loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 679 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Google Maps یکی از نرم افزارهای قدرتمند مکان یابی با استفاده از GPS برای گوشی های موبایل می باشد. این نرم افزار امکاناتی نظیر یافتن مکان های مورد نظر، ناوبری (Navigation)، قطب نما، نقشه های ۳D، دستورالعمل ها، قابلیت مرور آفلاین نقشه، نمایش عرض جغرافیایی، صفحات کاوش شده، نمایش اطلاعات ترافیک، مکان من، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان و … را در اختیار شما قرار می دهد.

admin بازدید : 433 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود والپیپر زنده و جالب اسمارت فون LG جی ۳

 

اگر لایو والپیپر LG G3 ( عکس های زنده متحرک) دیده باشید حتما از یکی از طرفداران ان خواهید شد.این بار نسخه اندروید این لایو والپیپر را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.همانطور که شاهد بودیم ، چندی پیش شرکت LG از گل سرسبد اسمارت فون های خود با نام LG G3 پرده برداری کرد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، والپیپر زنده اورجینال این دستگاه را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

هم اکنون می توانید بک گراند جذاب و دوست داشتنی اصلی اسمارت فون LG G3 را با نام G3 Live Wallpaper 1.0.1.zip برای دیوایس های آندرویدی خود دانلود کنید ؛ این بک گراند به صورت زنده با ترکیبی از دود های آبی و صورتی به صورت شناور می باشد ، برای تنظیم این تصویر زنده ، مسیر Home -> Menu -> Wallpapers -> Live Wallpapers را طی کنید. این تصویر پس زمینه ی زنده بر روی جدیدترین دستگاه های آندرویدی از قبیل Samsung Galaxy S4, Nexus 7, HTC One و Sony Xperia Z آزمایش شده و با آنان سازگاری کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

admin بازدید : 251 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

چند روز قبل بود که کمپانی Green مجموعه ای جدید از تم های خود را در گوگل پلی قرار داد. تم های این شرکت از قدیم تا به امروز همواره در زمره بهترین ها بوده و استقبال زیادی نیز توسط کاربران اکسپریا از آنها به عمل می آمد.

همانگونه که گفته شد این شرکت چند روز قبل پکیج جدیدی از تم های خود را به صورت پریمیوم و غیر رایگان در گوگل پلی قرار داد. ما حالا قصد داریم تا برای کاربران عزیز سایت دانلود فور یو این تم ها را قرار دهیم.

اولین تم که قصد معرفی آن را داریم تم SciFi II است که یکی از بهترین های این پکیج بوده و علاقه مندان زیادی نیز دارد. این تم از نوع تم های حرفه ای اکسپریا است و بر روی تمامی مدل های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر و بدون نیاز به روت قابل نصب است. پس اگر از اندروید ۴٫۳ رسمی استفاده میکنید حتما این تم را دریافت کنید.

admin بازدید : 290 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 


TeamViewer امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد ۴ رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند.

admin بازدید : 583 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

Youwave Android نرم افزاری است بسیار کارآمد برای اجرای برنامه ها آندروید بر روی سیستم عامل کامپیوترتان بدون نیاز به هیچ گوشی با سیستم عامل آندروید. با این برنامه شما میتوانید برنامه های آندروید را پیش از نصب بر روی گوشی خود بر روی کامپیوتر شبیه سازی کرده و آن را تماشا کنید و سپس روی گوشی خود نصب نمایید! از ویژگی برتر این نرم افزار می توان به اجرای سریع و آسان و نصب برنامه ها آندروید اشاره کرد.

admin بازدید : 264 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار گرفتن سلفی های دوگانه

 

آیا با تصاویر سلفی آشنایی دارید و می خواهید با دانلود نرم افزار جدید و دوست داشتنی این عکس ها را در اندروید خود بسازید؟ اگر این کلمه را در وب سایت ویکیپدیا جستجو کنید ، به این جمله خواهید رسید : عکسی از خود است که توسط دوربین‌های دیجیتال گرفته می‌شود. این روزها در شبکه های اجتماعی ، کاربران عکس های پروفایل خود را به صورت سلفی توسط دوربین های دیجیتال و یا دستگاه های آیفون و یا آندروید تهیه می کنند ، اما این بار قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت تهیه تصاویر سلفی به صورت دو گانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

admin بازدید : 243 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود رایگان برنامه فیس بوک برای آندروید

Facebook امروز به عنوان یکی از پربازدیدترین وب سایت ها در میان اینترنت به حساب می آید که دارای کاربران بسیار زیادی از سراسر جهان و به ویژه ایران می باشد. این بار در سایت دانلود فور یو برایتان نسخه آندروید فیس بوک را آماده کرده ایم. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود از تمام امکانات فیس بوک استفاده کنید و بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا از جمله ویژگی های این نرم افزار آندرویداست. قابلیت هایی نظیر اشتراک گذاری مطالب و عکس ها، مشاهده پروفایل ها، گفتوگو، انجام بازی و … از جمله امکانات این نرم افزار می باشد.

 

admin بازدید : 254 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار به اشتراک گذاری لحظات برای اندروید Slingshot 1.0

نرم افزار به اشتراک گذاری لحظات برای اندروید Slingshot 1.0  به شما اجازه می دهد که لحظات کوچک و بزرگ زندگیتان را با یک کلیک با تعداد زیادی از مردم به اشتراک بگذارید . با این نرم افزار اندروید شما می توانید عکس و یا فیلم هایی از خودتان را به صورت دسته بندی برای گروهی از دوستانتان به نمایش بگذارید .

Slingshot - screenshot thumbnail

 

 

 

ویژگی های نرم افزار به اشتراک گذاری لحظات برای اندروید Slingshot 1.0  :

-  عکس های عکاسی و فیلم ها ی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

- برای اولین بار باید قفل عکس های جدید را باز کنید

-  لذت بردن از دیدن عکس ها و به اشتراک گذاری

- نوشتن شرح کوتاهی در مورد تصاویر و ایجاد خلاقیت

- کلیک روی عکس برای دیدن مشخصات و توضیحات

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر


admin بازدید : 323 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Android-Collection-Pack

Android Collection Pack – به احتمال زیاد جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک هم همانند خیلی ها برای شما سخت باشد . از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندروید استفاده کنید . 

admin بازدید : 400 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها در اندروید

نرم افزار های اندروید 2014

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت دانلود فور یو ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز ۷ تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,135
  • بازدید ماه : 1,682
  • بازدید سال : 38,250
  • بازدید کلی : 1,614,148
  • کدهای اختصاصی