loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1221 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

آموزش ویدویی بالا آوردن بازی های HDبر روید کامپیوتر با نرم افزار BLUSTAKE برای شما بازدید کنندگان خوب سایت روید دانلود آماده کرده ایم  به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید

admin بازدید : 1699 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (2)

 

 

حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام استفاده نکرده‌اید حتماً نام آن را شنیده‌اید و یا تصاویر آن را در سراسر اینترنت مشاهده کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با این سرویس آموزشی جامع را در اختیارتان بگذاریم.برای دانلود این آموزش ار سایت روید دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 1202 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

TEncoder نرم افزاری ساده و با استفاده آسان برای تبدیل ویدئوها بین فرمت های مختلف و یک رمزگذاری پیچیده که برای Mencoder و FFMpeg مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. این برنامه می تواند تقریبا هر نوع فایل ویدیویی را به یکدیگر تبدیل و زیرنویس فیلم ها را پخش کند. اکنون شما می توانید ویدئوها و فایل های صوتی خود را بر روی PSP، PS3، iPod، iPhone، Apple TV، Xbox، Zune، iPad و سایر دستگاه های دیجیتالی اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر به ویرایش ویدئو یی می باشد و توسط آن می توانید قطعات غیر ضروری و اضافی فیلم ها را حذف و یا قطعه ای به فیلم های خود اضافه کنید و پیش نمایشی از آن را مشاهده نمائید. همچنین این برنامه به کاربران امکان اضافه کردن مجموعه کدک، تنظیم بیت ریت و … را می دهد.

admin بازدید : 853 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Offline Explorer Enterprise نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکسهای Online، انجمن ها و …. از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 343 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

SuperEasy Video Converter نرم افزاری کاربردی در زمینه ی تبدیل ساده و سریع فایل‌های ویدئویی می‌باشد که از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌نماید و قادر است فایل‌ها را در کمترین زمان ممکن تبدیل نماید، کافیست فایل مورد نظر را در نرم افزار وارد کرده و پس از انتخاب فرمت مورد نظر بر روی دکمه تبدیل کلیک کنید سپس خواهید دید که عملیات تبدیل چقدر ساده و راحت خواهد بود، SuperEasy Video Converter همچنین توانایی دانلود ویدیوهای آنلاین را نیز دارا می‌باشد، بدین صورت که قادر خواهید بود تا ویدیوهای سایت‌های معروف همچون YouTube را در نرم افزار وارد کرده و سپس ویدیوها را با بالاترین سرعت دانلود نمایید، از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از فرمت دستگاه‌های قابل حمل همچون iPod ,PSP و …، پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی، امکان تبدیل دسته ای ویدیوها و … اشاره کرد.

admin بازدید : 513 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت.

 

admin بازدید : 543 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

3 امکان بروز ایده‌ها و افکارتان در مورد طراحی لباس را فراهم میکند. توانایی طراحی الگوهای دقیق با دقت بسیار بالا را ایجاد میکند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید آزادانه برای خود انواع لباس‌ها با هر گونه پوششی را طراحی کنید و لذت ببرید. این نرم افزار توانایی هماهنگ سازی و ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می‌باشد. همچنین این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا شما تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار کاربردی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD توانایی اقدام به طراحی لباس و پوشش‌های مختلف را دارد و شما در این کار سرعت بیشتری دارید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه‌ها پشتیبانی شده و این امر باعث می‌شود که شما در در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده موفق تر باشید. از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می‌کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده کمک می‌کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله ۳ds Max، مایا و … سازگار می‌باشد .

admin بازدید : 432 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

WinSCP یک نرم افزار رایگان و منبع باز برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت اطلاعات به وسیله FTP و SFTP می باشد. این نرم افزار بصورت کاملا امن فایل ها را بین یک کامپیوتر محلی و یک کامپیوتر دور رد و بدل می کند. این نرم افزار یک کلاینت SFTP, SCP, FTPS و FTP برای ویندوز می باشد که عملکرد اصلی آن انتقال فایل بین یک کامپیوتر محلی و از راه دور می باشد. این نرم افزار امکاناتی فراتر از این مانند برنامه نویسی و مدیریت فایل بیسیک را در اختیار شما قرار می دهد.

 

admin بازدید : 738 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

  با استفاده از WinISO Standard شما قادر خواهید بود تا به پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO وBIN بپردازید. در واقع این نرم افزار تنها برای تبدیل فرمت فایل های ایمیج مانند BIN ،ISO و… نیست، بلکه علاوه بر انجام این کار شما قادر به اکسترک نمون، استخراج، ویرایش و ایجاد مستقیم فایل های ISO خواهید بود. WinISO Standard امکانات مفیدی را به شما ارائه می دهد که از میان آن ها می توان به ساخت ایمیج های قابل بوت CD یا DVD، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت، تبدیل فرمت آن ها، استخراج و ویرایش ایمیج ها اشاره کرد. شما می توانید ویرایش هایی نظیر اضافه کردن یا حذف فایل/پوشه از فایل ISO، تغییر نام فایل های موجود، مشاهده و اجرای فایل های درون ایمیج و … را انجام دهید.

تعداد صفحات : 57

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,333
  • بازدید ماه : 1,880
  • بازدید سال : 38,448
  • بازدید کلی : 1,614,346
  • کدهای اختصاصی