loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 1120 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.


admin بازدید : 543 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

3 امکان بروز ایده‌ها و افکارتان در مورد طراحی لباس را فراهم میکند. توانایی طراحی الگوهای دقیق با دقت بسیار بالا را ایجاد میکند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید آزادانه برای خود انواع لباس‌ها با هر گونه پوششی را طراحی کنید و لذت ببرید. این نرم افزار توانایی هماهنگ سازی و ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می‌باشد. همچنین این نرم افزار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا شما تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار کاربردی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD توانایی اقدام به طراحی لباس و پوشش‌های مختلف را دارد و شما در این کار سرعت بیشتری دارید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه‌ها پشتیبانی شده و این امر باعث می‌شود که شما در در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده موفق تر باشید. از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می‌کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل‌های طراحی شده کمک می‌کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله ۳ds Max، مایا و … سازگار می‌باشد .

admin بازدید : 362 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Ashampoo-Slideshow-Studio-HD

Ashampoo Slideshow Studio HD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر به ساخت آلبوم های عکس به صورت Slide Show برای دیسک های DVD می باشند. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای راحتی کار برای کاربران قرار داده شده است . در این نرم افزار می توان اقدام به طراحی منوهای زیبا برای آلبوم نمود و همچنین می توان از قالب های مختلف و زیبایی که به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Ashampoo Software می باشد.

admin بازدید : 322 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

PixelGenius-PhotoKit-Color

نرم افزار PixelGenius PhotoKit Color در واقع یک پلاگین اصلاحات رنگ آمیزی، تعادل اتوماتیک رنگ و خلق افکت رنگ آمیزی می باشد. PhotoKit مجموعه ای جامع از ابزار رنگ آمیزی برای فتوشاپ، CS2 CS3 و CS4 برای هر دو مکینتاش و ویندوز ارائه می دهد. رنگ نقش بزرگی در چگونگی درک ما و توصیف جهانی که می بینیم دارد، بنابراین یکی از اولین چیزهایی که ما می خواهیم بر روی عکس تنظیم کنیم رنگ می باشد.

 

admin بازدید : 399 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (2)

  کیفیت کارت گرافیکی خودتان را بالا ببرید(مخصوص اعضا)

 


بر روی سیستم های امروزی کارت های گرافیکی با کیفیتهای متفاوتی وجود دارد. هر کدام این کارتها ، توانایی خاص خودشان را در اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی کارآمد بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت کارت گرافیکی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 323 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

Adobe-After-Effects-CC-12.0.0.404

Adobe After Effects CC به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ویدیوهای موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می توانید بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف ، افکت های جذاب ایجاد کنید و برای زیبایی آنها بیافزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند.

 

admin بازدید : 399 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Aurora-3D-Presentation-13.05.25

Aurora 3D Presentation نرم افزار بسیار قدرتمند و قابلی است که به واسطه آن به راحتی می توان زیباترین و جذاب ترین اسلایدشو های سه بعدی را خلق کرد. این ابزار درست به مانند PowerPoint امکانات فراوانی دارد که با استفاده از آن ها می توان پروژه های جذابی را خلق کرد که تاثیر مثبتی روی بیننده دارد. می توان از همه Object ها بهره گرفت تا حاصل کار یک نمایش کامل باشد. متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، ویدئوها و به طور کلی تمامی آنچه لازم است تا پروژه به شکلی کامل ارائه شود را می توان به صورت سه بعدی در اسلایدشو اضافه نمود. این ابزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد به راحتی قابل بهره برداری بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. تنها هدف لازم است و سلیقه ؛ تا کاربر بتواند یک Presentation سه بعدی فوق العاده جذاب را خلق نماید.

admin بازدید : 341 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

3D-PageFlip-Professional-1.6.8

نرم افزار ۳dPageFlip ، ابزاری قدرتمند می باشد که توسط آن می توانید کتاب هایی زیبا در حال ورق خوردن به صورت فلش تهیه کرده و از این اسلایدشوی بسیار زیبا روی پروژه های PowerPoint خود به خوبی استفاده کنید. این نرم افزار راهی ساده برای خلق Peresentation های ۳ بعدی و زیبا برای انتشار و به اشتراک گذاری آنلاین می باشد. شما با استفاده از ۳dPageFlip می توانید مجله، کاتالوگ، بروشور، کتاب یا روزنامه را با افکت های ۳ بعدی واقع گرایانه در PowerPoint خلق کنید و برای این کار نیازی به هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا دانستن زبان های Flash/HTML ندارید. با تبدیل اسناد Powepoint به فرمت Flash می توانید Presentation هایی با سایز کمتر، کارآیی بیشتر ، در دسترس تر و با امنیت بالا خلق کنید. صفحات با گزینه ی ورق خوردن کتاب به صورت ۳ بعدی تغییر شکل می دهند و حس ورق زدن یک کتاب واقعی را برای بیننده ایجاد می کنند. با استفاده از این افکت زیبا می توانید برای معرفی کتاب خود، افزایش فروش آن و یا تشریح آن به صورت بسیار واقع گرایانه و با انیمیشن های ۳ بعدی استفاده کنید.

admin بازدید : 251 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

GiliSoft-Video-Editor-4.0.0

با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor دیگر نگران فرمت ، نسبت فریم یا سایز فایل های ویدیویی در عملکردهایی مانند ترکیب ، تقسیم و تدوین آنها نباشید. این نرم افزار ویرایش ویدئو امکان ویرایش فایل های ویدئویی در فرمت های مختلفی مانند AVI، MPEG، H.264، SWF، MOV، WMV و… را به شما می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را برای اجرا روی دستگاه های مختلف مانند iPod، iPhone، PSP، PS3 و… تبدیل کنید.

 

mohammad بازدید : 401 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

Adobe-InDesign-CC-v9.0

 یکی از محصولات فوق العاده ی شرکت ادوبی در زمینه ی صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. در حالی که همه کاربران منتظر نسخه ی CS7 این نرم افزار بودند شرکت ادوبی نسخه ی جدید ان را با نام Adobe InDesign CC منتشر کرده است. ایده جدید شرکت ادوب بر پایه ی به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و نمونه کارها برای پیشرفت در طراحی بنا شده است.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,086
  • بازدید ماه : 1,633
  • بازدید سال : 38,201
  • بازدید کلی : 1,614,099
  • کدهای اختصاصی