به حال بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است که امیدواریم از آن لذت ببرید

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,261
  • بازدید ماه : 1,808
  • بازدید سال : 38,376
  • بازدید کلی : 1,614,274
  • کدهای اختصاصی