loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 563 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Closing Ceremony 2014 - جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. در این دیدارها برزیل که میزبان این دوره از جام جهانی بود حذف شد و رتبه چهارم را به دست آورد. دیدار امشب که فینال این دوره جام جهانی می باشد بین تیم های آلمان و آرژانتین بعد از این مراسم برگزار شد.

مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در حالی برگزار می شود که قرار است خواننده ای کلمبیایی، همسر جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا به صورت زنده برنامه اش را اجرا کند. مراسم اختتامیه جام جهانی از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی و قبل از بازی آلمان و آرژانتین شروع خواهد شد. (بازی نهایی ساعت ۱۶ به وقت محلی شروع می شود.) محل برگزاری این مراسم نیز در ورزشگاه ماراکانا خواهد بود؛ استادیومی که میزبان هفت بازی در جام جهانی بود و برای این تورنمنت مورد بازسازی قرار گرفت. قرار است طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خواننده این مراسم با کمک یک طناب در محل مورد نظر فرود بیاید.
خواننده مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴، آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را نیز خوانده بود. او همسر جرارد پیکه است و این دو یک فرزند به نام میلان نیز دارند. در ادامه مراسم کارلس پویول، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا کاپ جام جهانی را در محل مورد نظر قرار خواهد داد تا به نوعی از این جام رونمایی شود.

admin بازدید : 383 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

FIFA-World-Cup-Opening-Ceremony-2014

FIFA World Cup Opening Ceremony 2014 جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند. 

admin بازدید : 254 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

1000-places-to-see-before-you-die

این مستند ، شامل سفر جهانگردی به نام Craig DeSilva به نقاط مختلف جهان است که از آثار دیدنی و تاریخی که در هر یک از کشورها وجود دارد گزارشی تهیه کرده است. این جهانگرد به ایتالیا می رود و درباره ی مکان های تاریخی آن جا توضیحاتی را ارائه می دهد.


admin بازدید : 322 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

The-Secret

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟ آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟ متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب این گونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند. آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است.


admin بازدید : 238 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

google-Behind-The-Screen

تا حالا به این فکر کرده بودید که در پشت صحنه ی گوگل چه می گذرد؟ این مستند زیبا برای اولین بار به طور کامل از شرکت گوگل و کارمندان آن فیلمبرداری کرده است و از تمامی قسمت های آن گزارش تهیه کرده است.


admin بازدید : 294 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

A-Day-In-The-Life-Of-Ronaldinho

این جادوگر برزیلی به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان نسل خود شناخته شده است. او شهرت خود را با بازی در تیم بارسلونا کسب کرد ، همچنین در تیم آث میلان تبدیل به ستاره فوتبال شد.


admin بازدید : 221 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

Bermuda-Triangle-Beneath-the-Waves

بعضی از مردم معتقدند که قوانین فیزیک در منظقه مثلث برمودا حاکم نمی باشد. و یکی از دو مکان در دنیا می باشد که قطب نما در آن جا به درستی کار نمی کند. این مستند به بررسی این پدید در اعماق دریا و کشتی ها و هواپیماهایی که ناپدید شدند می پردازد.

admin بازدید : 428 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)


برای اولین بار در ایران !

دانلود فیلم آموزشی پارکور به سبک آمریکایی - از مبتدی تا پیشرفته 
( بخش ویژه دانلود فور یو )

این مجموعه یک فیلم آموزشی است که در یادگیری ورزش پارکور به شما کمک بسیار زیادی میکند. همچنین سازنده این فیلم آموزشی یکی از مشهور ترین تیم های ورزش پارکور با نام ۳RUN است که تا به حال در مسابقات مختلف ورزش پارکور مقام های بسیار مهمی را کسب کرده است. در این فیلم آموزشی انواع حرکات و تکنیک های ورزش پارکور به شما آموزش داده می شود تا شما بتوانید با تمرین این حرکات، تبدیل به یک پارکور کار حرفه ای شوید. یکی از ویژگی های مهم این مجموعه دارا بودن سطوح مختلف آموزشی می باشد. در واقع این مجموعه از ۳ سطح اصلی مبتدی، متوسط و پیشرفته تشکیل شده که شما با توجه به اطلاعات و توانایی های خود از ورزش پارکور می توانید، برای شروع از یکی از سطوح ذکر شده استفاده کنید. علاوه بر این دو سطح دیگر با عناوین Conditioning و Starter در این مجموعه قرار دارد که شما هر بار که می خواهید تمرینات موجود در سطوح اصلی را انجام دهید ابتدا باید فیلم سطح Starter را تماشا کنید و سپس حرکات اصلی را تمرین کنید.

 

حرکاتی که در سطح مبتدی آموزش داده می شوند عبارتند از:
Warm up, Parkour roll, Dive roll, Gap jump, Monkey vault, Speed Vault, Feedthrough vault, Dash vault, 360 vault, Kong vault, Handspring vault, Double vaults, Back handspring, Precision jump, Roundoff, Cartwheel, Lache, Cat leap, Prince of Persia, Handstand.i

 حرکاتی که در سطح متوسط آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, Aerial, Front flip, Webster, Back tuck, Side flip, Kip up, Cartwheel back tuck, Roundoff back tuck, Kick the moon, Corkscrew, Aerial twist, Butterfly kick, Butterfly twist, Butterfly twist swing through, Butterfly twist vault, Wallspin, Wallflip, Planche, Swing gainer, Standing gainer.i

حرکاتی که در سطح حرفه ای آموزش داده می شوند عبارتند از:

Warm up, 2 Step Wall Flip, Backflip 360, Cast away Back, Ping Back, Roundoff Arabian, Round off Back 360, Macacou, Macacou 360, Roundoff Back 720, Raiz / Touch Down, Gainer 360, Palm Spin Gainer, Wall Front, Palm Flip, Chuck uip front / back, Swing frontflip, Double B Twist, Double cork.i
  

admin بازدید : 289 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

نام مراسم اهدای جوایز به بازی‌های رایانه‌ای می‌باشد که هر ساله توسط کمپانی Spike برگزار می‌شود. در این جشنواره برترین بازی کامپیوتری سال انتخاب می‌شود. در این جشنواره اجراهای زنده‌ای از اشخاص معروف در زمینه‌های فیلم، موزیک و تلویزیون به نمایش در‌می‌آید. علاوه بر این، پیش‌نمایش‌هایی از بازی‌هایی که در آینده عرضه خواهند شد در سرتیتر این مراسم جای دارد. به بیان خود شبکه‌ی Spike، می‌توان مراسم VGX را نسل جدید جشنواره‌های ویدیوگیم دانست. مراسم ۲۰۱۳ این جشنواره در تاریخ ۷ دسامبر صورت گرفت که ترکیبی از ویژگی‌های و فرمت‌های دوره‌های پیشین را در خود جای داده بود. از دموهای معروفی که در این جشنواره نمایش داده شد می‌توان به بازی Tales From the Borderlands، Tomb Raider: Definitive Edition (که دارای آپدیت گرافیکی، تمامی DLCها و پل ارتباطی سری بازی‌های Tomb Raider به کنسول‌های Xbox One و PS4 بود)، Game of Thrones، No Man's Sky، The Witcher 3: Wild Hunt و … اشاره نمود. برای مشاهده‌ی این مراسم و دانلود آن‌ها به‌صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلود فور یو، می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|مراسم به صورت کامل و با کیفیت HD 720p می باشد|

 


admin بازدید : 396 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (1)

 

We-Steal-Secrets-The-Story-of-WikiLeaks-2013

خلاصه داستان : مستندی است که به جزئیات به وجود آمدن وبسایت جولیان آسانژ که بزرگترین افشاگری اسناد سری امنیت آمریکا را انجام داد می پردازد …

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,386
  • بازدید ماه : 1,933
  • بازدید سال : 38,501
  • بازدید کلی : 1,614,399
  • کدهای اختصاصی