loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1221 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آموزش ویدویی بالا آوردن بازی های HDبر روید کامپیوتر با نرم افزار BLUSTAKE برای شما بازدید کنندگان خوب سایت روید دانلود آماده کرده ایم  به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید

admin بازدید : 1699 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (2)

 

 

حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس آموزشی جامع را در اختیارتان بگذاریم.برای دانلود این آموزش ار سایت روید دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 593 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

| آپدیت تا قسمت آخر ‍|

خلاصه داستان: شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

admin بازدید : 563 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Closing Ceremony 2014 - جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. در این دیدارها برزیل که میزبان این دوره از جام جهانی بود حذف شد و رتبه چهارم را به دست آورد. دیدار امشب که فینال این دوره جام جهانی می باشد بین تیم های آلمان و آرژانتین بعد از این مراسم برگزار شد.

مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در حالی برگزار می شود که قرار است خواننده ای کلمبیایی، همسر جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا به صورت زنده برنامه اش را اجرا کند. مراسم اختتامیه جام جهانی از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی و قبل از بازی آلمان و آرژانتین شروع خواهد شد. (بازی نهایی ساعت ۱۶ به وقت محلی شروع می شود.) محل برگزاری این مراسم نیز در ورزشگاه ماراکانا خواهد بود؛ استادیومی که میزبان هفت بازی در جام جهانی بود و برای این تورنمنت مورد بازسازی قرار گرفت. قرار است طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خواننده این مراسم با کمک یک طناب در محل مورد نظر فرود بیاید.
خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴، آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را نیز خوانده بود. او همسر جرارد پیکه است و این دو یک فرزند به نام میلان نیز دارند. در ادامه مراسم کارلس پویول، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا کاپ جام جهانی را در محل مورد نظر قرار خواهد داد تا به نوعی از این جام رونمایی شود.

admin بازدید : 291 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
Uluru که به نام ” آیرز راک ” هم شناخته شده است آبشاری بسیار زیبا در استرالیا است. این آبشار در میان سخره های سیمانی که تا 348 متر ارتفاع دارند در جریان است.
 
 در این منطقه در مرکز استرالیا بارش باران بسیار کم و سالانه حدود 300 میلیمتر است ولی در اواسط ماه های آذر و فروردین بارش های سنگینی در این منطقه روی میدهد که باعث تشکیل این آبشار شده و منظره ای بسیار زیبا را پدید می آورد.
 
تخمین زده شده که تنها 1٪ از بازدید کنندگان Uluru شانس دیدن این آبشار را دارند.برای دیدن دیگر عکس ها به ادامه مطلب بروید
admin بازدید : 383 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

FIFA-World-Cup-Opening-Ceremony-2014

FIFA World Cup Opening Ceremony 2014 جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. 

admin بازدید : 1619 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود تمامی قسمتهای شوی شبهای کیش با لینک مستقیم
با دیدن این مجموعه از شدت خنده منفجر شوید
اختصاصی سایت 
چهارمین قسمت جدید اجرای شوی شبهای کیش نیز به پست اضافه شد

همین الان دانلود کنید و از دست ندهید
a
دانلود در ادامه مطلب
admin بازدید : 376 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ویندوز نرم افزار ارتباطی لاین – Line v3.4.0.21

 

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید.برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 273 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

14-Ghazaye-Moejezegar

همه انسان ها می خواهند با رعایت رژیم غذایی خوب و صحیح از سلامت کامل برخوردار باشند، رژیمهای غذایی گوناگونی نیز از سوی متخصصان تغذیه توصیه می شود که هر یک به نوبه خود مفید هستند، اما آیا می توان با مصرف برخی مواد غذایی، تمام مواد مورد نیاز بدن را تامین کرد و از سلامت و انرژی کافی برخوردار بود؟ این مقاله ۱۴ ماده غذایی را معرفی کرد که اگر در برنامه غذایی خود قرار دهید شاهد نتایح فوق العاده ای در وضع سلامت خود خواهید بود.

admin بازدید : 427 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان تمام قسمت های سریال “ساخت ایران”

دانلود سریال ساخت ایران – تمام قسمت ها ( فصل اول )

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”

sakht ir دانلود رایگان تمام قسمت های سریال ساخت ایران

.

ژانر : کمدی | اجتماعی | خانوادگی

کیفیت: بسیار خوب

فرمت: wmv

حجم: میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۰

محصول: ایران

کارگران: محمد حسین لطیفی

بازیگران: امین حیایی ، محمدرضا گلزار ، گوهر خیر اندیش ، بهاره رهنما ، مهران رجبی

خلاصه داستان : محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است . وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم بزند . ..

تعداد صفحات : 5

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,379
  • بازدید ماه : 1,926
  • بازدید سال : 38,494
  • بازدید کلی : 1,614,392
  • کدهای اختصاصی