loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 229 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با استفاده VSO ConvertXtoDVD به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت DVD نموده و همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با کمک نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید. نرم افزار VSO ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 250 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

AVS-Image-Converter-2.3.3.249

AVS Image Converter یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.


admin بازدید : 227 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

AVS-Audio-Converter-7.0.6.519

AVS Audio Converter نرم افزاری است که می تواند این کار تبدیل را به آسانی انجام دهد ، این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و با استفاده از یک سری امکانات کار تبدیل را به صورت حرفه ای انجام دهد. تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت و خصوصیات اصلی فایل های صوتی ، امکان تبدیل فرمت M4B به دیگر فرمت ها و بالعکس که در iPod و iPhone مورد استفاده قرار می گیرند ، امکان ساخت رینگتون و همچنین اضافه کردن افکت های ساده از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه ششم از نرم افزار AVS Audio Converter به چشم می خورند.


admin بازدید : 319 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

AVS-Video-Converter-8.3.3.535

AVS Video Converter ابزاری کامل که قادر است تا از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی کرده و کار تبدیل را بین این فرمت ها به صورت کاملا دو طرفه انجام دهد. واسط کاربری جدید و البته کاربر پسند یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود ؛ چراکه کاربران اولین چیزی که می بینند واسط کاربری نرم افزارهاست. تبدیل فرمت ها و ذخیره در خروجی با کیفیت ورودی ، سرعت بالا در تبدیل فایل ها که نقش مهمی در انتخاب کاربران دارد ، قابلیت تغییر مشخصات برای کار تبدیل نظیر کیفیت صدا یا تصاویر ، امکان تغییر اطلاعات مربوط به هر فایل در هنگام تبدیل ، قابلیت تغییر سایز تصاویر در ویدئوها ، امکان استفاده از افکت های موجود در برنامه در هنگام عمل تبدیل و قابلیت قرار دادن یک بنر برای شخصی سازی فایل های خروجی از مهم ترین خصوصیات AVS Video Converter به حساب می آید.


admin بازدید : 226 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

iSkysoft-Video-Converter

iSkysoft Video Converter Ultimate نرم افزاری جهت تبدیل فایل های ویدئو به یکدیگر میباشد. با استفاده از این نرم افزار چند منظوره شما میتوانید به راحتی فرمت های ویدیوئی خود را به سایر فرمت های تبدیل نمائید. شما میتوانید به راحتی فیلم های دی وی دی را ریپ کرده و یا بالعکس سایر فرمت ها را به فرمت DVD تبدیل نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت های به فرمت های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد، شما به آسانی میتوانید فیلم های خود را به فرمت های بی نظریر ۳D تبدیل کرده و از فیلم خود لذت ببرید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت دانلود از سایت هائی هم چون یوتیوب و … ، قابلیت رایت بر روی سی دی و دی دی و یا فایل های ISO ، پشتیبانی از وارد کردن فایل های زیرنویس. SRT، SST ، امکان اضافه نمودن منو به دی وی دی ها و … می باشد .


admin بازدید : 369 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

Xilisoft-Video-Converter

Xilisoft Video Converter نرم افزار مبدل قدرتمندی از سوی کمپانی معروف Xilisoft میباشد که امکان تبدیل ویدیو به فرمت های ویدیویی معروف را برایتان امکان پذیر میکند ( تبدیل AVI به MPEG، WMV به AVI، WMV به MPEG یا H.264/AVC تنها بخشی از امکانات این نرم افزار قدرتمند میباشد )تبدیل فایل های AVI برای دستگاه های PSP, PS3 iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP ، تلفن های همراه دیجیتال و تبلت ها از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار است.

 

admin بازدید : 367 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

DVD-Ripper-Ultimate

Xilisoft DVD Ripper Ultimate یک نرم افزار ریپ کننده دی وی دی، با قابلیت استفاده آسان می باشد که قابلیت ریپ دی وی دی بصورت تقریبا تمامی فرمتهای تصویری و صوتی مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264, RM, MOV, M4V, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG و غیره را دارد. این نرم افزار کاملا با iPod, iPhone, PSP, Apple TV وغیره سازگار می باشد. این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دی وی دی را بفرمتهای مختلف برای مدیا پلیر های قابل حمل با فرمتهای پشتیبانی شده تبدیل نمایید. بعلاوه، این نرم افزار به بریدن بخشهایی از ویدئو، بریدن برای نغییر اندازه ویدئو، ویرایش افکتهای ویدئویی، تنظیم زیرنویس، و افزودن آرم تجاری به تصویر و نیز دلخواه سازی فایلهای ویدئوی و صوتی دی وی دی شما کمک می نماید.


admin بازدید : 229 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Bigasoft-FLV-Converter

Bigasoft FLV Converter نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل ویدئوهای آنلاین FLV مانند ویدئوهای یوتیوب، MySpace و غیره به فرمت های محبوب ویدئویی مانند AVI, Xvid, DivX, MP4, WMV, MOV, MPEG, MPG و بسیاری دیگر می باشد. امکان استخراج صوت از فیلم های FLV و اجرای آنها روی کامپیوتر، iPod ، iPhone و دیگر دستگاه های پخش موزیک قابل حمل از دیگر امکانات Bigasoft FLV Converter می باشد.


admin بازدید : 224 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

Leawo-Total-Media-Converter-Ultimate-6.0.0.1

 

Leawo Total Media Converter Ultimate یک بسته تبدیل کننده رسانه ای All-In-One که از ادغام بیش از ۵ ابزار ویدئویی برای تبدیل ویدئو و صدا بین ده‌ها فرمت رایج ویدئوی و صوتی تشکیل شده است. تبدیل فایل‌های ویدئویی HD، دیسک‌های Blu-ray، فرمت های مختلف DVD، ساخت DVD های کیفیت بالا، ساخت دیسک‌های Blu-ray به همراه قالب‌های منو آماده، تصاویر پس‌زمینه و موزیک و …از قابلیت‌های این برنامه می‌باشد.

admin بازدید : 233 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (1)

Tipard-MKV-Video-Converter

 

Tipard MKV Video Converter نام نرم افزاری است بسیار ساده اما در عین حال قدرتمند که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت های رایج کار تبدیل به MKV را به دو شکل تبدیل به MKV و تبدیل از MKV برعهده بگیرد. کیفیت خروجی را هم می توان تعیین کرد و هم این که نهایت کیفیت را می توان اعمال نمود که فوق العاده جذاب و طبیعی جلوه خواهد کرد. سرعت فوق العاده بالا در تبدیل که امکان افزایش ۴۰۰ درصدی آن هم وجود دارد از مهم ترین قابلیت های این ابزار کوچک به شمار می رود. یک پلیر ساده هم در این مبدل گنجانده شده است. امکان زمان بندی هم در Tipard MKV Video Converter وجود دارد تا پس از پایان کار تبدیل سیستم به صورت اتوماتیک خاموش گردد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,240
  • بازدید ماه : 1,787
  • بازدید سال : 38,355
  • بازدید کلی : 1,614,253
  • کدهای اختصاصی