loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1202 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

TEncoder نرم افزاری ساده و با استفاده آسان برای تبدیل ویدئوها بین فرمت های مختلف و یک رمزگذاری پیچیده که برای Mencoder و FFMpeg مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. این برنامه می تواند تقریبا هر نوع فایل ویدیویی را به یکدیگر تبدیل و زیرنویس فیلم ها را پخش کند. اکنون شما می توانید ویدئوها و فایل های صوتی خود را بر روی PSP، PS3، iPod، iPhone، Apple TV، Xbox، Zune، iPad و سایر دستگاه های دیجیتالی اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر به ویرایش ویدئو یی می باشد و توسط آن می توانید قطعات غیر ضروری و اضافی فیلم ها را حذف و یا قطعه ای به فیلم های خود اضافه کنید و پیش نمایشی از آن را مشاهده نمائید. همچنین این برنامه به کاربران امکان اضافه کردن مجموعه کدک، تنظیم بیت ریت و … را می دهد.

admin بازدید : 268 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Emsisoft Anti-Malware  نرم افزاریست که از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، کرم‌ها، رباتها، کی لاگر‌ها و Rootkit‌ها محافظت می‌کند. این محصول شامل ۲ موتوراسکن کننده قدرتمند و ۳ لایه محافظ برای مقابله با تهدیدهای احتمالی می‌باشد. این نرم افزار هوشمند لحظه به لحظه تمامی‌نرم افزار‌ها و برنامه‌های در حال اجرا را بررسی کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک هشدار می‌دهد.

admin بازدید : 281 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

AVG-Antivirus-Pro-2014

AVG Anti-Virus Pro 2014 دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل  امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگا بایت از  حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات  نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته  دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام  عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما  با AVG Anti-Virus  به صورت  بسیار با دقت و سریع انجام می‌گیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس  را به راحتی اسکن می کند. البته هدف اصلی AVG  Anti-Virus فراهم اوردن یه محیط امن برای شما می باشد در صورتی که قسمتی از  سیستم الوده به ویروسی شود این انتی ویروس به صورت هوشمند از سرایت کردن  ویروس یه مکانهای دیگر دستگاه جلوگیری میکند.ایمیل های صادره و  دریافتی را نیز به راحتی چک می کند و  شما میتوانید طبق نیاز خود انرا برنامه ریزی نمایید .

توجه: این نرم افزار فقط در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز قابل نصب می باشد.

admin بازدید : 277 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 User Control نرم افزاری قدرتمند در زمینه فیلتر کردن وب و اینترنت و جلوگیری از برنامه های ناخواسته و مسدود کردن دسکتاپ محصول شرکت Salfeld Software می باشد. این برنامه به شما اجازه مسدود کردن هر برنامه یا فایل EXE را می دهد. توسط این نرم افزار همچنین می توانید برنامه های کاربردی مجاز و یا آدرس های اینترنتی را استفاده نمایید و ایجاد محدودیت استفاده از اینترنت و یا تنها قابلیت مشاهده وب سایت های خاص نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما می توانید از این نرم افزار به منظور ایجاد محدویت های لازم برای کاربران استفاده نمایید. به وسیله این برنامه می توان تمامی بخش هایی که یک کاربر سیستم نباید به آن ها دسترسی پیدا کند و یا نیازی به آن ها ندارد را محدود نمود. همچنین می توان قسمت های مهم سیستم همانند قسمت های حساس تنظیمات برنامه ها و سیستم عامل ویندوز را نیز محدود نمود.

admin بازدید : 219 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

WebBrowserPassView 1.41

WebBrowserPassView نرم افزاری کاربردی برای بازیابی پسوردهای ذخیره شده در مرورگرهای موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر است. می توانید با استفاده از این نرم افزار مفید تمامی پسوردهای فراموش شده ی خود را از هر وب سایتی از جمله وب سایت های محبوب فیس بوک، یاهو، گوگل و جی میل، بازیابی کنید. پس از بازیابی پسوردهای فراموش شده ی خود، می توانید آن ها را در فایلی به یکی از فرمت های text, html, csv و یا xml ذخیره کنید .


admin بازدید : 442 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

Hide-Folders

Hide Folders 2012 نرم افزاری فوق العاده کامل برای قفل کردن فایلها و فولدرهایتان در ویندوز های ۲۰۰۰ و xp. به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید.


admin بازدید : 475 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

BoxCryptor

BoxCryptor نرم افزاری برای رمزگذاری روی فایل ها با استفاده از استاندارد AES-256 است. دسترسی به فایل های رمز نگاری شده روی تمامی ابزار و سیستم عامل های ویندوز ، اندروید و iOS و حتی Mac OS X و لینوکس نیز ممکن خواهد بود. بدین ترتیب می توانید روی فایل های خود به سادگی رمز قرار دهید تا هر کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد. تمامی فایل ها به صورت منفرد و با سرعت بالا رمزگذاری می شوند و در یک پوشه که شما انتخاب کرده اید مانند پوشه DropBox ذخیره خواهند شد.

admin بازدید : 255 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

Password-Depot

 

نرم افزار Password Depot Professional ابزای قدرتمند جهت حفاظت از پسوردهای محرمانه و مهم از دسترسی خارجی می باشد.به وسیله این نرم افزار می توانید به راحتی بر روی پوشه های شخصی خود رمز بگذارید. این نرم افزار از الگوریتم ها امنیتی بسیار حرفه ای استفاده می کند که در نوع خود بی نظیر است.

admin بازدید : 187 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

Folder-Guard

 

Folder Guard Professional یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود کنترل کامل داشته باشید و سطح امنیت هر کدام یک از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تک تک کاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هکرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… میباشید. پشتیبانی کامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، … میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان کامل داشته باشید که بجز شما هیچ کسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال کردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید.

mohammad بازدید : 394 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



DVDFab-Passkey-8.1.0.1-Final
نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,353
  • بازدید ماه : 1,900
  • بازدید سال : 38,468
  • بازدید کلی : 1,614,366
  • کدهای اختصاصی