loading...
دانلود فور یو,دانلود نرم افزار و....جدید
admin بازدید : 432 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

WinSCP یک نرم افزار رایگان و منبع باز برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت اطلاعات به وسیله FTP و SFTP می باشد. این نرم افزار بصورت کاملا امن فایل ها را بین یک کامپیوتر محلی و یک کامپیوتر دور رد و بدل می کند. این نرم افزار یک کلاینت SFTP, SCP, FTPS و FTP برای ویندوز می باشد که عملکرد اصلی آن انتقال فایل بین یک کامپیوتر محلی و از راه دور می باشد. این نرم افزار امکاناتی فراتر از این مانند برنامه نویسی و مدیریت فایل بیسیک را در اختیار شما قرار می دهد.

 

admin بازدید : 275 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

 

 مدیریت اف تی پی سریع و آسان FileZilla 360

 

 

 

 

 

mohammad بازدید : 541 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

به در خواست یکی از کاربران سایت

WampServer چیست؟ در ابتدا لازم است توضیحاتی را در مورد این نرم افزار ( صرفا جهت آشنائی مقدماتی برای مبتدیان ) بدهم. WampServer یک راه انداز سرور لوکال(با کاربری آسان) می باشد که به شما امکان کانفیگ  Apache, MySQL و PHP را بر روی سیستم شخصی شما تعریف کرده، و سیستم شما را به مانند یک سرور اینترنتی ، آماده ی اجرای زبان های برنامه نویسی فوق الذکر می کند. شما می توانید Wamp را به صورت رایگان از وبسایت سازنده دانلود کنید. اما از آنجائیکه ، این وبسایت نیز ، به جرگه ی تحریم کنندگان IP های ایرانی پیوسته است، لذا آنرا به سرور این سایت ترنسفر کرده ایم. اگر شما Wamp را بر روی سیستم خود دارد، چنانچه با این نسخه همخوانی دارد، نیازی به دانلود نیست.

admin بازدید : 412 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

Microsoft-SkyDrive-17.0.2010.0530

Microsoft SkyDrive سرویسی جهت ذخیره سازی ، سازماندهی و دانلود فایل ها و عکس های مورد علاقه شما بر روی سرورهای آنلاین ویندوز می باشد. و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم مینماید. به اشتراک گزاری فایل ها با دوستان خود در محیطی با امنیت کاملا بالا.برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید نمونه YourID@live.com و یا YourID@hotmail.com

ذخیره سازی : دریافت یک محیط برای ذخیره نمودن فابل ها و دریافت مقدار فصایی که در حال حاضر استفاده نموده اید.

admin بازدید : 302 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

WYSIWYG Web Builder نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از ۱۰۰ قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فور و دانلود نمایید

admin بازدید : 206 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Google-Drive

استفاده از فضای ابری (مجازی) برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها به کاربر این امکان را می دهد تا به ذخیره سازی اطلاعات خود بر روی اینترنت پرداخته تا در هر مکان دیگری (به غیر از سیستم خود) قادر باشد به آن ها دسترسی داشته پیدا کند. Google Drive نرم افزاری است که استفاده از سرویس گوگل درایو را برای شما فراهم نموده و در ابتدا حدود ۵ گیگابایت فضای مجانی در اختیار شما می گذارد تا شما قادر به آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های خود مانند فیلم، عکس، پروژه های مختلف، Google Docs، فایل های PDF و … در ای حافظه مجازی بوده و در هر مکانی بتوانید از آن ها استفاده کنید. از ویژگی های Google Drive می توان به دارا بودن ابزارهای جستجو برای جستجو میان اسناد و تکنولوژی OCR برای خواندن تصاویر اسکن شده و … اشاره نمود.

admin بازدید : 237 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

 

CuteFTP-Pro-v9.0.5

CuteFTP Pro برای برقرای ارتباط و رد و بدل کردن اطلاعات به وسیله FTP , آپلود و دانلود هرچه بهتر و سریعتر و تامین امنیت ماکسیمم در رد و بدل کردن اطلاعات همواره به نرم افزار قدرتمندی به عنوان FTP Client نیاز است که تمامی شرایط لازم و مورد استفاده ی شما را برایتان فراهم آورد. یکی از پیشگامان قدرتمتند و مطرح در این زمینه که همه با نام آن آشنا هستند نرم افزار قدرتمند Cute FTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد.

قابلیت های نرم افزار CuteFTP :
امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer
پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS در انتقال داده ها
قابلیت مدیریت رمز عبور کاربران
قابلیت انجام کارها در زمان های مشخص شده توسط کاربر
قابلیت تهیه Backup کامل از وب سایت شما
مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط کاربر
دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (۱۰۰ ارتباط همزمان)



admin بازدید : 257 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارتریم نرم افزارهای مدیریت FTP که همه وب مسترها با آن آشنایی دارند CuteFTP Professional محصول شركت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار كلیه امكانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امكانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد. از امکانات آن میتوان به سرعت و امنیت بالا ، امکان اتصال به 100 سرور همزمان ، امکان ادامه آپلود و یا دانلود در صورت قطعی اینترنت و... اشاره کرد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور كاربران
- قابلیت انجام كارها در زمان های مشخص شده توسط كاربر
- قابلیت تهیه Backup كامل از وب سایت شما
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط كاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (100 ارتباط همزمان)
- و ...

www.clickkon.com

 

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد...

درباره ما
آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: downloadforyouir@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1132
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3231
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,225
  • بازدید ماه : 1,772
  • بازدید سال : 38,340
  • بازدید کلی : 1,614,238
  • کدهای اختصاصی