loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 513 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

 

admin بازدید : 253 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

PrintFolders

نرم افزار PrintFolders امکانی را برای شما فراهم می نماید تا قادر باشید نام تمام زیرشاخه ها و یا فایل های درون یک شاخه (پوشه اصلی) را در یک فایل متنی و یا HTML ذخیره کرده و آن را چاپ کنید. یکی از مواردی که کاربرد فوق العاده این برنامه را نشان می دهد، تهیه لیست از نام فایل های موجود در آرشیو ها (مجموعه های خاصی) است که شما آن ها را جمع آوری نموده اید. قبلاً در داس فرمانی بود که امکانی را ایجاد کرده بود تا این کار را به راحتی انجام دهید ولی توسط PrintFolders تنها با چند کلیک و انتخاب نوع فایل خروجی، می توانید لست مورد نظر خود را بدست آورید. شما می توانید نوع نمایش نام ها را در یک لیست مانند نمایش نام فایل به تنهایی، پسوند فایل و یا مسیر کامل فایل و همچنین تعیین عمق زیرشاخه های نمایش داده شده در لیست را تعیین کنید.

admin بازدید : 323 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

iSkysoft-PDF-Editor

iSkysoft PDF Editor & OCR Plugin نرم افزاری مفید و جالب برای ویرایش فایلهای PDF می باشد که دارای ابزارهایی جهت ویرایش متن ها، عکس ها و لینک های موجود در فایل های PDF می باشد. این برنامه همچنین این امکان را به شما میدهد تا فایل های PDF خود را براحتی به فایل های وورد، اکسل، پاورپوینت و عکس تبدیل کنید.از قابلیت های دیگر این برنامه امکان رمزگذاری بر روی فایل های PDF می باشد و همچنین در مواردی که نیاز به تکه تکه کردن و بهم چسپاندن فایل های PDF می باشد این برنامه تنها با یک کلیک این کار را برای شما انجام می دهد. قابلیت ساخت فایل های PDF از اسناد متنی شما نیاز به دیگر برنامه های ساخت فایل های PDF را برای شما مرتفع می کند.

admin بازدید : 369 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

cFosSpeed

cFosSpeed  به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.

admin بازدید : 381 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Maxthon

Maxthon نام یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند که تا کنون ۴۹۱ میلیون بار توسط کاربران در اینترنت دانلود شده است از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر bookmark های شما ، ابزار تغییر پراکسی خودکار ، ابزار Screen Capture پیشرفته ، ابزار تعیین لینک فایل های تصویری که لینکشان در سورس مخفی شده است و … برخوردار می باشد. این مرورگر محصولی از شرکت Maxthon International می باشد.

admin بازدید : 380 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

FarStone-DriveClone

FarStone DriveClone امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلفی اقدام به تهیه فایلهای پشتیبان از اطلاعات خود می کنند تا در زمان بروز مشکلاتی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود از بابت جایگزینی آن ها دچار مشکل نباشند. نرم افزارهای مختلفی که هر یک از آن ها با ویژگی های مختلفی به کاربران در این موضوع اختیاراتی را می دهند.

admin بازدید : 291 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

  OpenPuff یک نرم افزار حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد برای پنهان کردن فایل ها و اطلاعات می باشد. شما می توانید برای انتقال اطلاعات بسیار حساس خود از این نرم افزار استفاده کنید. ممکن است برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به فایل های محرمانه خود، آن ها را رمزگذاری و یا حتی مخفی کنید. اما زمانی که فایل های خودتان را مخفی می کنید با یک جستجو در ویندوز قابل دسترسی هستند و راه چندان مطمئنی نیست. OpenPuff ابزاری رایگان و قابل حمل (بدون نیاز به نصب) است که به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های محرمانه خود را درون فایل های دیگر جاسازی کنید. شما می توانید به راحتی فایل های خودتان را درون تصاویر، فایل های صوتی و یا حتی ویدئو جاسازی نمایید. این برنامه برای رمزگذاری روی فایل ها از ۳ رمز عبور استفاده می کند. این نرم افزار از پسوند های فایل های تصویر نظیر BMP, JPG, PCX, PNG, TGA و …، فایل های صوتی AIFF, MP3, NEXT/SUN, WAV و …، فایل های ویدئویی ۳GP, MP4, MPG, VOB و …، فایل های فلش ادوبی FLV, SWF, PDF و … پشتیبانی می کند. این نرم افزار از لایه های امنیتی، رمزگذاری و کدگذاری حرفه ای برای امنیت اطلاعات شما استفاده می کند.

admin بازدید : 474 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

  µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک Windows .µTorrent برای استفاده ی cpu، فضا، حافظه های ناچیز طراحی شده و ارائه ای است ممکن و مورد استفاده که برای استفاده ی همگان به گونه ای پیشرفته پیش بینی شده است. با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File ها با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود.

admin بازدید : 248 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

PassMark-OSForensics OSForensics نرم افزاریست که اطلاعات کاملی از استفاده از کامپیوتر و فایل های ذخیره شده در آن به شما ارائه می کند. این نرم افزار به شما در کنترل کارکرد کودکان با سیستم کامپیوتری کمک می کند. همچنین مأموران امنیتی نیز می توانند در تحقیقات خود از این نرم افزار استفاده نمایند. از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت نصب بر روی حافظه یو اس بی می باشد. از طریق منوی سمت چپ این نرم افزار دسترسی به ابزار موجود در نرم افزار بر اساس موضوعات دسته بندی شده به کاربر داده شده است. به عناون مثال می توانید فایل های خاصی را در کامپیوتر جستجو کنید، فایل های حذف شده را بازگردانی کنید، آخرین فعالیت های سیستم را در یک گزارش کامل به همراه داده های تکنیکی در مورد کامپیوتر مشاهده نمایید.

admin بازدید : 475 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Readiris Readiris نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فنوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از رو تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست. برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. حال به وسیله این نرم افزار شما می توانید سندهای کاغذی خود را به وسیله اسکنر به سندهای متنی کامپیوتری با قابلیت ویرایش تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت I.R.I.S. s.a می باشد.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,223
  • بازدید ماه : 1,770
  • بازدید سال : 38,338
  • بازدید کلی : 1,614,236
  • کدهای اختصاصی