loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 432 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Kingdom Rush یک بازی در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه است که بعد از استقبال زیادی که این بازی در سیستم عامل های اندروید وآی او اس در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی مهیج شما در برابر پادشاهی عظیم خود در برابر امواج حملات شیطانی دفاع می کنید. به طوری که می توانید از برجک های مختلف و جادوهای مختلف استفاده کنید. مبارزه در جنگل ها و کوه ها از دیگر ویژگی های بازی Kingdom Rush است, شما باید در این بازی با بکارگیری استراتژی های مختلف دفاعی و با ارتقا برج های دفاعی سعی در غلبه بر دشمنان خود را داشته باشید. راه پیروزی شما در این نبرد هیجان انگیز ساماندهی نیروهای خودی و جذب رزمندگان و هیولاهای افسانه ای خواهد بود تا بتوانید سرزمین خود را از تاریکی نجات دهید. در بازی Kingdom Rush بیش از ۱۸ برج وجود دارد که باید در حالت های مختلفی آنها را سامان دهید. وجود بیش از چهل و پنج دشمن مختلف افسانه ای و زمینی و ۷ شیوه جنگی در بازی به ویژگی های می افزاید. با وجود بیش از ۱۴ مرحله مختلف در فصل های مختلف از جمله زمستان امید می رود تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

admin بازدید : 446 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Machinarium Machinarium از جمله بازی های دارای سبک خاص خود است که نمی توان با بازی های دیگر مقایسه کرد. جریان بازی بدین گونه است که ربات کوچکی که به انبار ضایعات صنعتی و آهن آلات بیرون شهر انداخته شده الان باید برگردد و دوست خود را از دست دشمنان نجات دهد. باید خود و رهبر شهر و همچنین دوستتان را از شر ربات ستمگر و خشن نجات دهید. در طی مراحل بازی مغز شما در هر لحظه در تکاپو خواهد بود، چون با جریانات و مسائل معماگونه و منطقی روبرو خواهید شد که باید با کمال دقت و تمرکز سعی به حل آن ها نمایید. جهانی که این بازی در آن جریان دارد مشتمل است بر انواع ربات ها و آهن آلات که یکی از قدیمی ترین مناطق آن مکانی است که بازی در آن جریان دارد. موزیک ویژه این بازی بر جذابیت آن افزوده است.

admin بازدید : 485 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 %281%29 دانلود بازی استراتژیک Fallen Enchantress Legendary Heroes

توضیحات:  Fallen Enchantress Legendary Heroes – نسخه جدید بازی زیبا و استراتژیک سقوط ساحر منتشر شد.بازی طلسم شده یکی از بازیهای زیباییست که در سبک RPG می باشد داستان بازی شاید کمی تکراریست اما سبک خواص بازی از تکراری بودن و خسته کننده بودن بازی حلوگیری کرده و بازیکن با دنیای جدیدی روبرو خواهد بود ، دنیای سحر و جادو همیشه مورد علاقه همه بوده و تنها بودن در یک دنیای جادویی و استفاده از قدرتهای مافوق بشری همیشه لذت بخش است . داستان بازی روایت قومی جادویی و ساحره است که در دنیای فانتزی و عجیبی زندگی می کنند . این قوم تصمیم می گیرد دنیا را تسخیر کند و بر آن حکومت کند . پس افزاد قوم خویش را هر یک را به گوشه ای از جهان می فرستند تا بتوانند به دنیا حکومت کنند ، شما در نقش یکی از این افراد باید رهبری مردم را به دست بگیرید و تمدن خودتان را بنا کنید و بتوانید بر آن حکومت کنید . در اول شاید افراد کمی به شما بپیوندند اما شما با نابودی دشمنان و ساخت و با به پا کردن تمدنی جدید حکومت را در دست بگیرید تا مردم با رهبری شما بتوانند ظالمین را از سرزمین بیرون کنند ، این دنیای شماست . استفاده و فراگیری جادوها و سحرهای جدید , احظار اژدها و موجودات اهریمنی بازی را لذت بخش خواهد کرد.

admin بازدید : 790 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (4)

دانلود بازی استراتژیک جنگ های صلیبی StrongHold: The Legends

.

نام بازی : جنگ های صلیبی ۳ StrongHold: The Legends
درجه بندی سنی : ۱۲+
سازنده : FireFly Studio
قابلیت آنلاین : دارد
ناشر : ۲k Games
ژانر : استراتژیک
زبان : English
پلتفورم: Pc

بازی جنگ های صلیبی ۳ هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد . به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است . این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام می گیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,160
  • بازدید ماه : 1,707
  • بازدید سال : 38,275
  • بازدید کلی : 1,614,173
  • کدهای اختصاصی