loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 336 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

سبک شوتر همواره یکی از پرطرفدار ترین سبک های بازی های رایانه ای میباشد و بازی های بسیاری خود را بهترین بازی موجود در این سبک میدانند . از زمان عرضه ی بتل فیلد برای اولین بار رقابت این بازی با عنوان محبوب اکتیویژن شروع شد و سازندگان هر دو عنوان همیشه چیزی برای رو کردن داشتند.حال نسل جدیدی از بازی های رایانه ای در راه است و هر دو عنوان نیز با کشیدن خط و نشون هایی برای هم از الان خود را مدعی فروش بیشتر میدانند. BF4 به عنوان ماحصل ۱۲ نسخه از این سری برای کنسول PS3 منتشر شده است، بعد از موفقیت های مختلف BF3 می توان امیدوار بود که این شماره نیز همانند نسخه قبلی خود از موفقیت های خوبی کسب کند

 بازی داستان گروهی را روایت میکند که برای کسب اطلاعاتی از یک مقام روسی به باکو اعزام میشوند اما پس از دریافت اطلاعات با مشکلات متعددی روبرو شدند.آن ها لو رفته و اکنون در بین آتش دشمن گیر افتادند.

بین آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

در گوشه پایین سمت چپ تصویر یک مینی نقشه دارید که می توانید وضعیت نیروهای خودی و دشمن را در آن مشاهده نمایید . در گوشه پایین سمت راست تصویر وضعیت سلامتی شما ( Health ) و محمات و اسلحه های شما وجود دارد . به این بازی زیبا غواصی در زیر آب نیز اضافه شده است .

admin بازدید : 330 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

 

Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

 

admin بازدید : 409 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بازی تم کارتونی خاص و هنرمندانه ای دارد و مبارزه با غول ها و موجودات عجیب و غریب حس خاصی را به شما می دهد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. بازی Ben 10 بر اساس کارتونی به همین نام ساخته شده است. در بازی Ben 10 Omniverse 2 بازیکنان کنترل بن تنسون (شخصیت اصلی بن تن) را در برابر دشمنان به عهده می گیرند و او را به سمت خانه اش هدایت می کنند. داستان اصلی فیلم از این قرار است که Ben پسر ده ساله بازیگوشی به فصل تعطیلات رسیده است. او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. Ben که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه Ben و بقیه وارد جنگل می شوند. اما Ben از بقیه جدا شده و به داخل جنگل می رود. ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. او با تعجب به سمت آن شهاب می رود ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است. او با برداشتن این ساعت عجیب الخلقه دارای قدرت مافوقی می گردد که باعث می شود بنجامین تنیسون به هیولاهای مختلف قهرمانی تبدیل شود و بر علیه شرارت درسرتاسر کهکشان همراه با دخترعمو و پدربزرگش به مبارزه بپردازد. یکی از نقاط عطف بازی دستبند Ben است که به کمک آن می توان او را به سه موجود دیگر تبدیل کرد که یکی زورش بیشتر است یکی سرعتش و دیگری دارای قدرت پرش خارق العاده ای است.

Ben 10 Omniverse 2 PS3-iMARS

 

Ben10 Omniverse 2 ps3 cover دانلود بازی Ben 10 Omniverse 2 برای PS3

 

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,143
  • بازدید ماه : 1,690
  • بازدید سال : 38,258
  • بازدید کلی : 1,614,156
  • کدهای اختصاصی