loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 3769 شنبه 09 آبان 1394 نظرات (3)

نحوه تغییر لینک دعوت به گروه

دوستان تغییر لینک دعوت رو هم یاد گرفتم

یه گروهه اولش لینک دعوت می دین به افراد

عضو می شن

شما بعد یک روز می خواین اون لینکو عوضش کنین

به ترتیب زیر:


(ادامه مطلب بروید)

بنابراین لینک دعوت عوض می شه

و افراد دیگه نمی تونند بدون اجازه وارد شن...

برخی افراد که لینک داشته باشن، هر چقدر هم اخراج کنید دوباره چون لینک دعوت دارند به گروه اضافه می شن
بنابراین نیازه که لینک دعوت رو تغییر بدین.

admin بازدید : 3819 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

نسخه PC بازی GTA V دیروز منتشر گردید و حال نوبت به انتشار رمز های آن رسیده است. همه می دانیم که رمز ها قسمتی جدا ناپذیر از GTA V هستند. برای مشاهده رمز ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

admin بازدید : 3748 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

آیا تا کنون آرزو کرده اید ای کاش می توانستید پیش نمایش  سریعی از یک ترانه  را بدون نیاز به پخش آن گوش دهید؟ امروز ما راه سریع و آسان برای انجام چنین کاری در ویندوز مدیا پلیر 12 را به شما آموزش می دهیم.

ویندوز مدیا پلیر  را باز کرده به کتابخانه (Library) رفته و کتابخانه موسیقی خود را انتخاب کنید. نشانگر ماوس خود را بر روی عنوان آهنگ برده تا پنجره پیش نمایش پس از چند ثانیه ظاهر شود.

 


admin بازدید : 1221 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آموزش ویدویی بالا آوردن بازی های HDبر روید کامپیوتر با نرم افزار BLUSTAKE برای شما بازدید کنندگان خوب سایت روید دانلود آماده کرده ایم  به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید

admin بازدید : 1699 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (2)

 

 

حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس آموزشی جامع را در اختیارتان بگذاریم.برای دانلود این آموزش ار سایت روید دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 511 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به نام خدا

سایت دانلود فور یو قصد دارد جهت رفع نیاز های شما کاربران عزیز آموزش تصویری نصب ویندوز ۸ را ارائه دهد. icon wink آموزش تصویری نصب ویندوز 8

 

installing Windows 8 24 آموزش تصویری نصب ویندوز 8

به تازگی شرکت مایکروسافت نسخه ویندوز ۸ را به بازار ارائه کرده است . ویندوز ۸ در مقایسه با ویندوز ۷ دارای امکانات بیشتری می باشد که در ادامه به طور مختصر به اصلی ترین این ویژگیها اشاره میکنم  . دقت داشته باشید که ویندوز ۸ از بسیاری جهات شبیه ویندوز ۷ می باشد و کاربران بعد از نصب مشکلی در زمینه کار کرد با ویندوز نخواهند داشت . ویندوز ۸ بهینه شده ویندوز ۷ می باشد . بعد از نصب به این مهم پی خواهید برد .به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 246 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

access-2013-essential-training-lynda

مایکروسافت اکسس (Microsoft Access)‏ یکی از اجزای مایکروسافت آفیس است که برای ایجاد پایگاه داده‌های رابطه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اولین این نسخه نرم افزار امکانی فراهم شد تا بسته‌ های پایگاه داده جداگانه بتوانند از طریق تکنولوژی اتصال پایگاه داده شی‌گرا (ODBC)‏ با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یکی از ویژگی‌ های مهم دومین نسخه اکسس افزوده شدن موتور پایگاه داده جت (Jet database engine)‏ بود که باعث شد اجرای پرس‌وجو ها به صورت محسوسی سریع تر شود. اکسس دارای امکاناتی همچون کار با صفحات کاری مختلف، ای‌دی‌اُ (ActiveX Data Objects یا ADO)‏، قابلیت یکپارچگی ارجاعی (referential integrity)، قابلیت‌های ایکس‌ام‌ال، وجود ابزارهای بی‌همتا در زمینه برنامه‌نویسی و اشکال‌ زدایی، شامل بودن ابزارهایی برای تعامل با ابزارهای وب و … است. در دوره آموزشی Access 2013 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.


admin بازدید : 234 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

اندرويد اين قابليت را دارد كه براي فعاليت هاي مختلف برنامه هايي را به صورت پيش فرض براي آن انتخاب كرد، حالا اگر مي خواهيد اين تنظيمات را پاك كرده و برنامه هاي جديدي را جايگزين كنيد اين متن را بخوانيد.

admin بازدید : 277 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

آموزش ریست کارخانه ای و فلش کردن موبایل های اندرویدی (factory reset)

 


کلیک کنید
نام: Android-Factory-Reset1.png
مشاهده: 2
حجم: 18.8 کیلو بایت

 

به طور حتم دلایل زیادی برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه‌ای وجود دارد، اما اولین چیزی که به ذهن می‌رسد وجود مشکل در کارکرد دستگاه است که کاربر را مجبور می‌کند تن به این عمل ریسکی دهد. حالا چرا ریسکی؟ چون بدون داشتن اطلاعات کافی از روند درست انجام این کار، تنها احساسی که پس از اتمام به ما دست می‌دهد، حس پشیمانی خواهد بود. البته همان طور که گفتم دلایل متعددی برای این کار وجود دارد که وجود مشکلات نرم افزاری تنها یکی از آن‌هاست. مثلا شاید بخواهید دستگاه خود را با مدل جدیدتری عوض کنید و خیالتان از اینکه هیچ نشانه‌ای از شما در دستگاه باقی نمانده است راحت شود، شاید هم شما جز‌ء آن دسته کاربرانی هستید که هر چند وقت یک بار گوشی تکانی می‌کنید و به دستگاه خود اجازه می‌دهید نفسی بکشد! به هر حال دلیل شما هر چه که باشد، بازگشتن به تنظیمات کارخانه‌ای انتخاب هوشمندانه ای‌ است که جان تازه‌ای به دستگاهتان می‌بخشد. در مواقعی هم که مشکل شما حاد تر از درمان موجود باشد، گزینه دیگری به نام فلش کردن گوشی به میان می‌آید که در ادامه مطلب در سایت دانلود فور یو قصد داریم از هر دو انتخاب پیش رو صحبت کنیم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,393
  • بازدید ماه : 1,940
  • بازدید سال : 38,508
  • بازدید کلی : 1,614,406
  • کدهای اختصاصی