loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 343 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

SuperEasy Video Converter نرم افزاری کاربردی در زمینه ی تبدیل ساده و سریع فایل‌های ویدئویی می‌باشد که از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌نماید و قادر است فایل‌ها را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید، کافیست فایل مورد نظر را در نرم افزار وارد کرده و پس از انتخاب فرمت مورد نظر بر روی دکمه تبدیل کلیک کنید سپس خواهید دید که عملیات تبدیل چقدر ساده و راحت خواهد بود، SuperEasy Video Converter همچنین توانایی دانلود ویدیوهای آنلاین را نیز دارا می‌باشد، بدین صورت که قادر خواهید بود تا ویدیوهای سایت‌های معروف همچون YouTube را در نرم افزار وارد کرده و سپس ویدیوها را با بالاترین سرعت دانلود نمایید، از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از فرمت دستگاه‌های قابل حمل همچون iPod ,PSP و …، پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی، امکان تبدیل دسته ای ویدیوها و … اشاره کرد.

admin بازدید : 416 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امکان نمایش زیر نویس ها
- امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امکان تعریف کردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می کند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه
- و …

admin بازدید : 262 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

KMPlayer-3.7.0.107-Final

نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند. می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.

admin بازدید : 307 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

QuickTime-Pro-7.7.4.80.86

QuickTime نرم افزاری است از نوع digital media ، از Company بزرگ Apple ، که برای دو System عامل Mac و Windows بر اساس System های با کیفیت ، جهت ساخت و پخش file های صوتی و تصویری بر روی internet می باشد. گذشته از پخش File های MPEG-4 و MP3 ، قابلیت پشتیبانی از track های timecode مانند MIDI ها همچون : Roland Sound Canvas و GS format extension ها را نیز دارا می باشد. QuickTime همچنین از format های Standard مخصوص web شامل : HTTP ، RTP و RTSP نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از format های مخصوص image شامل : JPEG ، BMP ، PICT ، PNG و GIF نیز پشتیبانی کرده است.


admin بازدید : 234 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

AVS-Media-Player-4.1.11.100

AVS Media Player به واسطه رایگان بودن علاوه بر این که بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می شود با شناسایی و پشتیبانی آخرین فرمت ها و محیط ساده نرم افزاری اکثر فایل های صوتی و تصویری را اجرا خواهد کرد. این ابزار علاوه بر فیلم ها و موزیک ها قادر است تا تصاویر را هم نمایش دهد و از این نظر هم می توان به آن به چشم یک Picture Viewer نگاه کرد. نکته مهم در مورد این نرم افزار پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی هاست که برای مثال قادر است تا صداها را به صورت سه بعدی اجرا کند یا صداهای چندکاناله را به همان صورت به گوش کاربران برساند. وجود Playlist هم باعث خواهد شد تا کاربران با دادن یک لیست از موزیک ها و فیلم های مورد علاقه آن ها را دائما اجرا کنند. AVS Media Player هرچند حجم زیاد پائینی ندارد اما به واسطه رایگان بودن و بسیاری امکانات دیگر فوق العاده مناسب برای تمامی کاربران است.


admin بازدید : 610 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
KMPlayer 3.7.0.109 Final + Portable - کا ام پلیر پخش فايل های صوتی و تصويریReviewed by محمد on Sep 15Rating: 5.0

KMPlayer 3.0.0.1441 Final Portable KMPlayer 3.7.0.109 Final   کا ام پلیر پخش فايل های صوتی و تصويری

KMPlayer 3.7.0.109 Final  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل‌های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن‌ها کار بسیار دشواری به نظر می‌آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت‌ها هم باشد. همان طور که همه می‌دانیم نرم افزار‌های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن‌ها به شمار می‌آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار‌ها دارند این است که هم حجمی‌نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت‌ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می‌باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت‌های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت‌های مختلف کاربران را قادر می‌سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD‌ها و DVD‌ها هم با بهترین کیفیت ممکن می‌توانند اجرا شوند. پوسته‌های بسیار زیاد نرم افزار می‌توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 


admin بازدید : 269 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

BS.Player-PRO-2.64-Build-1073-Final

 

BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

mohammad بازدید : 450 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

MAGIX-Video-easy-5-HD-5.0.0.99

نرم افزار Video Easy اولین برنامه ویرایش فیلم برای تمام خانواده محصولی از MAGIX شرکت می باشد. استفاده از این نرم افزار حتی برای مبتذیان بسیار آسان می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به ساخت فیلم در زمانی کوتاه هستید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ویرایش کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال نمایید. این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. ویرایش آسان فیلم، محیط کاربری ساده، دارای بخش نگهداری ویدئوها، ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد، آپلود ویدئو از درون نرم افزار در اینترنت، پشتیبانی از AVCHD و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

admin بازدید : 298 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت ۲۰ سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزارتلاش کرده اند. و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید. Serif PagePlus X6یک نرم افزار سریع و دارای استفاده آسان است. و طرح های غنی با خروجی دقیق حرفه ای تولید می کند.

admin بازدید : 251 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

SONY Sound Forge Pro نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای حرفه ای ها تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. به گفته سایت سازنده که تقریبا ادعایی است که در پس آن حقیتی نهفته تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.این نرم افزار را میتوانید از دانلود فور یو دانلود نمایید


تعداد صفحات : 2

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,088
  • بازدید ماه : 1,635
  • بازدید سال : 38,203
  • بازدید کلی : 1,614,101
  • کدهای اختصاصی