loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 372 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

 

Python

Python پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور این زبان داره کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آن ها در عرض چند روز ممکن می باشد. این زبان، یک زبان آزاد و متن باز (Open Source) می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک، حتی گوشی های موبایل و … قابل اجرا می باشد . هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمان های بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و … به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزارهای Blender، Mailman، Civilization IV، BitTorrent و … از نرم افزارهایی هستند که به وسیله این زبان خلق شده اند. چنانچه به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستید پیشنهاد می شود این زبان برنامه نویسی را دانلود کنید، زیرا یادگیری آن بسیار آسان است و کاربردهای بسیار زیادی هم دارد .

admin بازدید : 220 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ActiveState-Komodo-IDE

Komodo IDE اولین فضای کاری یکپارچه برای برنامه نویسی نرم افزارهای داینامیک تحت وب می باشد. امکانات قدرتمندی برای زبان های client-side Ajax مانند CSS ، HTML ، Javascript و XML در این نرم افزار قرار دارد که با پشتیبانی حرفه ای از زبان های داینامیک مانند Perl ،PHP ، Phtyon، Ruby و Tcl ترکیب شده اند. این ویژگی به برنامه نویسان این امکان را می دهد که به سادگی و سرعت بالا بتوانند نرم افزارهای تحت وب را طراحی کنند. امکانات حرفه ای آن شامل ویرایش گر و اشکال زدایی قدرتمند، به علاوه امکانات هوشمند برای عبارات ، تیم های برنامه نویسی ، دستکاری و توسعه پذیری بی مانند ، در این نرم افزار جای گرفته اند. نتیجه تمامی امکانات فوق ، یک محیط قدرتمند کد نویسی برای framework stack هایی مانند Ruby & Rails و CakePHP و Client Library هایی مانند Yahoo! UI Library و Dojo می باشد. آیا شما یک برنامه نویس وب هستید؟ آیا در زبان های Perl, Python, PHP, Ruby یا Javascript مهارت دارید؟ آیا کاربر ویندوز، مکینتاش و یا لینوکس هستید؟ فرقی نمی کند انتخاب شما کدام باشد.پاسخ شما محیط برنامه نویسی ActiveState’s Komodo می باشد که از چندین پلتفروم و محیط زبان برنامه نویسی برای ساخت نرم افزارهای تحت وب پشتیبانی می کند.


admin بازدید : 264 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Air v3.5.0.600 + SDK - موتور اجرای نرم افزار های ساخته شده با ادوب ایر

Adobe Air که در واقع برگرفته از حروف اول عبارت Adobe Integrated Runtime می باشد، یک Runtime قابل اجرا برروی هرنوع سیستم عامل یا پلتفرم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با هر نوع مهارت برنامه نویسی وب ازقبیل JavaScript ،HTML ،Flex ،Flash و یا  Ajax یک محتوای RIA یا همان Rich Internet Applications  (برنامه کاربردی وب غنی) ایجاد نموده و آنرا برروی رایانه دسکتاپ خود قرار دهید (Deploy نمایید) ودر واقع این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برنامه های کاربردی تحت وب موردعلاقه خود را در تدانلود Adobe Air v2.7.1.19610 + SDK - ابزار ادوب ایرمامی زمانها به همراه خود داشته باشید.

از آنجایی که برنامه های کاربردی ساخته شده برای Adobe Air بودن نیاز به مرورگر وب و کاملا مستقل برروی رایانه شما اجرا می شوند، تمامی تسهیلات یک برنامه کاربردی دسکتاپ را برای شما فراهم می آورند. کمپانی هایی مانند eBay  و  AOL از این نرم افزار قدرتمند برای ایجاد و ساخت برنامه های کاربردی جذاب جدید که امکان استفاده از سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط آنها را برروی دسکتاپ شما فراهم می آورند استفاده می کنند.

به طور خلاصه، استفاده از Adobe Air به معنی ساده تر شدن، قدرتمند تر شدن و سرگرم کننده تر برای استفاده برنامه های کاربردی تحت وب می باشد. ویژگی دیگر این برنامه تامین امنیت برروی وب می باشد بصورتی که Adobe Air کمک می کند تا از نصب ایمن با استفاده از امضاهای دیجیتالی برروی هر برنامه Adobe Air که برنامه کاربردی و سازنده آن را پیش از نصب شناسایی می نماید اطمینان حاصل نمایید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 488
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,448
  • بازدید ماه : 1,995
  • بازدید سال : 38,563
  • بازدید کلی : 1,614,461
  • کدهای اختصاصی